Osvita.ua ЗНО Тест з української мови не склали 23 тисячі випускників
Тест з української мови не склали 23 тисячі випускників

8,4 % від кількості тих, хто взяв участь у ЗНО з української мови і літератури не подолали пороговий бал

Тест з української мови не склали 23 тисячі випускників

Тест з української мови і літератури не склали 23 тисячі учасників зовнішнього незалежного оцінювання або 8,4 % від кількості тих, хто взяв участь у тестуванні. Відповідне рішення було ухвалено під час засідання Експертної комісії Українського центру оцінювання якості освіти.

Визначенню порогового бала передувала робота 9 експертних груп з різних регіонів, які шляхом використання методик - В. Ангоффа та К. Беука та математично-статистичних розрахунків дійшли висновку та запропонували встановити поріг тесту на рівні 25 балів. Максимальна оцінка за виконання тесту базового рівня дорівнює 104 балам, для тесту поглибленого рівня – 136.

Разом з тим рішення експертів не було підтримано експертною комісією УЦОЯО, яка користуючись своїм правом на підсумкове рішення щодо визначення порогового бала, вирішила знизити поріг до 22 тестових балів. Рішення було ухвалене більшістю членів експертної комісії.

Отже, після визначення порогу у 22 тестових бали, учасники ЗНО, які подолали визначений бар’єр отримають рейтингову оцінку за шкалою від 100 до 200 балів, що відображатиме місце абітурієнта серед інших учасників ЗНО з української мови і літератури.

Ті випускники шкіл, які набрали менш ніж 22 бали за виконання завдань тесту не зможуть брати участь у зовнішньому незалежному оцінюванні, і відповідно, вступати до вищих навчальних закладів у 2015 році.

Також результати ЗНО з української мови і літератури будуть враховані, як державна підсумкова атестація за шкільний курс з української мови. З цією метою буде затверджена окрема таблиця відповідності тестових балів оцінкам рівнів навчальних досягнень за шкільною шкалою від 1 до 12 балів.

Варто зазначити, що визначений експертної комісією поріг тесту є одним з найнижчих за час проведення ЗНО.

Участь у зовнішньому незалежному оцінювання з української мови і літератури взяли 275 тисяч випускників шкіл.

Освіта.ua
12.05.2015

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
для Олекси Позняка
понимаете,дело не в ошибке.Дело в том, что Вы позволяете себе высказывания, не зная человека.И дело даже не во мне.Дело в жизненных взглядах.Именно они позволяют, либо НЕ позволяют, поскольку то, что заложено в человека,то и работает в той,или иной ситуации.Что касаемо системы.Это и так, и нет.Почему?Система-это прежде всего люди.И если 15%населения(по некоторым данным,Вы же знаете,что меньшинство есть двигателем ЛЮБЫХизменений)мыслят в направлении:"Моему ребёнку поблажку",то всё сообщество действует именно так.А то,что именно ОСВИТЯНЕ СЕГОДНЯ(читая это так же режет мозг...),так же как и прежде,не только своих тянут,но и детей начхальства(как правильно подметил otto:"колхоз в головах"),так это факт.А против факта-никуда.Если Я вижу,что ребёнок НЕ пишет контрольные работыБЕЗ ТЕТРАДИ И пользования чем угодно,главное,чтобы успел,то я НЕ ИМЕЮ ПРАВА ставить ребёнку больше того,что он имеет на контрольной.Неужели ЭТО система?Это МОЯ РАБОТА.Так что-именно ОСВИТЯНЕ создали то,что имеем.
Олекса Позняк
Извините если ошибся. Очень резанула фраза "Исправляет сделанное освитянами за много лет" Что ж эти бедные освитяны для вас плохого сделали что вы их так? Систему создали такую что учитель из последних сил в переполненных классах вопреки дуристике педагогичных науковцив ещё ухитряется чего то научить
для Поздняка
я себе думаю, что Вы несколько непрова.Во первых тем,что пытаетесь назвать незнакомого человека чинушей)).Вы ведь Тоже не Олекса,ноОТ МЕНЯподобного обращения не получал...Ваше же обращение говорит об определённых внутренних качествах).Ведь человек есть то,что он делает,и что говорит когдаНИКТОне знаетКТОон.Не так ли?Истина,внушаемая детямНЕПРЯМЫМ)образом с младенчества.Взрослому человеку этого говорить УЖЕ нет смысла.Далее.Развал начался не с Кременя, а несколько ранее.НАчало положил человек,особо интересного не написавший,но почитаемый с лёгкой(или тяжёлой)руки тех, кто был в центре.То есть с фразы,ставшей ключевой в советском ...(не буду обижать пласт людей)образовании:"Поставив ребёнку 2 учитель вкладывает ремень в руку родителей".Мы ведь гуманные личности.Нельзя наказывать детей.Тем более2
для Поздняка
Для Олекса Позняк: .Пусть он ничего не знает,но по голове следует погладить:"Его жизнь накажет",сказала моя кума,чем меня очень опечалила, поскольку именно обманувший ребёнка(и родителей)учитель есть начальной причиной того, что человека жизнь наказывает.Ну даЭТОуже работает.Следующий шаг к развалу образования-приём в ВУЗы в результате набирания людьми с баллом4.5 в аттестате на экзаменах в ВУЗ9 баллов за первые2.Почему это сделали? Вероятно дети уже тогда перестали работать.Следующий шаг-позволение брать в 9 класс ВСЕХ желающих.Если до 1988 года в 9 класс был конкурс, к тому же ВСЕ 8 классы вели дирекора школ, считаю для полного ознакомления с претендентами на10 классов, то начиная с 1988 года, принятым Взрадой законом стали брать всех подряд.И. Спасибо за "памятники надо ставить" Ну да, мне можно и ппамятник. А если серьёзно, то памятник следует ставить учителям начальной школы, КОТОРЫЕ прививают детям те качества,что, в работе с родителями. позволяют детям качественно учиться
Руслан Пороховой
Если я участвовал в городской олимпиаде по физике за это будут идти дополнительные балы при на писании ЗНО, если да то какие документы нужны и куда их отправлять?
Інна
Шановний пане Лікарчук, як можна було за висловлювання різних дітей поставаити однакову кількість балів? Питання: Третю частину хтось з викладачів взагалі бачив на власні очі? Як можуть всі діти отримати 11 балів? Це повний абсурд!!!!!!!!!!! ГАНЬБА !!!!!!!!!!!!!!!!
DiX
Диктант, переказ з творчим завданням, твір - єдині адекватні способи перевірити рівень знання Рідної мови. Все інше спекулятивні махінації міністерства недоосвіти.
DiX
ТЕСТ з української мови??? Навіть кляті москалі так нашу Рідну мову не розпинали!!!
я себе думаю,
а почему бы не сделать так, как это проводилось могилянцами, когда каждое задание имело определённое количество баллов. Каждый ЗНАЛ это. И победители (рейтинг)определялисьпо количеству набранных баллов. И всё.
но это так,
на будущее
Олекса Позняк
Лыкарчук завалив роботу і повинен піти. Прожектер який то 2х рівневі то для 9 класу, то для учителів зно робить. Зроби щось одне до толку
Олекса Позняк
Для я себе думаю,: чем сложнее правила тем больше поле для манёвра и коррупционных деяний
Коментувати
Андрій
Особливо елегантно виглядало голосування. Перед третім голосуванням вирішили, що голосування буде вважатися рейтинговим. І в попередніх двох мали голосувати всі (тобто За, Проти, Утримуюсь), а не лише ЗА. Інакше б не вистачило голосів і за поріг в 22 бали. Погоджуюся з Наумом. Мав таку ученицю. ЇЇ однокласники встигали розв’язати задачу поки вона пробувала читати умову. А сприймання на слух давалося важко.
Ivan Fedoruk
Мені сподобалось як красиво і переконливо члени Експертної комісії показали, що вони не статисти, а відповідальні громадяни з рівною кількістю голосів у кожного. Прекрасні запитання щодо якості і неупередженості експертиз. Що стосується того, чи правильно, що вчора опущений поріг. В моєму розумінні, якщо опустили на 3 бали для всіх, тоді, логічно забрати "подаровані 3 бали" і все стане на свої місця. Можна сперечатись про доцільність і обгрунтованість рішення про поріг в 22, але це не спростовує основного: Експертна комісія має виключне право і компетенцію встановлювати поріг. Той, за який проголосує більшість Експертної комісії. Виглядало, що в УОЦЯО є проблеми з регламентами(процедурами) підготовки і проведення засідань колегіальних органів. Дуже часто, якщо не завжди, відсутність строгих регламентів(процедур) робить рішення непрозорими і необгрунтованими. Апарат УЦОЯЕ повинен був принаймні заготувати цифри порівнянь альтернативних до 25 порогів.
Олена
Я мешкаю на сході України, але мені неприємно, що деякі експерти говорять про велику кількість російськомовного населення. Знати рідну мову повинен кожен громадянин, і це не повинно залежити від місця проживання. Війна?! Моя донька готувалася у підвалі, а дехто просто не ходив до школи. Так чому вся Україна повинна йти на поступки всяким бовдурам. Для того, щоб пройти пороговий бал 25, потрібно було добре читати літературу, якщо вже з мовою у деяких проблеми. Повністю підтримую пана Ликарчука. Про яку якість освіти ми будемо говорити з таким пороговим балом. Впевнена, що наступного року якість буже ще нижча, то ті ж бовдури думатимуть, що пороговий знову понизять. Потрібно ставити планку, до якою йтимуть.
Лідія
Той, хто старався у школі, той і подолає пороговий бал. І це справедливо. Жаль тільки, що винними, як завжди, будуть вчителі.
Наум
Встановили не поріг, а чорт-зна-що. А що фізики і математики не повинні хоча б вміти читати і писати? Плюнули на рідну мову "компетентні експерти". Нащо тоді взагалі тратити народні гроші і проводити ЗНО з української мови і літератури.
Lana
Робота 9-ти експертних груп з різних регіонів України та кошти на неї пішли на смарку!!! Навіщо витрачати час, зусилля компетентних фахівців і державні гроші та вивчення та впровадження нової технології оцінювання ЗНО, якщо якісь "дяді" і "тьоті" з вишів (матеріально зацікавлені, звичайно ж), прийдуть на експертну комісію і зганьблять усі старання 9-ти експертних груп?! Пане Лікарчуку, час довіряти математичним розрахункам і цифрам, а не прислухатися до думки зацікавлених осіб. Інакше так і топтатимемося на місці. Узагалі не розумію, навіщо після експертної оцінки 9-ти експертних груп запрошували знову приймати рішення інших людей, які не є фахівцями. Кожен має професійно займатися своєю справою.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!