![]() |
За словами міністра, вищі навчальні заклади часто залишаються закритими до нового |
Наші педагогічні виші не готові змінюватись, - Гриневич
Попри європейський досвід, де саме педагогічні університети стали рушієм реформи освіти, наші вищі навчальні заклади часто залишаються закритими до нового і не готові змінюватися. Про це, під час обговорення в МОН перших результатів пілотування програми для вчителів англійської мови, сказала міністр освіти Лілія Гриневич.
«Ми вдячні нашим партнерам та друзям України – Британській раді – за системну підтримку освіти у нашій державі. Дійсно, без нового вчителя не буде Нової української школи. І для мене надзвичайно прикро, що попри європейський досвід, де саме педагогічні університети стали рушієм реформи освіти, наші ВНЗ часто залишаються закритими до нового і не готові змінюватися. І ці виші, що увійшли у проект, які мають достатньо потужностей, аби потягнути виконання його складних умов, знайте – саме ви сьогодні є провідниками змін», - сказала міністр.
За її словами, підхід «методика викладання не менш важлива за знання теорії» – має стати наріжним каменем сучасної підготовки педагогів.
«Неможливо навчити майбутнього вчителя, якщо ВНЗ на навчання методикам виділяє лише 4% часу, а саме така ситуація у більшості українських університетів сьогодні», – наголосила Лілія Гриневич.
Освіта.ua
12.10.2017