Osvita.ua Середня освіта Реформа середньої освіти Гриневич: ми маємо складнощі в комунікації реформи
Гриневич: ми маємо складнощі в комунікації реформи

Реалізація реформи залежить від якості співпраці усіх залучених до її імплементації людей

Гриневич: ми маємо складнощі в комунікації реформи

Міністр освіти Лілія Гриневич вважає, що реалізація освітньої реформи залежить від якості співпраці усіх залучених до її імплементації людей. Про це вона сказала в ході зустрічі з віце-президентом Світового Банку Сірілом Мюллером, під час якої була обговорена можливість майбутньої співпраці двох інституцій.

За словами Гриневич, комунікація реформ має стати одним з напрямів співпраці Міністерства освіти і Світового Банку.

«Важливо – це комунікація реформ, адже система освіти дуже велика, реформа залежить від якості співпраці усіх залучених до її імплементації людей. Я відчуваю, що зараз саме в комунікації ми маємо значні складнощі», – наголосила міністр.

Освіта.ua
07.02.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Батьки
Коментар від батьки з Буковини. Щоб усіх дітей міністрів учили учителі з купленими дипломами.
Maks Maks
Яка реформа. Нема ніякої реформи. Знищують сільські школи. Якщо така якісна реформа, то чого всі діти депутатів, презедента вчаться в Англії, Америці, а не в Україні?
Володимир
Головна проблема реформи в освіті - це низька зарплата вчителів. Допоки мінімальна зарплата в Україні не буде на рівні 9 тисяч гривень, а мінімальна зарплата вчителя близько 18 тисяч гривень, чекайте чергової реформи, але вже від нового міністра освіти і нової влади. Усі реформи - це прості балачки для бідних вчителів. В Україні, у кожному навчальному закладі є хороші педагоги, але вони просто живуть на маленьку зарплату, яку їм платить корумпований чиновник. В Україні високий рівень освіти людей, дякуючи праці вчителя. Нехай Ліля Михайлівна не видумує нового освітнього велосипеда, він давно є у навчальних закладах, і прямує до Болонського процесу.
Семен
ак, не вийшло з комунікацією на якомусь етапі, Ліліє Михайлівно. Спочатку Ви нас не хотіли чути, тепер ... Вас не хочуть... бачити...
Ольга
Зарплата - це найбільший стимул для вчителя. І коли в січні, при так званому підвищенні на 9%, про які заявляли по всіх каналах, зарплата реально нижча, бо зняли % за престижність, бо вчтелі, бачте, під час канікул так не працюють, як під час навчання, про які реформи може бути мова. Щомісяця зарплата інша. Рефооорма!!!
Володимир
З представником Світового Банку мають зустрічатися прем’єр міністр, міністр фінансів і голова Нацбанку України, а не міністр освіти. Реформи в освіті неможливі без диференціації заробітних плат вчителів і чиновників. Вчитель у середній школі отримує від 8 до 10 тисяч гривень, а міністр освіти має зарплату 50 тисяч гривень. Хто щоденно навчає дітей у школі - учитель чи міністерський функціонер? Головне в освіті - це освічені, професійні, кваліфіковані кадри, котрі достойно навчають дітей. Сьогодні вчитель бідний, з маленькою зарплатою. Щоб реформи в освіті були успішними, потрібно перейняти досвід Польщі і реалізувати його в українські освітні заклади. Деякий досвід Ліля Михайлівна виклала у своїй кандидатській дисертації "Тенденції децентралізації управління освітою у сучасній Польщі". А тенденція така - дипломований вчитель у Польщі отримує зарплату у 6 разів вищу, ніж український учитель. Ось приклад міністру, як робити реформи в освіті, і комунікація тоді буде на високому рівні.
Witalina
Труднощі в комунікації реформ, дійсно, є !! Але,ЧОМУ ?? Як на мене, МОН не враховує пропозицій, думок вчителів - практиків та реального стану речей в освіті!!! МОН орієнтується на здібних дітей, мотивованих батьків. А що робити вчителю у класі,де діти не підготовлені до навчання: не знають букв,цифр,не вміють тримати ножниці,олівці в руках,мають значні логопедичні проблеми. Як виконувати освітню програму?? Вчити букви і читати,ЧИ проводити ранкові зустрічі .Вчити рахувати чи гратися ЛЕГО ,розвивати моторику і.... Ці діти все роблять дуже повільно.На уроці багато не зробиш,додому завдання задавати НЕ можна ! А пропусків занять скільки??? А програма 2 класу базується на досягненнях 1 класу,
Віталій
Шановні, головне, що не кажіть, в реформі МОН і. Без чітких державних стандартів і правил гри все інше профанація і імітація.
Іванів
Головна проблема - в державному курсі на користь супербагатих! А зарплата в Моні- о копійки. Більшість отримує там 10-12 тисяч.
Педагог
головна проблема - це різниця між 50000-70000 грн в місяць в МОН при абсолютному невігластві там причетних і 4000-6000 грн звичайного вчителя в школі, який ще має зробити купу безкоштовної роботи, бо це для чогось там треба
Cirius
Для Педагог: Ситий ніколи голодного не зрозуміє. Але якщо голодний хоче ходити на порожній шлунок, то це його проблема!
Коментувати
Олекса Позняк
Забирайся в пекло ду9епа! Ти знищила в освіті все що ще там трималось і плюнула в душу кожном учителю.Коли вже ті вибори в парламент, щоб викинуть це г ...
Sigal
Охренели- главное «комуникация реформ» ?? Что ето?? Главное - кадри и средства !!!! Хочеться правительство без средств науку и образование развивать!!!

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!