Osvita.ua ЗНО Визначено результати ЗНО з математики
Визначено результати ЗНО з математики

Результати учасників тестування з математики розміщені на персональних сторінках учасників ЗНО

Визначено результати ЗНО з математики

Завершено обробку відповідей та визначено результати ЗНО абітурієнтів з математики.

Тестування з математики відбулося 12 червня. Для участі у ЗНО з математики було зареєстровано 178 349 абітурієнтів. Участь в основній сесії тестування, зважаючи на ситуацію в регіоні, не брали абітурієнти з Донецької та Луганської областей. Явка абітурієнтів на пункти тестування склала 94,1 % від загальної кількості зареєстрованих.

Тест з математики містив 34 тестових завдання, за правильне виконання яких можна було отримати 56 тестових балів. Тестові роботи всіх учасників тестування з математики розпізнані, ідентифіковані та перевірені. Результати тестування розміщені на інформаційних сторінках абітурієнтів.

В основу визначення рейтингу кожного абітурієнта покладені його результати, обраховані на основі загальної суми тестових балів. Результати будуть вказані в інформаційних картках до сертифікатів ЗНО, що кожен учасник тестування зможе роздрукувати з власної інформаційної сторінки на сайті УЦОЯО.

До інформаційної картки, яку абітурієнти надаватимуть до приймальних комісій ВНЗ, буде внесено результати зовнішнього незалежного оцінювання за рейтинговою шкалою від 100 до 200 балів, а також кількість тестових балів, отриманих з кожного тестового предмета.

Нагадаємо, у випадку сумнівів щодо об’єктивності визначених результатів, учасник тестування з математики має право подати апеляційну заяву, надіславши її поштою на адресу Українського центру оцінювання якості освіти до 24.00 годин 27 червня 2014 року включно.

Таблиця переведення тестових балів з математики у 200-бальну шкалу 2014 року:

Освіта.ua
24.06.2014

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
учитель математики
Цікаво знати, який дурень придумав нараховувати 100 рейтингових балів лише за участь у тестуванні. Їх треба нараховувати за половину від максимальної можливої (чи від реально набраної) абсолютної кількості балів. А вже від них відштовхуватися при розподілі рейтингових балів від 0 до 100 та від 100 до 200. При цьому абітурієнти з рейтинговим балом нижчим ніж 50, а з профільної дисципліни - нижчим ніж 70 чи 75, не отримують права для вступу у вузи 3, 4 рівня акредитації, а для всіх інших запропонована схема дає змогу більшої диференціації отриманих рейтингів. Зараз же доходить до абсурду (цитую коментар нижче) - не розвязуючи жодного завдання, вибравши всі відповіді Г, абітурієнт отримав прохідний рейтинг 140 з профілю "математика". Цікаво, що такий остолоп робитиме у вузі? Не завидую тим викладачам, яким доведеться мучитися з ним, практично не маючи права на виключення перед загрозою самим бути звільненими з роботи під дамокловим мечем відношення кількості студентів на одного викладача.
VL
Для учитель математики: А хто їм (викладачам) доктор? Запиши у правила прийому "Беремо лише тих, у кого не менше 170 балів" і голова не болітиме.
Q&A
Доктор - Ректор. Треба ж забезпечити набір для збереження викладацького складу. От ніхто, або майже ніхто, не користується правом встановлення більш високого мінімального балу з профільного предмету для допуску в конкурсі, хоча таке право і передбачено Умовами прийому.
Q&A
Можливо було б доцільно, щоб на майбутнє в умовах прийому було обмеження на профільний предмет не в рейтингових балах а в тестових. Наприклад абітурієнт допускається до участі в конкурсі, за умови, якщо його тестовий бал з профільного предмету не нижче ніж половина від максимально можливого тестового балу з цього предмету.
Коментувати
Микола
Математику 40% учасників написало на 10 балів з 56 і менше. Але завдяки нашій рейтинговій оцінці вони мали шанс отримати до 144 балів, тобто подати заяви до вузів, де математика профільна. А 124 бали мають ті, хто вгадав хоча б 5 тестів. Тому пропоную удосконалити систему оцінювання. Наприклад на МАНі призери - це перші 50% учасників в рейтингу, АЛЕ ПРИ УМОВІ, що у них достатня кількість набратих балів. У інших випадках призових місць або менше, або взагалі не визначаються. Так і тут. Якщо не набрав відповідної кількості тестових балів, то на відповідний рейтинговий можеш не розраховувати, і щоб це було незалежно від статистики. От коли всім дадуть по 130 балів і не більше, то будуть знати як ніхрена не робити. Може хоч тоді почнуть вчитися. Бо нині всі тільки і сподіваються, що хтось напише гірше них. Бо сьогодні бал ЗНО не показує реального рівня знань вступників.
Віктор
Для Микола: Чому ж не показує? Якщо 190 балів - рівень більш, ніж пристойний, 140 - знання практично відсутні, 124 - нижче плінтуса.
Микола
Але біда в тому, що той, хто здавав тест, отримавши 170 балів за менш ніж половину правильно розв"язаних завдань, вважає, що круто здав математику. Інші учні, що здаватимуть ЗНО в наступні роки, дивлячись на нинішню таблицю побачать, що не треба багато вчити математики, адже всеодно всі пишуть погано і з малим рівнем знань можна отримати пристойний бал. Цей процес тільки призводить до деградації рівня знань випускників наступних років. Краще змінити трішки систему виставлення балів, щоб вона була більш справедливою і адекватніше відповідала рівню знань учасників ЗНО. Адже висока планка на ЗНО може стати гарантією того, що учні більш відповідально ставитимуться до вивчення предметів, а рівень їх підготовки в цілому покращиться. А саму концепцію ЗНО варто було б піддати громадському обговоренню. Можливо з"явилося б пару гарних ідей до покращення ЗНО.
Віктор
З малим рівнем знань не можна отримати пристойний результат. Щоб отримати 170 балів потрібно володіти певним обсягом знань. Спробуйте виконати тест ЗНО з предмету, який не є вашою спеціальністю. А планку мають виставляти університети. Хочете мати кваліфікованих вчителів - підвищіть мінімальну планку. Не хоче цього робити педуніверситет - можна і адмістративний ресурс застосувати: чому б, наприклад, міністерству не підняти планку для початку хоч би до 145 балів.
Коментувати
Q&A
Результат ЗНО з математики просто ЖАХЛИВИЙ. Найбільше дивує, що ПОЛОВИНА абітурієнтів отримала не більше ніж 11 тестових балів з 56 - це ж лише 20% від максимуму. Для допуску до конкурсу на напрям де математика не профільний достатньо було вгадати 5!!! відповідей - всього 9% від максимуму. А для допуску до конкурсу де математика профільний - 9 вірних відповідей уже достатньо. Завдання такого ж рівня складності як і в попередні роки, якщо не простіші. Виходить, що абітурієнти гірше готові. Як вони будуть далі здобувати вищу освіту у технічних та/чи економічних ВНЗ де математика це основа?
Q&A
Для порівняння у 2009 році ДПА було у формі ЗНО. У зв’язку з цим, визначалися бали не лише у рейтинговій шкалі (100-200), а і оцінки у критеріальній шкалі 1-12. Результати, визначені за критеріальною шкалою, зараховувалися як результати державної підсумкової атестації випускників. За тією шкалою 9-11 тестових балів (з 54) відповідали оцінці 5 за критеріальною шкалою. 5 тестових балів - це оцінкa 3 за критеріальною шкалою. Слід зазначити що у 2009 максимум було 54 тестових бали. Це означає, що у 2014 для того самого рівня оцінки за критеріальною шкалою (1-12) необхідно було мати вищий результат у тестових балах Чому можна навчити студентів з таким базовим вхідним рівнем?
Віктор
Результати не просто жахливі, а близькі до катастрофічних. Але іншого важко було очікувати. Скорочення частки годин на фундаментальні предмети, введення "лівих" навчальних предметів, профілізація школи і т.п. Ситуація складна, щоб її виправити потрібні роки і бажання.
ДММ
Питання для Q&A. Мій син, випускник фізико-математичного ліцею, набрав 49 тестових балів. Скажіть, будь-ласка, який це показник по критеріальній шкалі 1-12 2009 року
Коментувати
галина
А нє, з таксі все норм, сорі. Всім упішного втупу!
галина
Відкрите завдання з таксі некоректне. Хто правильно розв’язав - мінус два бали.
Anonim
Для галина: Нічого не розумію. Я розв"язав вірно. І маю свої 53 тестових бали з 56. Це при тому, що все життя вчився у сільській школі, а на 10-11 клас мав філологічний профіль. І це ще затупив з одним тестом, де випадково порахував повну площу поверхні замість бічної.
amma
Для Anonim: я також тупанув з тою площею...сука...:D
Коментувати
Дмитро
Участь у тестуванні взяло 135 760 абітурієнтів, а не 178 тис!!
Світлана
Для Дмитро: Зареєсторовано 178 тис, а взяло участь 94%. Все вірно.
Q&A
По ВСІЙ країні, включаючи Крим, донецьку і луганську області зареєстровано наз ЗНО з математики 178 349. А участь прийняло 135 760 що становыть 94% від зареєстрованих у всіх інших регіонах на території, яких не проходить АТО і яка не є тимчасово окупованою.
Коментувати
King
мені 2 бали не зарахували
Ім'я
Для King: а мені 4
Коментувати
вчитель математики
результати тестування справді жахливі, але цьогорічні завдання були не прості. Вони були посильні кожному учневі, тільки умови задач деяких завдань були сформульовані дуже закручено. Хоча діти мої написали непогано, є навіть 200 балів.
Виктор
185 балів
Викладач математики
Подивився результати тестування і зробилося страшно за нашу освіту. 5 балів із 56 (тобто 9% знань) дають право на вступ до вузу; 9 балів (16% знань) - чим не "прекрасний" прохідний з профільної дисципліни; 11 балів (біля 20% знань) - середній результат ЗНО з математики; 28 балів (50% знань) - саме їх реально вважати за 150, а не за 171, як у наведеній таблиці. Жаль, що знову реальні ПТУшники заполонять наші університети.
ххх
Для Викладач математики: Ви праві. Мій сусід на всі питання вибрав варіант відповіді Г і має 140 рейтингових балів.
Otto
Для Викладач математики: +
Коментувати
Карина
Если вы считаете, что вам не засчитали балы, подавайте на апелляционное заявление. Они рассмотрят заявление и примут решение. Мне хоть один бал не засчитали, но он для меня важен. Я подаю.
София
Для Карина: Вчитися треба, а не апеляції подавати. А то звикли в усьому винити " когось" - то вчителі вам не такі, то завдання ЗНО, то рейтингова таблиця. Вчитись, вчитись, вчитись !!!
Otto
Для София: +
Коментувати
абітурієнт
мені не зарахували 10 тестових балів. ЩО??
Світлана
Для абітурієнт: Правильно порахуй
Коментувати
абітурієнт
мені не зархували 2 тестових бали, чому так?
Олег
Для абітурієнт: таж сама проблема((
slavik
Подавайте апелляцию
ira
мені також не зарахували 2 бали,в чому справа ?
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!