Osvita.ua ЗНО Оголошення результатів ЗНО перенесено на 13 травня
Оголошення результатів ЗНО перенесено на 13 травня

Дата оголошення результатів ЗНО з української мови і літератури перенесена на 13 травня 2015 року

Оголошення результатів ЗНО перенесено на 13 травня

Дата оголошення результатів зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури перенесена на 13 травня 2015 року. Про це повідомляє прес-служба Українського центру оцінювання якості освіти.

Рішення про перенесення дати оголошення результатів ухвалено у зв’язку із прийнятим експертною комісією рішенням про зміну розрахунку порогового бала, що унеможливило одночасну публікацію таблиці відповідності тестових балів рейтинговій оцінці за шкалою 100 - 200 балів за виконання тесту з української мови і літератури.

В УЦОЯО нагадують, що за результатами статистично-математичних розрахунків Українським центром оцінювання якості освіти було запропоновано членам комісії встановити пороговий бал, що відповідає 25-ти тестовим балам. У цьому разі його б не подолали 13,3 % учасників зовнішнього незалежного оцінювання. Однак члени експертної комісії після обговорення прийняли рішення знизити пороговий бал до 22-ох тестових балів, що дасть можливість його подолати 91,6 % учасників зовнішнього незалежного оцінювання.

Як відомо, визначенню порогового бала передувала робота 9 експертних груп з різних регіонів, які шляхом використання методик - В. Ангоффа та К. Беука та математично-статистичних розрахунків дійшли висновку та запропонували встановити поріг тесту на рівні 25 балів при максимальній оцінці за виконання тесту базового рівня 104 бали, тесту поглибленого рівня – 136.

Разом з тим рішення фахівців не було підтримано експертною комісією, яка користуючись своїм правом на підсумкове рішення щодо визначення порогового бала, вирішила знизити поріг до 22 тестових балів.

Отже, після визначення порогу у 22 тестових бали, учасники ЗНО, які подолали визначений бар’єр отримають рейтингову оцінку за шкалою від 100 до 200 балів, що відображатиме місце абітурієнта серед інших учасників ЗНО з української мови і літератури.

Ті випускники шкіл, які набрали менш ніж 22 бали за виконання завдань тесту не зможуть брати участь у зовнішньому незалежному оцінюванні, і відповідно, вступати до вищих навчальних закладів у 2015 році.

Також результати ЗНО з української мови і літератури будуть враховані, як державна підсумкова атестація за шкільний курс з української мови. З цією метою буде затверджена окрема таблиця відповідності тестових балів оцінкам рівнів навчальних досягнень за шкільною шкалою від 1 до 12 балів.

Варто зазначити, що визначений експертної комісією поріг тесту є одним з найнижчих за час проведення ЗНО.

Участь у зовнішньому незалежному оцінювання з української мови і літератури взяли 275 тисяч випускників шкіл.

Для отримання інформації про зовнішнє незалежне оцінювання та вступну кампанію 2015 року приєднуйтесь до групи Абітурієнт 2015 Вконтакте або Освіта.ua на Facebook.

Відео порталу "Педагогічна преса"

 

Освіта.ua
12.05.2015

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
так отож
И потом. Давайте не забывать, что мы давно уже не в союзе. А поэтому наши дети, а главное, их родители, собственными глазами увидели, собственным спинным мозгом прочувствовали, что НЕ знания и умения способствуют успешности человека, а изворотливость, хитрость, наглость и иже с ними качества. А оценки, их и купить можно. Принимая во внимание всё сказанное, исходя из того, что есть школы для избранных (проплаченные гимназии-лицеи), есть школы для массы, есть школы для ОЧЕНЬ избранных, где в месяц платят больше, нежели зарплата учителя обычной школы, исходить из реальности, а не из илюзорных мечтаний по поводу.
так отож
Для Angela Azazeliva: Причина первая - ОЦЕНКИ (как и знания) учеников являются профпригодностью работы учителя. ЭТА ГЛУПОСТЬ, распространённая с подачи неумного человека привела к тому, что сперва сельские учителя, а за ними и городские, начали рисовать оценки, плодить медалистов. А то как же "я плохой учитель, елсли у меня низкие оценки". Вот так ГЛУПОСТЬ изначальная плодит результаты всей отрасли.
hela
Не знаю, касается ли это уже всех, но на информационной странице моей дочери уже есть все результаты: и ЗНО, и ДПА
так отож
(продовження).Щоб почуття власної гідності дитини не страждало. А те, що дитина реально не знатиме, то хіба це настільки важливо для країни, яка є площадкою для дослідів та використання світового непотребу.
так отож
Підтримаю пана Шаповала коментарем з УП:"ми ж прагнемо до того, аби чимось зайняти молодь, допоки гормональний фон стабілізується. У світі університети, нехай там і навчають лише копіювати (в деяких), дозволяють отримати роботу по закінченні. У нас же ані роботи не гаратнують, ані того, що навчання щось дасть в плані розвитку. А те, що викладачі ще років з багато отримуватимуть доплати у вигляді проплат за контрольні-іспити, то гарантовано.(З розповіді однієї мами-викладачка на парі дала контрольну роботу, а на другий день за певну винагороду своєму студенту ту ж контрольну і виконала). Ми не можемо дивитися на світ.Ми не такі.У нас олігархи стали олігархами, а люди стали жебраками за десяток років.Ми навіть подумки не повинні порівнювати свою країну із цивілізованими країнами світу.Це варто усвідомити і надалі полегшувати життя нашим дітям, згадуючі про те, що оцінка здатна впливати на почуття власної гідності дитини, а через те потрібно м*яко відноситись до оцінювання знань учнів."
hmelena
Пороговий бал - це МІНІМУМ! Це - право на атестат! І ще - 8% його не отримають. Чого пищите?
kasyak
wtf
Wasyl Shapoval
Навіщо потрібно було розказувати казочки про використання всесвітньовідомих методик? Соромно було дивитися: 1) "експертна комісії" вирішувала - скільки випускників не здали ЗНО. Із озвучених цифр кількості тих хто не здав - вибрали найменшу. Але "експерти" не врахували, що в попередні роки ЗНО здавали тільки ті випускники, які планували вступати до вузів. 2) навіть у колгоспах голосування проводили більш відповідальніше (почали голосувати, а потім придумали процедуру врахування голосів). 3) якщо наступного року результати тестування будуть ще гіршими - поріг можна зменшити до рівня - вміє ставити хрестики - нехай вступає до університету... А про те, що знайдуться "універи", які будуть боротися за такого абітурієнта можна не сумніватись!!!
Михайло Чиж
За двадцять хвилин в країні стало на 14 тисяч більше "розумних" людей (270000*(13,3%-8,4%)=14000). За такі дива (швидкість навчання) треба Нобелівську премію давати. Пропоную: знизити поріг до 1 (одного) балу і всім вчителям української мови та літератури виписувати премії за відмінну роботу (адже тоді не буде абітурієнтів, що не подолали поріг). А з іншого боку, я порахував, що 22 бали в перерахунку у 12-бальній системі - це 2,5 бали! Тобто, дітям, що мають оцінку 2,5 бали з предмету, пропонують вступ до ВНЗ (це навіть не "трієчники", в яких 4-6 балів, а "невстигаючі"). Незрозуміло, чому ж тоді управління освіти і дирекція школи так негативно ставляться до вчителів, що оцінюють "досягнення" учнів 1-3 балами (знаю, бо сам вчитель і не раз потрапляв "під роздачу")? Адже 2,5 бали - і поріг неграмотності подолано! Ласкаво просимо до ВНЗ!
Адекват
Тоді треба було ставити прохідний бал 80+. Тоді вже б точно тільки генії склали ЗНО. Чи що вам треба, люди? Чому ви всі проявляєте таке незадоволення? Діти, які паршиво написали зно, просто підуть в бурсу. Будуть працювати чи ще що, але вони точно не будуть конкурувати в вузах з вашими розумненькими діточками.
Полина
В котором часу ждать результатов завтра? Время на аппеляцию продлевается?
vchitel
За низькі результати звичайно будуть хаяти вчителів. Але - в чому причина? Саме головне - зникла мотивація до навчання (гроші зроблять все) та недосконалість навчальних програм - галопом по Європам а в результаті - пшик... Роздули навчальний план різним непотрібом, а години на вивчення базових дисциплін скоротили - ось і маємо те, що маємо, як казав наш перший президент...
Марія Іванівна
Що це за поріг? Пройшли, мабуть, навіть ті хто читати і писати не вміє. Не можна брати в експертну комісію зацікавлених осіб. Нащо тоді були 2 рівні складності? Понабирають у вузи ніяких студентів, а потім не знаємо куди горе-спеціалістів дівати.
просто цікаво
якщо було встановлено правила (алгоритм) для складання таблиць відповідності тестових балів балам від 100 до 200 і від 1 до 12 для порогового балу "25", чому не можна було створити програму (таблицю в табличному процесорі типу Exel) за допомогою якої отримали потрібні таблиці за кілька секунд і не потрібно витрачати на це цілу добу. здається тут щось лікарчук мутить
ваня
Поріг відверто ганебний. Наугад тикнувши 22 бали легко набрати.
Angela Azazeliva
"Варто зазначити, що визначений експертної комісією поріг тесту є одним з найнижчих за час проведення ЗНО" - показатель как работают учителя в школе на лицо! оценки лиПА!!! все потому, что знания учеников уже не есть показатель проф.пригодности учителя... даже 1 - оценка))))
Lana
Під час онлайн-трансляції процедури визначення порогового бала один з членів експертної комісії висловив сумніви щодо компетентності фахової комісії, що визначала пороговий бал за технологією В. Ангоффа та К. Беука. На мою думку, варто сумніватися у компетеності членів комісії, які понизили бал до 22. Технологія В. Ангоффа та К. Беука використовується у багатьох країнах світу і має схвальні відгуки. Але в нас, як завжди, нехтують усесвітньо визнаним досвідом. Тому й живемо не так, як цивілізований світ, бо нехтуємо кращим, визнаним, перевіреним.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!