Osvita.ua ЗНО Лікарчук: "Половина цьогорічних медалістів - липові"
Лікарчук: "Половина цьогорічних медалістів - липові"

Керівник УЦОЯО стверджує, що лише 9% медалістів за результатами ЗНО отримали 170-200 балів.

Лікарчук: "Половина цьогорічних медалістів - липові"

В Українському центрі оцінювання якості освіти заявляють, що 50% медалістів в Україні «явно липові». Про це на прес-конференції заявив керівник центру Ігор Лікарчук, повідомляє УНН.

“50% медалістів в Україні явно липові. От чому я говорю про липовий присмак”, — зазначив він.

Лікарчук стверджує, що лише 9% медалістів за результатами ЗНО отримали 170-200 балів. Слід відзначити, що середній бал за результатами оцінювання становить 174 бали.

За словами Лікарчука, найкращі бали за результатами ЗНО, медалісти отримали, зокрема у столиці та Львівській області.

При цьому очільник УЦОЯО констатував, що у сільських школах схожа ситуація з "липовими" медалістами.

Ігор Лікарчук також зазначив, що звіт про ЗНО він передасть до Міністерства освіти та науки.

Освіта.ua
18.08.2014

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
золотий магістр
Закінчив іноземну філологію "червоно". Працюю зварювальником в Чехії. Щасливий. Маю 1500 доларів зарплати. Однокурсниця працює в школі. Має 1200 гривень. Точно не знаю, що думає про щастя. Вітаю прем’єра Яценюка.
ЗАЧЕМ ВАМ МОЕ ИМЯ
Дуже прикро коли твоя дитина отримує медаль, а по рейтингових списках майже не проходить, Арсеній Яценюк обіцяв Україну без корупції ...............................певно коли в тебе немає грошей то твоя дитина і навчатись неповинна, і які в нашій країні спеіалісти МАЖОРИ!!!!!!!!!!!!!!!
можливо
Для смішно: тоді про ДИПУ не до часу було говорити. Тоді саме до рук йшло. Масі. Тепер, коли все далі і далі країна летить до прірви, можна і за мелаістів говорити
Смішно
Читаю все це - і все менше віриться у якісні реформи! Пане Лікарчук, та Ви про цю ЛИПУ знали чи не найкраще від усіх. Чого швидше не підняли галасу? Хочете сказати, що Ви такий уже хороший, а всі такі нікчеми! З усіх сил тримаєтесь за владне крісло? А Ви що доброго зробили для покращення якості освіти? Навіть не спромоглись зі своїми "фаховими" комісіями визнати недолугість укладених тестів, хоч і звучала критика фахівців
Андрей
Вот это новость! Никто и не догадывался....
777
Для Андрей: +1 Пора этим занятся, пускай учителя отвечают за то, что ставят, да и руководство со своими бумажками не пристает. Прокурор по вам плачет.
взрослий
А при чем тут учителя? Займитесь дебильними директорами, которие "давят" и душат учителей, чтоби какой-нибудь посредственности поставить хорошие оценки... А Ликарчука поддерживаю.
Коментувати
нінель
Липа? золота медаль? згода. А чрму? Не само ж міністерство кожен день вимагає липу? у кого кращий % якості знань? у кого більше медадістів? хто більше брехні написав у звітах? догнати й перегнати америку!!! цей лозунг вимагає відповідного відношення з верху по вертикалі до низу. і попробуй бідному вчителю не поставити потрібну оцінку!!! тобі поросказують про рейтинг, відношення до дитини, яка не хоче навчатись, але оцінку винь та поклади. жожен вчитель у нашій країні не має права поставити ту оцінку котру дитина заслуговує. за свою 25річну діяльність жодного разу не бачила атестату з "2". цікаво, хтось бачив? МИ ВИКОНУЄМО ВАШІ НАКАЗИ, ПАН ЛІКАРЧУК, ТО ЯКІ ДО НАС ПРЕТЕНЗІЇ? ВАМ НЕ СОРОМНО? кільуість "нахлебников" та "бездкльников". які не вміють нічого робити, крім заважати працювати, так і не зменшилась! а ви кажете "ЛИПА". почніть з бюрократів від освіти, а потім претензії до нас...
Натэл
Для нінель: правда!
Учитель
Багато думок,колеги, висловлено слушних! А от щодо провини учителя у "липовості" медалей, то у черзі винуватців, вони,учителі, останні. У цій ланці перше місце - директор + очільник відділу освіти, який і дає добро ( він у свою чергу ,як правило, залагоджує дану справу в області: рука руку миє) теж за на просування "медаліста". А дітей, які справді заслуговували чи заслуговують на медаль, дуже часто фортуна оминає, бо вони не є дітьми вельможних батьків - лікарів, місцевого бомонду тощо. А що вчитель? Так він би мав ратувати за об"єктивність оцінки ! Якщо школі пощастило на мудрого директора, який не погрожуватиме учителю! А ще більше, якщо батьки не захворіли "медалізмом". Знаєте, смішно -усі здійняли галас, звинувачуючи одне одного! Перестаньте лякати прокураторою! Винні усі!
Otto
Для Учитель: +
Коментувати
DOCENT
Оскільки саме середній бал додатку до атестату визначає конкурсну позицію при вступі, а не наявність медалі, то на мою особиста думку, Повіряння було б більш коректним, якби воно враховувало не лише медалістів, а і всіх тих випускників , що мають середній бал додатку до атестату не менше ніж 10.0 за 12 бальною шкалою (або ж 50 за 60 бальною). Часто густо, щоб не мати претензій від управлінь освіти, школи завищують оцінки своїм випускникам (за додатковий стимул), але не видають медалі (наприклад в атестаті більше ніж дві 9).
Otto
О, знову Лікарчук винен... Ага, так це є він роздає медальки ? А ви і ваші діти всі такі білі і пухнасті ? Набираєте http://testportal.gov.ua/reports/ і аналізуєте таблички та діаграми. Вистачає інтелекту зробити висновки на основі цих даних ? Чи 250 сторінок то є забагато для читання ? ;) Пани-товариші роздають медальки наліво-направо, а потім піднімають шум. Прокуратура за вами плаче. Читайте звіти , там підсумки вашої роботи.
Та отож
Для Otto:От тут приємно читати. Про те, що пани-товариші роздають нагороди направо і наліво. А звідси можливий вихід - високі бали, чи не вісокі, а до ВНЗу приймати лише за результатами тестувань. Без балу атестату. Бо ж ЗНО медалістів, я думаю Ви погодитесь, то лише піна. Весь компот в кастрюлі.
DiX
Для Otto: Якщо завдання на ЗНО буде складати гоп-стоп контора Лікарчука, то всі меділісти будуть липові. Тестування з української мови тому приклад.
Коментувати
Антон
Господин Ликарчук. Ваш Центр действительно провел серьёзное исследование уровня знаний медалистов. Предлагаю на этом не останавливаться и осуществить глубокий мониторинг по следующим направлениям: 1. Эффективность работы чиновников ведомства Министерства образования и науки, департаментов и управлений образования всех уровней. 2. Рациональность использования бюджетных средств на содержание академии педагогических наук, институтов последипломного образования, областных и районных методкабинетов. 3. Обязательно посчитайте частоту появления новых концепций, доктрин образования, новых учебных программ, издание учебников, приказов, распоряжений, рекомендаций. 4. Определите КПД каждого учебного заведения (в т.ч. по регионам), которое использует рабочее время для составления бумажно-электронной отчетности в соотношении с полезным временем, которое должно использоваться для работы с детьми. Результаты мониторинга вам предскажут не только педагоги, но и родители и дети (даже не медалисты)
Лариса
Для Антон: Cильно сказано, работаем на рейтинг в корзину, по новой концепции ср. образования-сплошные мониторинги
Коментувати
Вася
"укрупнення розмірів класів та шкіл, скорочення штатів, підвищення педагогічного навантаження для вчителів з 18 до 22 годин з метою скорочення видатків на галузь освіти" - ось, мабуть, мета дослідження п.Лікарчука, та й "рецепт" покращення рівня навчальних досягнень учнів. Та й чи можна говорити про реальний рівень знань учнів на підставі тестів ЗНО. "оцінка за шкалою 100-200 балів є рейтинговою, що вказує на місце результату абітурієнта серед результатів інших абітурієнтів з певного предмета тестування" - цитата з сайту УЦОЯО. Це зовсім не ті критерії, що в школі. А де індивідульні особливості учнів, а якщо дитина просто не змогла перебороти страх чи переживання під час здачі тесту? Чому не надати дітям можливості здати тести у 2-3 тури в зручний для них час з можливістю вибрати кращий результат, а вже потім робити такі "гучні" висновки.
Та отож
Для Вася: ". А де індивідульні особливості учнів, а якщо дитина просто не змогла перебороти страх чи переживання під час здачі тесту? Чому не надати дітям можливості здати тести у 2-3 тури в зручний для них час з можливістю вибрати кращий результат, а вже потім робити такі "гучні" висновки.", Вася, звиняйте, но ЭТО бред. А к доктору жена поедет рожать, а у него "переживания от обучения в ВУЗе". Ви дадите ему возможность ВТОРОЙ раз и хорошо принять роды у Вашей жены??? А ещё инженер, допустивший ошибку, проектируя многоетажный дом, который рухнет. И ему позволительно ещё один шанс дать. Пусть выберет лучший вариант. Или во время вступительных екзаменов люди спокойно на него шли? И стресса не было. Кого вообще мы растим? Тех, кто с радостью и без напряжения учился? Без волнения по десять раз переписывал тесты и выбирал лучший вариант? Растим человеков, не умеющих регулярно работать, ждущих легкой жизни... Ребята, так они на куски друг друга рвать будут и 90е у нас никогда не пройдут...
Вася
Лікар, інженер, технолог - це доросла самодостатня людина, спеціаліст, який навчався своєму фаху 5-6 років, поглиблено вивчав спец. предмети, проходив практику з конкретного фаху. А випускник школи - це ще майже дитина, яка і в школі хоче добре вчитися, мати високі бали з усіх предметів, і ЗНО хоче добре здати. Як результат - у голові повний каламбур, бо лише одиниці можуть досконало знати всі навчальні предмети. Не властиво для однієї людини знати все. А ще буває, що інтервал між тестами, які обрав абітурієнт, 1-2 дні. Та й у багатьох країнах тестування проходить у декілька турів і нічого поганого в цьому нема.
Та отож
Для Вася: Васю, якщо у дитини в голові повний каламбур, то вона повинна не йти навчатись до ВНЗу, а йти навчатись ПРОФЕСІЇ. А ті, у кого в голові НЕ каламбур, повинні навчатись у ВНЗі. Коли атестат отримували після складання 7 іспитів, у тих, хто йшов вивчати вищі сфери, каламбуру уж точно не було. А от варіантів застосування власних голів було обмаль. Один. Що й було величезним недоліком. СЬогодні цей недолік ліквідовано. Та разом із цим створено масу жахливих речей, вважаючи випускників нерозумними, інфонтільними істотами, яких потрібно й надалі опікати від проблем, як у школі, надаючи можливість пересдач, досдач... Питання того, чому деякі західні країни створюють умови для навчання РОЗУМНИХ дітей інших країн не знімається
Коментувати
Клеопатра
100% липові, а самі вчителі в тому винні, гонимося за показниками на бумазі, ліпимо оцінки за карі очі, хто вже покладе цьому край?!
1
Для Клеопатра: А що ви хочете від найнижчої ланки, яка повинна виконувати, те що від неї вимагає ціла піраміда влади. А стосовно учнів, то як може не геній, а звичайна, навіть талановита дитина, знати всі 22 предмети 11 кл. ідеально. І учителі, і учні загнані в кут, створений міністерськими покращеннями, з якого намагається усіляко вирватись, правда, не дуже вдало.
Та отож
Для Клеопатра: Для 1: Лише вчитель, саме "найнижча ланка" і лише він здатен покласти край ліпінню оцінок. Та йому невигідно. Варто це усвідомити і жити з цим усвідомленням. Просто НЕВИГІДНО. Покладання краю несе в собі багато різноманітних незручностей. Людина не може цього допустити. Підсвідомо. ЯК можна не поставити високий бал учневі, батьки якоговідремонтували дах у школі? А як не поставити високий бал тому, батьки якого спонсорували заміну вікон? А той, хто тата-маму саді має? А просто щоб адміністрація не чіплялася. Багато чинників існує. Для кожного випадку - свій.У кут ніхто нікого НЕ заганяв. Все робиться добровільно і з задоволенням. ТОй, хто НЕ вважає за потрібне так робити, той не робить. Не зважаючи ні на що
1
Для Та отож: Не кут, кажете, а самі пишете про відремонтовані дахи. А може вчитель довів школу до такого стану, коли директор змушений усім кланятися за вікна і дахи і тиснути на вчителя. І чому це вчитель "не захоче", якщо чітко отримав вказівку від директора. А як стане свої права качати, то піде зі школи, бо навантаження одразу зникне.Вчитель - безправна істота. І не брешіть самі собі, що будучи найнижчою ланкою, можете ефективно протистояти всім, хто зверху.
Коментувати
Там.Ів.
Хочеться сказати ще. Щоб медаль, золота принаймі, мала вагу при вступі, то давти її треба лише відмінникам на протязі 11 років. А міністру освіти ДЯКУЮ, за його вболівання ппро майбутнє держави, про правду. Але і робити треба щось вагоме, щоб зламати таку тенденцію. Бажаю йому здоров*я, терпіння і надійних соратників в цьому. "Один в полі не воїн"
1
Для Там.Ів.: Перед тим, як лизати зад, уважніше подивіться, кому лижете
tetsv
для Там.Ів.: Українською "протягом", а не на "сквозняку"!!
Коментувати
говорилось
"в день ЗНО можливо дитина себе погано почувала і це вплинуло на результат"- люди НЕ СПРОМОЖНІ УСВІДОМИТИ власну неспроможність навчити з підходом "виконує всі дамошні завдання, як же не дати медаль". ТО є нормально, адже їх БАГАТО РОКІВ до цього ВЕЛИ. Наполегливо, поступово, не дозволяючи відійти від шаблону. І нагородами за 5 із 15 - медалісти. Не можна отак зразу по живому взяти й розвернути психологію мас. Хіба за останні 17 років (приблизно в ТОЙ час почалися масові випуски медалістів) хтось на власному рівні створив умови для того, щоб не просто липових медалів не було, а й оцінки не завищували, чи не давали списати на іспитах? Думаю, що немає таких ані місцевих. ані РЕГІОНАЛЬНИХ керманичів від освіти. І НЕ БУЛО!!!
Игорь Соломонов
Ігоре, Ви в своїх роках нічого доброго для освіти не зробили, може Вам щось здається, то воно тільки здається. А от "поносити", та тут Ви перший.
Otto
Для Игорь Соломонов: Ігор не "поносить", а просто відкриває вам очі, бо ви не є здатними самі проаналізувати.
Коментувати
Учитель
Шановний пане Ігоре, не випускники винні в тому що мають такі результати, а в значній мірі УЦОЯО складаючи такі завдання та Міністерство склавши "дуже гарні" програми. Учні готуються самі, займаються з репетиторами а кількість тих хто отримує 200 балів зменшується. Тому так огульно говорити про всіх медалістів це перебільшення. Та й в день ЗНО можливо дитина себе погано почувала і це вплинуло на результат. А ЗНО це не еталон перевірки
Там.Ів.
А чого соромно? Людина говорить правду, треба подякувати та виправлятися. У класі мого онука, одна така медаль, принаймі, була. Всі визначили. А він зі своїми балами ЗНО і медаллю ще з 3 медалістами з 5 вибрали престижні факультети. ЗНО це ЗДОРОВО. А "погано почувати" може невпевнена в собі людина, а для фізичної слабкості є вихід, законний. Я особисто ЗА те, щоб ніяких преференцій нікому не було (медалісти, олімпіадійці і т.д) Дитина "з головою" і в школі на висоті, і в ВУЗі на висоті. А якщо випускник ВУЗа достойний, мається... Без роботи. То є ганьба для держави...
Коментувати
Вчитель
Шановний п. Ігоре. Ви після повернення все і всіх ганьбите: то учні англійську "завалили", хоча насправді результат був цілком пристойний, то медалісти "липові", то сільська школа слабка... Ви самі чудово знаєте, яке становище у селі: і фінансування, і кадри, і учні, і ще багато чого. Ви дякувати повинні за результат, за те, що ті школи вчителі на собі "тягнуть", а Ви... Соромно.
Лариса
Для Вчитель: Де той Лікарчук взявся, школа 24 роки виживає, з учителя зробили кіноактора))
Коментувати
Yuriy Samsin
ДІСТАЛО!!!! ВАРТА ПОЧИНАЄ СТОМЛЮВАТИСЯ!!!
1
От як можна порівнювати непорівнюване. Медаль - за оцінками 10-11 кл., а тести ЗНО за 5-11 кл. Яку це феноменальну память повинні мати учні, щоб памятати вивчене 6 років тому. При тому не повторюючи, бо на повторення всієї програми, як підготовку до ЗНО, годин в програмі не передбачено.
Kolya
Для 1: Дуже цікаво, як можна забутися математику за 6 клас? Що, як тоді вивчили множення дробів то вже більше ніколи їх не множили? Чи як з хімії вивчили оксиди, то більше ніколи не розв"язували задач на оксиди? Чи може з української мови як вивчили коми при звертанні, то більше ніколи не використовували звертання, щоб УМУДРИТИСЯ! забутися їх((( Дурість просто написали от і все. Єдині предмети, до яких можна віднести "не пам"ятаю" - історія. Все інше значить просто не знали ніколи, або не вчили, а зазубрювали роки тому, а тепер боком і вилізло.
1
Для Kolya: Може, ви кожен день визначаєте, до якої групи належать іменники ІІ відміни на -р, чи відмінюєте числівники, чи визначаєте тип односкладного речення, чи розрізняєте активний і пасивний дієприкметник, чи колупаєтеся в типах присудка, чи знаходите прямі додатки, а от за програмою учні не так часто повертаються до таких тем, звичайно, забувають. А на повторення, з 1 год.на тиждень, які ще й заповнені різними контрольними обов язковими розвитками мовл., часу немає.
Вчитель
Донесу до вашого відома, що програма 10-11 класів з Української мови - повторення вивченого за попередні 9 років. Тому не виправдовуйте.
Коментувати
Марго
Звісно, якщо говорять,що медалісти не повинні за 10-11 кл. отримувати поганих оцінок. Ба навіть більше. Вчителі самі кажуть, що по 1 семестру 10 класу дивляться, яка буде медаль: золота чи срібна. Пояснюють це тим, що держва повинна завчасно виготовити самі медалі. І виходе так: школа зареєструвала,приміром 5 медалістів, і тягнуть їх, бо зняти медаліста, втрачається псевдо-рейтинг школи. А в сільських школа рівень викладання поганий, ЗНО з роками сільські діти валять. От вчителі і натягують оцінки, щоб хоч якось бал при вступі був вищий!!
Віктор
Виправте помилку в статті: Не 9% медалістів набрали 170 200 балів, а 49,6% мають середній бал від 175 до 200.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!