Osvita.ua Середня освіта Реформа середньої освіти У МОН обіцяють масштабну реформу освіти
У МОН обіцяють масштабну реформу освіти

У відомстві кажуть, що на зміну старій парадигмі прийде сучасна модель створення освітніх програм

У МОН обіцяють масштабну реформу освіти

Найбільше новий закон «Про освіту» потрібен для впровадження масштабної реформи середньої освіти «Нова українська школа». Про це заявили у Міністерстві освіти і науки, коментуючи підписання нещодавно ухваленого закону спікером Верховної Ради та направленням документа на підпис президента.

У відомстві зазначають, що відповідно до сучасних тенденцій у Європі та світі, законопроект передбачає три форми здобуття освіти: формальну (офіційне підвищення рівня освіти), неформальну (підвищення рівня поза офіційною системою підвищення кваліфікації – тренінги, гуртки, курси) та інформальну (самоосвіта).

Також у Міністерстві освіти повідомляють, що на зміну старій парадигмі, коли за пострадянською традицією зміст освіти визначався міністерством, пропонується сучасна європейська модель, за якої уряд або міністерство затверджуватиме стандарти освіти, а заклади освіти розроблятимуть освітні програми, що мають гарантувати виконання освітніх стандартів.

У випадках, коли документ про освіту має видаватися державою, освітні програми проходитимуть акредитацію.

«Місцеві органи влади позбавляться права контролювати освітній процес, у їхніх повноваженнях залишиться виключно створення відповідного освітнього середовища. При цьому на базі Державної інспекції навчальних закладів буде створено незалежний орган – Агентство забезпечення якості освіти, до повноважень якого належатимуть питання акредитації освітніх закладів (крім вищої освіти). Регіональні підрозділи Агентства, що будуть абсолютно незалежними, забезпечуватимуть фахове інспектування закладів освіти», - наголошують в Міністерстві освіти і науки.

Освіта.ua
19.09.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Володимир
Всі погоджуються, що навчання у школі це труд. Цікаві аналогії між тривалістю робочого часу та кількістю уроків у школі. 1) Нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень; 2) Скорочена тривалість робочого часу для осіб віком від 15 до 16 років складає 24 години на тиждень, а для осіб віком від 16 до 18 років– не більше 36 годин на тиждень. Сьогодні тривалість шкільних уроків, починаючи з 8 класу (як правило, це діти 14 років) 7 – 8 годин, в день! 35-40 ГОДИН НА ТИЖДЕНЬ!!! Це без врахування роботи дома, над домашнім завданням. І фактично без повноцінних вихідних. Питання. Чому нагрузка у школі перевищує максимально допустиму???
Критичне мислення
Для Володимир: Тривалість уроків 45 хвилин, а не 1 година. Гранично допустиме навчальне навантаження на учня - 33 години. Якщо порахувати, то ніяк 35-40 годин робочого часу не виходить.
Леонідович
Для Володимир: + домашнє завдання 4 години на день. 5*7+5*4=35+20=55 годин на тиждень. І ми дивуємося чому діти не вчаться?
и ГДЕ Ваше мышление?
Для Критичне мислення: Умственный труд является САМЫМ тяжёлым трудом. А здесь, к тому - ДЕТИ. Вы или мыслить не умеете, или подстрекаете... Первое - грустно. Второе? ну хорошо. Но ведь здесь читают и те, кто станет думать в Вашем направлении. А мОзги хде?
Коментувати
Капец
За что не берется власть - везде полные провалы.Образовательная реформа- не исключение.
Родион
ЦИТ: "Регіональні підрозділи Агентства, що будуть абсолютно незалежними". Це що ? Так перейменують теперішні корумповані відділи-управління ? І незамінні динозаври перелізуть туди і знову ЦИТ: "забезпечуватимуть фахове інспектування закладів освіти" "по понятіям", через столи, торби та конвертики?
Вчитель
Допоки будуть віідділи освіти, то нічого толкового не буде, лише давка на вчителя: давай призерів олімпіад, щоб район не був останнім, давай публікації в пресі, щоб всі про нас знали, виступай і представляй район на конкурсах і ще багато таких давай, давай, давай!!! Але самі, хоч і мають уроки, нічого того не дають: ні конкурсів, ні публікацій, ні призерів. А перевіряти вміють! І часто виходить: непрофесіонал професіонала судить! Розумніших від себе не люблять, топчуть і нищать. І як не згадати Чацкого "А судьи кто?" Невже щось поміняється?
****
Для Вчитель: Повність з вами згідна! А з часом відділи освіти перейменують у Агенства забезпечення якості освіти і залиуть той же персонал і все продовжуватиме працювати по старому
Коментувати
олекса,вот Вы,руководитель,
у Вас есть собственное видение системы.ЧЬЮ мысль Вы лично будете учитывать?И будете ли? В особенности если эта мысль Вам вовсе не вписывается в Ваш проект системы.--Или.Вы-руководитель.У Вас нетНИКАКОГОвидения системы.Возле Вас куча експертов.Они Вам набросали идей.Вы,БЕЗ собсвтенного видения,надёргали из их идей всего понемногу.А тут ещё какие-то люди что-то предлагают.Вам оно надо,если Вы не то,что своего НЕ имеете,но и представления НЕ имеете о том,ЧТО будет на выходе после внедрения чьих бы то ни было мыслей.А тем более Вы на высоооооооком стульчике сидите.Какие такие мысли простых людей.Людей много.Стульчик один.Расшатают не глядя.--Ну и,хотелось бы для МОН. Реформы,изменения,систему строят тихо.Без крика и шума.Медленно но уверенно. Шаг за шагом.Почему тихо?Чтобы не строили противовесов.Почему без шума?Чтобы после в глаза не тыкали.А будут...Из области-"сдалал.Скажи."Как деньги в фонды.Молча.Без крика и шума-создали ПЛАТНОЕ образование в стране,расслоив при этом её по максимуму.
олекса
знайшла статтю... просто в пошуку в гугл записую "не все ще втрачене" - і перший сайт - оця стаття http://osvita.distance-nuwm.org/uk/news/%D0%BD%D0%B5-%D0%B2%D1%81%D0%B5-%D1%89%D0%B5-%D0%B2%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B5%E2%80%A6
олекса
є така цікава стаття "Не все ще втрачене" - десь бачила в інтернеті - там порушено цікаву проблему реформи освіти.. але ж думки простих людей ніхто не слухає і не врахує в освітніх проектах

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!