Osvita.ua Середня освіта Реформа середньої освіти В Україні будуть моніторити якість початкової школи
В Україні будуть моніторити якість початкової школи

Фінські експерти долучаться до розробки інструментарію для моніторингу якості освіти

В Україні будуть моніторити якість початкової школи

У межах фінського проекту з підтримки реформи Нова українська школа планується розробити інструментарій для ефективного моніторингу якості освіти в початковій школі. Відповідне питання було обговорене під час зустрічі міністра освіти Лілії Гриневич з іноземними партнерами.

За словами Лілії Гриневич, якісний моніторинг знань в початковій школі є дуже проблематичним, особливо, якщо йдеться про перші класи – дітей 6-річного та 7-річного віку.

«Банальне тестування тут не підходить – потрібні більш диференційовані підходи, інакше ви просто не отримаєте достовірної інформації. В багатьох країнах такий інструментарій розвинено, але не у нас, і ми маємо це надолужити», - зазначила міністр.

Вона підкреслила, що важливо зробити моніторинг якості до реалізації нової школи та після – щоб мати можливість оцінити успіх впровадження реформи.

На думку міністра, особлива проблема полягає з моніторингом якості освіти з іноземних мов, і в цьому питанні потрібна підтримка тих партнерів, які вже давно працюють саме з розвитком мовних компетентностей.

Освіта.ua
27.06.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Ольга Левчук
Який моніторинг при жалюгідній кількості годин в початковій школі ?! А знання рідної мови в сільській школі ви чули? Яке вже там "to be or not to be"! У дітей слабенько розвинене мовлення українською, слів знають мінімум, та й то половина - матюки. Іноземна "накладається" на рідну, а не навпаки. Лексика в підручниках часом чудернацька. От нехай мені пані Карп"юк пояснить, як мені в сільській школі в першому класі знадобиться слово "ігуана"?Я їм спочатку мало не лекцію по зоології читаю, бо для дітей то або просто ящірка, або дракон.
тетяна
Який моніторинг? В сільських школах з жовтня по квітень в класах 10-15 градусів тепла.Малеча постійно хворіє і пропускає заняття. У Фінляндії теж так само?
вчитель
Для тетяна: Така температура не тільки у сільських школах, а й у Києві. Так що проблеми в усіх звичайних школах однакові: МОНо...
Коментувати
Міла
Та хіба вони можуть щось путнє розробити ? Ні підручників скласти,ні програми впорядкувати.Знову обійдеться все банальними контрольними ,які не відповідають програмам .Матимемо результат-як з цьогорічним ЗНО. А далі-перевірки,проценти,рейтинги шкіл.І все заглохне на рівні початкової школи.Ніхто не хоче вивчити рівень майбутніх першокласників ? А жаль..
Карина
"А за чей счет этот банкет? " За кордоном прийнято оплачувати роботу по проведенню моніторінгів та їх аналізу, а в нас знов - батькам купити, вчителям відсканувати/роздрукувати/провести/перевірити, директору-районо-гороно і так далі -но відзвітуватися... А МОН буде вказувати на недостатній рівень показаний при проведенні 2ефективного моніторингу якості освіти в початковій школі"
Леонідович
"В багатьох країнах такий інструментарій розвинено." То візьміть його й використайте. Не видумуйте знову велосипед з квадратними колесами.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!