Osvita.ua Середня освіта Реформа середньої освіти Міністр: плануємо обладнати ще 140 опорних шкіл
Міністр: плануємо обладнати ще 140 опорних шкіл

МОН планує зменшити кількість дітей, які навчаються у малонаповнюваних класах

Міністр: плануємо обладнати ще 140 опорних шкіл

Уряд створює мережу навчальних закладів, що надасть можливість забезпечити рівний доступ сільських дітей до якісної освіти. Про це під час зустрічі з експертами Міжнародного валютного фонду сказала міністр освіти Лілія Гриневич.

За її словами, в Україні вже створено 178 опорних шкіл, а цього року планується обладнати ще 140 шкіл.

«Наш пріоритет у роботі з державними фінансами – ефективне використання коштів наших платників податків. Гроші мають направлятися на сфери, де вони дійсно приносять максимальну користь та працюють на благополуччя українських громадян», - зазначила Гриневич.

«Ми маємо зменшити кількість дітей, які навчаються у малонаповнюваних класах, де вчитель може викладати одночасно фізику, фізкультуру та англійську, не маючи при цьому необхідної підготовки», – пояснила міністр.

Вона також повідомила, що метою уряду є поступове збільшення субвенції не лише для підвищення оплати праці педпрацівників, а й на забезпечення якісного підвищення кваліфікації педагогів.

Освіта.ua
30.03.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Накипелов
Тобто змінити ще 140 вивісок за кошти учителів. Міністерство на такі "дрібниці" виділяти кошти не буде ж... Це чергова пИрИмога... Як абонплата за газ і курс долара по 30...
Василь Д.
Читаю повідомлення і воно мене наводить на деякі асоціації... Цитую ЗАБАСТОВКА УЧИТЕЛЕЙ В ПОЛЬШЕ Сегодня по всей Польше бастовали учителя средних школ. Они протестовали против политики правящей партии «Право и справедливость», которую возглавляет президент Ярослав Качиньский. Речь идет о попытках ликвидировать школы, объединяющие средние классы. Правительство предполагает вернуться к системе, которая существовала до 1999 года: базовая восьмилетняя школа, после которой выпускники могли либо продолжить образование в старших классах, либо пойти учиться в техникумы и профессионально-технические училища. С 1999 г. средние классы были выделены в отдельную ступень школьного образования. А ми ще щось плануємо
Микола
Знову про опорнішколи! Обладнали 178 - це як? Одним виділили15 млн, іншим 1?Називається справедливо! Ми теж стали опорною школою. Вже 5 років до цього у нас обіцяли перекрити дах, бо вже весь шифер знесло вітром, дерево прогнило. Але розпочали з меблів. Виділили 1,5 млн, які не встигли й використати, бо При замовленні меблів-те не можна, те не для учнів. Комплект парт можна, а учительський стіл НІ. А філії? Завідувач філії, її заступник, якотримували такужзарплату, так іє. А директор опорної школи відповідає тепер за 4 школи при такій же зарплаті, бо філії не є юридичними особами! Може спочатку потрібно внести якісь зміни до Закону з приводу цього, а тоді створювати?За зміну вивіски, печатки, платили самі - склалася адміністрація. Для чого таке створення?
Накипелов
Тобто змінити вивіски... Як ямковий ремонт доріг, на які в минулому році виділили 10 млн. грн., в цьому році 30 млн. А дороги як були поганими, так і залишилися... Школи аналогічно... Тільки деякі чиновники (близькі до Гриневич) непогано нагріють руки на вивісках...
Родион
ЦИТ:"Наш пріоритет у роботі з державними фінансами – ефективне використання коштів наших платників податків." Особливо "ефективно" використовуються державні кошти в так званих мовних таборах, 90% яких фіктивні, особливо в сільських школах. Чому ж в них так зацікавлені відділи освіти і директори? Якщо турбота про знання англійської, то чому не виділяють на цей предмет варіативні години, факультативи, індивідуальні протягом року? Грошей нема? А на тендери по харчуванню в таборах знаходять. Факт: відділи освіти доводять плани по організації мовних таборів з 100% залученням дітей.
Так і є
На даний час діє Закон України про загальну середню освіту,де вказано,що для існування класу в ньому має бути не менше 5 дітей.Також у класі не повинно бути більше 30 дітей,але такі класи у нас є.А класи,в яких 6-10 дітей лякають закриттям.Висновок:закон можна порушувати,якщо він шкодить... дітям і вчителям.Чи не так?
гість
Для Володимир:Для цікавості, почитайте статут гімназій царської Росії. Так от тоді недозволялося директору і інспектору вести уроки на платній основі, міг взяти декілька на безоплатній основі для підтримання форми.
Українська вчителька
Для гість: Що ж ви порівнюєте? Ті люди могли достойно існувати й без оплати за кілька занять й дійсно, для підтримання форми могли собі дозволити тільки не "декілька", а кілька (різницю між цими словами потрібно враховувати) уроків. А ще, то були люди високоосвідчені й переважно люди з гідністю! А сьогодні в школах, що ??? Де ви бачили директора, чи методиста з гідністю?
Vladimir Che
ДЕ́КІЛЬКА, кох і ко́х, числ. кільк. Невелика, незначна кількість. Вже стояли декілька возів з зерном, з сіллю, рибою, декілька стільців перекупок (Панас Мирний, I, 1954, 45); За всю дорогу вони перекинулись лише декількома незначущими фразами (Олександр Бойченко, Молодість, 1949, 23). КІЛЬКА 2, кох, числ. не означ.-кільк. Невизначена мала кількість (у межах від трьох до десяти). Іноді тікав [Тарас] на кілька день аж у друге село до своєї заміжньої сестри Катрі (Панас Мирний, V, 1955, 309); Кілька парубків скочило до танцю, потягши за собою дівчат (Михайло Коцюбинський, I, 1955, 234); Я склав план реконструкції кількох площ і вулиць міста (Олександр Довженко, I, 1958, 25). Ось так пояснює різницю словник. А як пояснюєте Ви ???
Коментувати
оксана
в малонаповнюваних класах учитель має змогу більше уваги приділяти кожному учневі - хіба це погано? це принаймі краще ніж при наповнюваністю класів 34 учні відправляти їх до репетиторів, що доводиться робити батькам
Накипелов
Для оксана: Компетентні освітяни розуміють, що чим менша кількість учнів у класі - тим вища якість освіти. В Європі - так! Навіть, в Африці - так! Гриневич потрібно працювати в міністерстві освіти ДНР. Лише там її зрозуміють і підтримають.
Vladimir Che
Це Ваша фантастика що межує зі звичайною маячнею. Насправді все набагато складніше . Чому ж тоді діти , яких у класі 3-4 ніяк не кращі учнів з класів де учнів 15-20? Навпаки - вони набагато менше комунікабельні - а це , чи не найстрашніше в дорослому житті . Зрозуміло що коли в класі більше 18-25 учнів - це проблема. Не можна кожному приділити достатньо уваги . Але і 3-4 учні - це також не вихід . І що б ми не говорили - такі класи і школи ДУЖЕ ДОРОГІ!!! Вартість навчання одного учня просто зашкалює. Якщо ж Ви вважаєте що це не важливо - будь ласка- платіть репетиторам і вони будуть займатися з Вашою дитиною ІНДИВІДУАЛЬНО.
насправді
Для Vladimir Che: потрібне законодавство, яке дозволить в кожній школі екстернатну форму навчання. І будуть платити репетиторам.
Коментувати
Якщо добре подумати,
МОНУ ДАВНО ПОРА ВИДАТИ РЕКОМЕНДАЦІЇ, ЩОДО ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН НЕ ПО ФАХУ УЧИТЕЛЯ. ДІЙСНО ТРАПЛЯЮТЬСЯ ВИПАДКИ, КОЛИ СВОЄРІДНЕ ПОЄДНАННЯ Є ДУЖЕ НЕВДАЛИМ.
микола кучевський
«Ми маємо зменшити кількість дітей, які навчаються у малонаповнюваних класах, де вчитель може викладати одночасно фізику, фізкультуру та англійську, не маючи при цьому необхідної підготовки» Хотілося б почути конкретні приклади таких поєднань, бо складається враження, що пані міністр велика фантазерка і що її потрібно не документи про реформування освіти писати, а фантастичні романи.
Володимир
Для микола кучевський: Пане Миколо, як раз тут, вона не фантазує. А іще цікавіше. У нас є навчальні заклади де керівники, взагалі не проводять уроки, а тільки роблять записи в журналах. Біда нашої держави не у відсутності коштів, а відсутності елементарної совісті у її громадян , на всіх щаблях устрою.
Оксана
Мені дуже цікаво, яка кількість дітей буде навчатись в "малокомплектних" класах? Сама працюю в сільській школі, яка з цього року почала працювати як філія, бо в районі було проведено реорганізацію та утворено 5 опорних шкіл. Тепер над наша філія може бути еорганізованою до філії І ступеня, бо в школі навчається лише 101 дитина, в опорній 300.Однак, наші діти є призерами районних, обласних олімпіад, займають місця на регіональному рівні. То тепер нас потрібно зачинити, а дітей повезти до опорної школи, в одній із яких навчається мій син. Так, туди безперестанку їздить губернатор, а на загальношкільних батьківських зборах директор розповідає, які вони закупили меблі, інтерактивні дошки, відремонтували туалети, однак, коли постало питання про підручники, яких лише в 1 класі не вистачає 15 комплектів, вона сказала, що кошти на них витрачати не дозволено. А вчитель не може приділити приділити увагу кожному першокласнику, бо їх у неї, аж 37, натомість, як ми зі своїми 10 носимось.
Надія
В моїй школі є такий вчитель, який однаково якісно викладає всі природничо-математичні предмети. Але не про це мова. Міносвіти планує ввести нові предмети у старшій школі. Читали нові програми та навчальні плани для 10-11 кл з 2018 року? Який же вчитель буде викладати?мабуть, той хто "може викладати одночасно фізику, фізкультуру та англійську, не маючи при цьому необхідної підготовки» , бо інших немає....
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!