Osvita.ua ЗНО УЦОЯО не переглядатиме відповіді ЗНО з англійської
УЦОЯО не переглядатиме відповіді ЗНО з англійської

Фахівці дійшли висновку про однозначність відповідей до усіх завдань тесту з англійської

УЦОЯО не переглядатиме відповіді ЗНО з англійської

Підстав для перегляду правильних відповідей до завдань тесту ЗНО з англійської мови немає. Про це йдеться у повідомленні Українського центру оцінювання якості освіти, що оприлюднено 13 червня.

Зокрема, в УЦОЯО повідомляють, що до Центру звертаються учасники зовнішнього незалежного оцінювання щодо коректності запропонованих варіантів відповідей до окремих завдань Task 5 частини «Використання мови» сертифікаційної роботи  з англійської мови.

«Повідомляємо, що правильні відповіді до завдань, оприлюднені на офіційному сайті Українського центру оцінювання якості освіти, затверджено на засіданні предметної фахової комісії з англійської мови, до складу якої входять учителі, науковці й викладачі вищих навчальних закладів», - зазначають в УЦОЯО.

У Центрі наголошують, що фахівці дійшли висновку про однозначність відповідей до усіх завдань Task 5 частини «Використання мови» тесту з англійської мови.

Так, варіант відповіді до завдання 23 after є єдиним можливим, оскільки саме комбінація цього прийменника та дієслова to name набуває значення «називати на чиюсь честь», що відповідає змісту речення – «невідомий рукопис було названо на честь букініста, який придбав його у 1912 році».

Варіант відповіді до завдання 24 completely (повністю) є єдиним правильним, оскільки мова, якою написаний рукопис, є абсолютно невідомою. Вона не може бути ані «особливо невідомою» (especially, particularly) ані «вочевидь невідомою» (obviously).

Варіант відповіді до завдання 25 match (збігатися), є єдиним коректним, оскільки дієслова remind і correspond потребують уживання після них прийменників (remind of, correspond to), а дієслово suit не підходить за змістом.

Варіант відповіді до завдання 26 remains (залишатися без змін) є єдиним правильним, оскільки, відповідно до контексту, автор рукопису дійсно зараз залишається таким же невідомим, як і понад століття тому, коли манускрипт став відомим. Варіант відповіді stays має значення «зупинятися десь, жити, перебувати десь» і тому не відповідає змісту речення.

Варіант відповіді до завдання 27 between (між двома предметами/людьми/датами ...) є єдиним можливим, оскільки, за результатами досліджень, сторінки рукопису були створені між 1404 та 1438 роками.

Варіант відповіді до завдання 28 meant (призначати(ся)) є єдино правильним, оскільки, на думку деяких дослідників, рукопис був призначений для використання в якості фармацевтичної енциклопедії. Варіант відповіді used не може бути використаний у реченні, оскільки мав би вживатися зі сполучником аs (was used as – використовувався в якості), а інші варіанти не підходять за змістом.

У реченні, якому присвячене завдання 29, ідеться про те, що рукопис міг бути посібником для алхіміка, і саме малюнки в рукописі наводять на цю думку. Уживання дієслова point потребує прийменника out, дієслово suppose передбачає наявність виконавця дії (живої істоти), наприклад, I suppose she is right. Якщо такий виконавець відсутній, це дієслово може використовуватися в пасивному стані, наприклад, The task is supposed to be difficult. Позаяк у цьому реченні виконавцем дії є неживий предмет, а саме the pictures, і пасивна конструкція не вживається, тому варіант відповіді hint є єдиним можливим. Варіант direct не підходить за змістом.

Варіант відповіді до завдання 30 combined є єдиним коректним, оскільки саме поєднання / комбінація малюнків і діаграм, що містяться в рукописі, привели деяких дослідників до думки, що рукопис має позаземне походження.

Варіант відповіді до завдання 31 led (привести, спрямувати) є єдиним можливим у цьому контексті, оскільки йдеться про підведення / спрямовування теоретиків до певних висновків. Інші варіанти не підходять за змістом.

Варіант відповіді до завдання 32 amount (кількість, обсяг) є єдиним правильним з лексичного та граматичного погляду. Варіант number (кількість) не вживається зі словами time та money, варіант sum (сума, кількість) не вживається зі словами time та detail. Варіант lot не має форми the lot і тому не може бути правильною відповіддю.

«Таким чином, підстав для перегляду правильних відповідей до завдань Task 5 частини «Використання мови» сертифікаційної роботи з англійської мови немає», - йдеться у повідомленні Українського центру оцінювання якості освіти.

Також в УЦОЯО нагадали, що встановлення порога «склав / не склав» та визначення результатів тестування з іноземних мов відбудеться не пізніше 18 червня.

Як відомо, 8 червня в мережі опублікована електронна петиція з вимогою переглянути завдання з частини "Task 5" (№23-32) ЗНО з англійської мови 2016-го року, що підписана від імені учасників тестування. Станом на понеділок, петицію підписало понад 12 тисяч абітурієнтів.

Освіта.ua
13.06.2016

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Люба
Словник Мюллера (с.448) "to match" - 1) підбирати під пару, під стать 2) підходити під пару під стать, відповідати (по кольору) 3) протиставляти 4) протистояти, змагатися 5) оженити, віддати заміж 6) (техн.)підганяти, вирівнювати 7)(рідк.) спарювати, схрещувати А тепер поясніть, будь ласка, як це слово стосується завдання 25. На мою думку, жодне із поданих слів є невірним.
Користуйтесь тлумачними словниками
Для Люба: Наприклад, візьміть Oxford advanced learner’s dictionary. Meaning: 1) combine well. Example: The doors were painted blue to the walls… 2) be the same. Example: Her fingerprints matched those found at the scene of the crime…А ще зверніть особливу увагу на дієслова з прийменниками (examples: look after - доглядати; look for – шукати)
seit
Для Люба: словарь Мюллера - это тот мастодонт, который на слово "туалет" самым первым переводом советует lavatory? Авторитетно, ничего не скажешь.
Коментувати
Оксана
На сайті центру опубліковано рівень складності тестів в порівнянні з 2015 роком. 35% рівень складності означає що 35 % правильно відповіли? Поясніть.
совесть
Щодо статистики по завд.5 з англ. Середня температура по лікарні виявилася майже нормальною: 36 і 5. АЛЕ!!!!! Це не означає, що в лікарні немає хворих з температурою під 40. Така вона статистика. Навіть порівняльна таблиця по ОКРЕМИМ завданням (2015 і 2016 р.), де є складність (лише) по всім 10 завданням (23-32), а не в середньому за №5, свідчить про те, що діти розбушувалися НЕ ДАРЕМНО! Так масово діти виступають ДУЖЕ РІДКО, лише у випадках реальних проблем із завданнями... Тому... відповідь центру КРАСИВА, гарною українською мовою... І все...
Anastazja Kowal
Чи буде онлайн трансляція встановлення порога «склав / не склав» ?
seit
Кто там возмущался, что Центр пояснил правильность официальных ответов, но не сказал ничего насчет психометрических показателей etc? http://testportal.gov.ua/view/10809/
Roman Pavlyuk
Для seit: того і пояснив бо обурилися і вимагали пояснень
Коментувати
Надія
Хіба можна давати дітям завдання, де й фахівці сперечаються? Ось що думає з приводу цього дуже досвідчена викладачка: "Соромно за таке пояснення. Completely i obviously обоє можуть використовуватись зі словом unknown. Слово stay має значення "продовжувати бути в подібному стані" , http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/stay слово grouped теж могло використвуватись дітьми в значенні "згруповані" http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/group stay Meaning in the Cambridge English Dictionary stay meaning, definition, what is stay: to not move away from or leave a place or situation: . Learn more. dictionary.cambridge.org
Анатолій
Для Надія: зрівняли, якийсь Кембридж і наше "кваліфіковане" УЦОЯО. Куди їм до цього центру оцінювання??? вони ж найрозумніші. навіть написали для "дурників" по 17 разів : "Єдиний можливий/правильний варіант". Вони не слухають нікого, бо самі собі вже вирішили, як відсівати вступників.
мама Київ
Ага, дійсно, порівняння Кембріджу і УЦОЯО взагалі космос. Як мені тут на форумі один "пан" пояснив на чісто русском язике - наше ЗНО для наших вишів і наших рейтингів. Завдання нашого ЗНО не виявити знання - а обхитрити, надурити випускника
Коментувати
Skjeld
Люди підписали петицію. Таке враження що працівники УЦОЯО не сповна розуму, БО НЕ РЕАГУЮТЬ на ЗАУВАЖЕННЯ ЛЮДЕЙ, ЯКІ ПІДПИСАЛИ ПЕТИЦІЮ. Не варто думати , що всі діти такі "мудрагелики" так як ВИ! У дітей ще не має таких обширних знань.
лол
Для Skjeld: они как бы отреагировали на петицию, дали аж ДВА ответа, один по сути заданий, другой по статстике заданий
Коментувати
Skjeld
Ну що ж...Результат очікуваний. Видно що працівники УЦОЯО не були ніколи в школі. Мене вражає цинізм та їхній егоїзм по відношенню до майбутніх абітурієнтів. Країні ж потрібні розумні люди, а ви все перекреслюєте. Якщо так то забирайте і тримайте собі ті нещасні 9 балів. Ви такі "талановиті" фахівці , мов я у танцювальному мистецтві. А школа вчить нас БУТИ ЛЮДИНОЮ,а не ХУДОБОЮ!
Вова
хохликам только дай пищу для язвы. реальных дел не получается, так хоть на словах показаться, ага? какая ж все таки порода людей хуевая. хохол родился - еврей заплакал
Ihor Avramchuk
Для Вова: Баран.
Коментувати
студент
Как выпускник 2015 года , скажу следующее, сам волновался за результаты свои (математика, физика), математика 2016 года сложнее, но все же её сдать можно на 175+. Я сам когда-то ВНО проклинал, до тех пор пока не поступил в вуз. В вузах ситуация куда сложнее, например: сокращённые часы, как следствие около 50% материала на само обработку, очень слабая техническая база (непригодная к работе, или как говорят приходите с ноутами), во многих случаях материал преподавателями подаётся кратко и не эффективно (зависит от преподавателя, и опять же, количества часов на предмет). Хотя есть и свои плюсы, на некоторых специальностях много свободного времени (к примеру 4 учебных дня или 2-4 ленты в день), но опять же куча не нужных общеобразовательных предметов (например история Украины 20-21век,на технической специальности, которую прошли в школе) от которых зависит твоя судьба (стипендия например). Как по мне ВНО более менее организовано в плане учебной программы, хоть это и не идеально.
жжж
Для студент: а навіщо технарю екзамен з укр.мови на третьому курсі.
Коментувати
вчитель
К чему каждый раз после очередных тестов сопли? Пора усвоить, что ВУЗы не школы. Нянек не будет. Будет трудно. Все в одинаковых условиях. Побеждает сильнейший, а не тот у кого сопли длиннее и родители вонючей.
Катя
Для вчитель: Вчитель? Ха-ха! Скільки насправді 16 чи 14? А якщо і трапилось таке нещастя : ви " вчитель" або чиясь манірна матінка , то певно людина дуже нещаслива, що захотіла наболіле виказати зробивши комусь неприємне . ЩО ви ? Зно це не настільки важлива річ щоб стати приводом до втрати людських облич . Будьмо добріші один до одного! Ми- люди!
мама Київ
Для вчитель: отець Онуфрій, вчитель чи ще там як... Вас видно по стилю і хамству. Смердите тут тільки ви. Нас і минулі роки переконували, що на ЗНО перемагає сильніший. Я завжди виступала за ЗНО до тих пір, поки не почала звіряти результати сина по IELTS і кембріджським іспитам із результатами тестування по питаннях ЗНО, що є на цьому сайті. Як дитина із С1 може мати 6 помилок по ЗНО? Хто перевіряє роботи наших дітей? Чи не ті вчителі, які виють, що від них вимагатиметься (у майбутньому, не зараз!) рівень В2. Хто складає ці тести? Упорядники, візьміть підручники Карп"юка і покажіть місце, в якому класі, семестрі, на якій сторінці книги вивчалися ті питання, які ви включили в ЗНО.
за маму київ
Для мама Київ: навіть іноземці роблять помилки у зно з англійської
Коментувати
Абіуррієнт
Дивлячись на це все, що відбувається, хочеться сказати ,що все було зроблено дарма! Я переглядала фільми , читала книги англійською, складала тести,і що отримала в результаті ? 150+ балів! час витрачений був дарма, адже навіщо вчити,якщо екзамен з англ цьогоріч - це екзамен на шосте чуття? ШАановне УЦОЯО, якщо ви хочете давати нам, простим дітям, такі тести , то друкуйте відповідні підручники і видавайте їх школам! і аж тоді створюйте тести з такою складністю. і до речі, з минулих тестів у мене 195+ ( укр. мова та історія) і я знаю багато таких дітей,які не будуть навчатися в омріяних університетах лише через вас!
Валентина
Для Абіуррієнт: Та не поспішайте Ви списувати себе . Якщо цей тест дійсно такий важкий, то написали його всі абітурієнти не досить добре, у всіх бали з англійської будуть не 195+. Ви зможете вступити до омріяного вузу. Наберіться терпіння. Ми всі чекаємо (моя донька теж цей тест писала). Успіхів Вам!
Віталій
Для Валентина: у тім то й річ, що така ж сама ситуація була й з математики. Усі казали, що тест був важким, вчителі навіть порівнювали його з поглибленим рівням минулого року, але ще складнішим. І насправді, графік, хто як написав і статистика офіціальна показує це. Ось наприклад, в мене 188 з української краще за мене написали 6,55 % учасників, а з математики (180) - 5,87 %!!!!!!! Таблиця переведення НЕ Є РЕЙТИНГОВОЮ. Така ж сама ситуація буде з англійської. Впевнений на 99%
Віталій
офіційна, перепрошую, торопився...
Коментувати
Героїв в студію!
Цікаво, хто ці герої - автори тестів? Імена і прізвища в студію! Цікаво, за скільки вони купили собі наукові ступені? Ми пишемо тести, які без перебільшення вирішують нашу долю, і хочемо знати, хто їх складав, ВІД КОГО залежить наше майбутнє? А то і відповідальність нема кому нести, безлике УЦОЯО!
Сергей Лимонов
Для Героїв в студію!: кто писал ? АНОНИМ!
Героїв в студію!
З них усіх бачив в інтернеті тільки Карандія. Але навіть він не підписується під жодною заяву. Заяви самі себе пишуть і оголошують. І тест саме створив?!
Коментувати
Olga Tkachova
Поки науковці, які ні дня не працювали у школі, будуть складати такі тести, доти ми й матимемо такі результати. Якщо "високі" люди не орієнтуються, які знання англійської вимагаються на кожному рівні, то про яку їхню компетенцію можна говорити? Склавши такий тест, як цього року, випускникам немає необхідності ще цілих 5 років проводити в інституті. Якщо вони зараз знають усі ці тонкощі, які перевіряє даний тест, вони можуть відразу йти працювати.
УЦОЯО некомпетентне!
Підписуйте петицію! 1. Вимагаємо статистичний звіт і психометричні дані, а не "правильно, бо правильно". 2. Що за чортівня з німецькою??? 3. Майте совість і сміливість визнати, що питання не для середньостатистичного випускника 11-річної української школи.
Maria
Для УЦОЯО некомпетентне!: Згодна і підтримую.
Сергей Лимонов
УЦОЯО некомпетентне ще й нахабне!
Коментувати
Maria
Щойно прочитала пояснення Вельмишановного панства з УЦОЯО і... стримаюсь, щоб не сказати чогось непристойного. Текстu ’’ Voynich Manuscript" i "A Big Day for America" взяті з Інтернету і, звичайно, автори статей вживали тільки один єдиний варіант слів, remain, а не stay, і конструкцію to be meant to do, і все решта, бо вони так мислили і для них було природньо саме в цьому реченні вжити сане це слово, щоб передати свою конкретну думку, а то й емоцію. Проблема не в коректності вжитих англомовними авторами слів, а в варіантах запропонованих до вибору слів. Longman Dictionary of Contemporary English: подивіться в другому значенні слова remain i stay абсолютні синоніми. Я згодна-remain unknown- більш звичне поєднання, але чи відповідає знання таких тонкощів рівню B1? Aналогічно констукція to be meant to do, point out , hint that? На мою думку завдання до Task 5 не відповідають рівню B1. Цьогорічні завдання до Task 5 - це щось подібне до завдань до тексту про мурах з укр. мови минулорічного ЗНО. Ганьба!!!
Валера
Для Maria: рівень ЗНО В2. але я з Вами повністю згоден. це навіть для В2 трохи високо.
liudas9
А чому рівень ЗНО повинен бути В2, а не В1? При здачі ДПА в цьому році випускники загальноосвітніх шкіл здавали рівеньВ1, а спеціалізованих шкіл - В2. Хіба на ЗНО йдуть лише учні спецшкіл?
Alex
Для Валера: рівень ЗНО повинен бути В1! Так написано в їхній програмі!
Коментувати
Обурена
УЦОЯО не хоче дати жодних пояснень чи коментарів щодо ЗНО з німецької??????? Те, що їм наплювати на абітурієнтів, вже доведено.
мама Київ
Отець Онуфрій, дуже цікаво читати ваші дописи, наглядно, так би мовити... Ви обговорюєте рівень володіння українськими дітьми англійської мови, а самі пишете виключно російською. Не опанували державної, не змогли, не потягли? І то перебуваючи в україномовному середовищі! А наші діти оволодівають англійською в очі не бачучи Великобританії. Відчуваєте прірву між їх високим інтелектом і своїм, куцим? Ще й називаєте зневажливо хомячками тих, кому небайдужа доля української освіти. То й не дивно, чого ви так стаєте на диби проти конструктивної критики. Адже сприйняття та аналіз критики - шлях до прогресу. А у нас постійний регрес через отаких онуфріїв - критикуєте, значить дурні; хочете міжнародні іспити як альтернативу ЗНО - значить не розумієте, що наші іспити для НАШИХ рейтингів. А потім дивуєтесь, що не залежно від влади вам платять мізер. А це ж подяка вдячних учнів - всі ж керівники держави, депутати навчалися у школі і були "хомячками". Потім виросли і "дякують" вам за все "хороше".
Пенсіонерка
Для мама Київ: Як Ви можете таке казати про людину, і в очі її не бачивши? З коментаря не випливає однозначно, що його автор української не знає. Може, то полетіла українська розкладка клавіатури, як у мене колись було? І чи всі ми перебуваємо в україномовному середовищі? Я, наприклад, із Запорізької області, у нас спілкуються російською та суржиком. Вибачте, що втрутилась не в свою справу, але робити нічим не обгрунтовані висновки - це, на мою думку, восьмий смертний гріх. Ви, я бачу, теж не філолог, то, будь ласка, майте повагу до себе подібних.
Отец Онуфрий
Уважаемая мама Київ. я действительно позволяю себе именовать других "хомячками", но, отнюдь, не со злым умыслом. как я говорил ранее - пройдёт неделя-месяц-два, и люди сами поймут, что были неправы, обвиняя тест в неадекватности. тем не менее, ваш уровень шовинизма заставляет меня намекнуть, что украинский для меня родной, но не основной язык - и на марше УПА, как и при демонтаже памятника Ленину, проблем это ни у кого не вызывало. вашу же нелестную оценку нашего образования позвольте прокомментировать так: английский язык - очень гибкий. сколько словарей - столько мнений. наши школы действительно не способны подготовить к ЗНО, и даже не каждый репетитор это может. но дети вольны читать книги, смотреть фильмы, разбирать англоязычные песни. этого достаточно. вот увидите - за год практики любое ЗНО покажется piece of cake. у меня в тесте две ошибки, и это "в очі не бачучи Великобританії". Ещё добавьте сюда индивидуальные особенности учеников и погрешность, и всё станет на свои места.
Коментувати
Катя
Правду кажучи, тепер я розумію в чому були мої помилки . Зовсім забула про всілякі прийменники ...Але треба визнати що відповіді обгрунтовані . Хоча зі словом remind я не можу повністю погодитися : так , воно повинно вживатися з прийменником , проте воно підходить за змістом краще ніж match , як про мене(
виклик реальності
цікаво як би наше вельмишановне уцояо склало цей тест а ще краще міжнародний іспит,

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!