Osvita.ua Середня освіта Реформа середньої освіти Опорна школа має стати ядром громади, - міністр
Опорна школа має стати ядром громади, - міністр

За словами міністра, процес створення опорних шкіл окуповується результатами та успішністю дітей

Опорна школа має стати ядром громади, - міністр

Завдяки створенню опорних шкіл 332 дитини, які здобували індивідуальне навчання, тепер навчаються у школі. Про це, під час семінару "Управління освітою та якість освіти в сільській місцевості", повідомила міністр освіти Лілія Гриневич.

За словами міністра, за цей рік розпочали свою діяльність 137 шкіл та 360 їхніх філій. Наразі по всій країні до шкіл довозиться понад 10 тисяч учнів.

"Незалежно від місця проживання між дітьми розподілені таланти і вміння, працелюбність – потенціал для успіху. Саме тому дивитися на статистику ЗНО, що показує драматичне відставання оцінок дітей з сільської місцевості від результатів дітей з міста, дуже болюче. Адже вона показує не здібності учнів, а нерівний доступ до якісної середньої освіти в нашій країні, і опорні школи мають це виправити", - зазначила Гриневич.

Вона також нагадала, що в освітню субвенцію на наступний рік Кабінет Міністрів заклав 200 млн – на автобуси для опорних шкіл, 300 млн – на кабінети для вивчення природничих наук, а також окремо 300 млн для навчальних закладів об’єднаних територіальних громад.

"Опорна школа в сільській місцевості має стати ядром громади та забезпечити якісну освіту для всіх українських дітей. Пам’ятайте, ми з вами – в одній команді. Міністерство освіти і науки надзвичайно зацікавлено, щоб ви відчували наше плече, адже ваш успіх – це наш успіх. Ви сьогодні демонструєте всій Україні, що процес створення опорних шкіл окуповується новими високими результатами та успішністю наших дітей", - підкреслила міністр освіти і науки.

Освіта.ua
22.11.2016

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Овод
А что не ясно-то?Цель опорных школ - экономия и еще раз экономия бюджетных средств, но не в коем случае не качественные показатели обучения. Им проще закрыть несколько сельских школ и возить их в одну "элитную" ( то бишь опорную) ежедневно, чем платить учителям зарплату.И главное они все правильно посчитали - экономия будет.Вот только, что делать сокращенным учителям из сельской местности? Коров и свиней выращивать?
pasufik
Для Овод:А зараз вони що роблять, живуть за мізерну платню?Звичайно вирощують свиней, кролів, курей і працюють на своїх наділах. Це соціальний вирок сільському вчителеві, який ми з вами винесли своїм ставленням до держави і один одного. Яценюк зменшив податки для бізнесу, сподіваючись, що той виведе з тіні зарплату і почне сплачувати у бюджет податки. В результаті отримав мінус 43 млрд. до пенсійного фонду!Прикро лише, що за перехід до приватної форми власності платять таку високу ціну вчителі та їх вихованці, майбутні громадяни нашої держави.
Коментувати
pasufik
Від статті більше несе пуританством, ніж здоровим глуздом. Опорні школи не виправлять становища у сільських школах з успішністю, оскільки маємо повсюдну втрату людьми інтересу до знань. Знання перестали бути матеріальним багажем, у пошані шахрайство, легкі заробітки,тощо. Праця на землі взагалі не пропагується, люди зневірилися, що нею можна досягти достатку( подивіться на Є- декларації наших депутатів). Господар в душах людей гине, а з ним жертовна праця на землі, любов до неї як до божого дару. Духовну пустоту з успіхом заповнює алкоголь до якого сільські діти звикають завдяки дорослим мало не з 12 років. Щоби опорна школа стала духовним ядром громади має змінюватися і вона, а це набагато важче і самої якісної освіти для цього замало. Україні вкрай потрібна офіційна ідеологія( або ідея), навколо якої політичні партії повинні об*єднувати людей задля побудови гуманного і заможного суспільства. Поки що наші партії обслуговують різні клани, а не думають про державу, тобто нас з вами.
для Простий вчитель
предлагаемое Вами уже БЫЛО на нашей территории. Те, кто по инерции так жил, постепенно уходят из школ. На их место идут детки, попавшие в коледж (приму, что это был колледж) с баллом профильного предмета 101. ЭТИ. вероятно, и орать будут, но не больше. А вот чтобы учитель говорил, для этого да, было бы хорошо, чтобы он чувствовал собственную защищённость и зарплатой,и общественными отношениями. А пока этого не будет, учитель:"Я тебе здесь расскажу, а дальше не буду", или "Они прийдут за мной из-за моих слов"(наследие 37). И только некоторые из них станут говорить громко, когда увидят, что другим подобное НЕ навредило. Моё мнение
Простий вчитель
Правильна ваша думка, але в нашій системі, нажаль, говорить меншість якої банально позбуваються. А механізму реального захисту вчителя-професіонала від свавілля директора немає. Типовий приклад, неугодного вчителя можуть тримати на 3-5 годин в тиждень - не влаштовує, звільняйся. Причина такого підходу банальна - неодноразово озвучені вимоги (законні) та відсутність "стадного інстинкту"
Коментувати
Для Простий вчитель:
Ваша реплика :"роблема не в тому, що просты вчителы завжди все знають, а в тому, що вони мовчать" вызвала целое направление вопросов по поводу:" и ЧТО сделать, чтобы "простые учителя" захотели говорить? " Вопрос вопросов
Простий вчитель
Майже нічого - перетворити вчителів на середній клас, котрий після роботи зможе займатись наукою та розвитком профмайстерності. В результаті вчитель стане професіоналом, котрий зможе знайти підхід майже до кожного учня. Майже, оскільки завжди є процент дітей, котрі не бачать потреби вчитись. А от щоб кожен учень побачив перспективи навчання потрібно заставити працювати "соціальний ліфт". Але це вже проблема з іншого напрямку - державного управління та загальнодержавної політики...
Коментувати
такие дела
Для петя: По этому у нас такая ситуация в стране. Все ждут - обращений. Только к кому? Сегодня обращение, а завтра за деньги все решили. Неужели трудно поднять тарификацию такой школы? А может трудно выяснить о материальной базе кабинета. Дело 10 мин. Скажите прямо всем плевать на страну и в том числе на закон. В этом суть жизни государства. Может действительно село малообразованное или где-то в глубинке. Но даже речь о таких фактах, должна заставить на самом элементарном уровне что-то проверить. ПОЛЕ ЧУДЕС В СТРАНЕ ДУРАКОВ.
продолжение
Страну продадут и разворуют, а власть дальше будет ждать обращений? Сами себя послушайте.
Коментувати
Любов
Я навчалася ще у Союзі і в класі було 2 учнів, які продовжили навчання у ВНЗ, 3 - у технікумах, інші - у ПТУ або шоферські курси. зараз всі живуть досить пристойно: забезпечені матеріально. навчають дітей, купляють їм квартири тощо. Сьогодні вся орієнтація МОНу на те, щоб наповнити інститутські коридори сільськими дітьми. А може вже пора перестати все прирівнювати до ЗНО, а варто поглянути в бік вчителя та учня, може варто зупинитись на одній програмі для молодших класів і частково вернути програму для середньої та старшої школи в русло доступності для дітей та їх зацікавленням змістом написаного у підручнику. Дітям не цікаво зубріння та гола холастика А щодо опорних шкіл - нехай реформатори возять своїх дітей до "опорних" шкіл шкільним автобусом за 20 км розбитою дорогою. у дітей болять спини. вони втомлені і змучені. про яку якість навчання йдеться?
Накипелов
Порно школи - наслідування політики Табачника, яка полягає в тому, щоб повністю знищити українську систему.
Евгений Илюстраторов
У нашего министра проблемы с причинно-следственными связями. Из последнего абзаца статьи следует, что школы только создаются, а результаты уже есть. Я так понимаю из парадигмы современных реформ, результат - это баллы по ЗНО. А что ЗНО уже сдавали в этом учебном году? Почему министр дистанцируется от образования "это надо и вам и нам", всё из последнего абзаца. Что есть вопросы в образовании которые надо только нам, а министру не надо. Да и последнее какими современными приборами (вольтметры, амперметры и т.д.) будут оборудованы кабинеты физики, кто их производит??? Какой завод у нас их выпускает??? Я пользуюсь полученными ещё во времена союза.
Евгений Илюстраторов
В стране проблема с трудолюбивыми инициативными людьми, но за то все с "ВЫСШИМ ОБРАЗОВАНИЕМ". Прекратите себе врать - ПТУ и техникумы - это не "ВУЗ І-ІІ уровней аккредитации". У нас вывелись молодые люди способные заниматься производством - трактористы, сварщики, доярки, токари и т.д. Все стали образованные, все "ВУЗы" позаканчивали, все "манагеры". Три города в стране процветают (Киев, Харьков, Днепр), а вы опорные школы создаёте, все сдадут на "хорошие результаты ЗНО" и поедут покорять столицу.
Евгений Илюстраторов
Не "результаты ЗНО" должны волновать, а каких людей выпускаем из школы, приспособлены они к жизни или нет. Продолжаем плодить кучу бездельников. Договорились до того, что совершеннолетие перенести собираетесь с 18 лет на 23 года. Вы посмотрите на выпускников, мальчишки гвоздь не могут вбить, но зато как комп. игры режутся. Молодёжь в сёлах не знают что такое прополка - кандидаты на офисный планктон и рабскую зарплату. "Оптимизируете" школы в сёлах - вымрут сёла, уже вымирают. Не зато "господа хорошие" вы взялись.
Евгений Илюстраторов
Закон не принят, "тему" не обговаривали, целесообразность - сомнительная, но ДЕНЬГИ уже выделили. Ребята, вы такие же как Янукович и его команда. Не лучше не хуже - точно такие же.
Простий вчитель
Субвенція закладена, кошти виділять, але чи будуть контролювати їх використання? Адже особисто мені точно відомо про як мінімум один випадок шикарної оборудки - в нову опорну школу придбали лсд-телевізори по ціні в 36 тисяч за штуку!!!. Цікаво, чому ні у кого не виникло баналнього запитання - а де ж такі космічні ціни? Тим більше, що використання коштів іде дуже цікаво- жодних конкурсів на виконання робіт та придбання товарів, жодного аудиту цін куплено... Ясно, що оголошувати конкурс через придбання товару на 7-10 тисяч недоцільно, але коли купляють на десятки, а то й сотні тисяч товари без аналізу цін, тим більше у державі котра переживає кризу - нонсенс. Та й і зараз, при бажання міністесрстов може легко і просто провести аудит закупівель, звірити ціни і спокійно повернути значні суми когтів розкрадені при створенні опорних шкіл. Було б лише бажання, а провести раптові перевірки і звірку використання виділених грошей у менше 200-т шкіл - легко! Є ж середні ціни по ринку чи ні?
Голосzнарода
Для Простий вчитель: завідувачі районо собі добре зароблять, адже вони мають хороший досвід розпилу бюджету.
Дістало
Для Простий вчитель: У нас опорну школу зробили в селі, як туди не хочуть їхати, так і не їдуть. Для кого вкладають гроші, в класах по 3-7 учнів. Хто думав як відкривав там опорну школу.
Простий вчитель
Висновок простий - комусь було вигідно відкрити опорну школу саме в цьому селі, а може, просто хочуть змістити акцент розвитку територіальної громади з прицілом на її обєднання. Правда від цього дітям не стає легше.
Коментувати
Противник псевдореформ
http://osvita.ua/school/news/8103/ Як місце сидіння визначає точку зору.
труд
Наша шановна думає , що говорить чи про що говорить? Чи знову суцільна демагогія.
що? Брєд
Від більшої кількості дітей у класі якість навчання ніколи не ставала кращою.
Что Вы говорите?
Опорная школа это первый шаг для розвала системы образования.
Батьки
Ми батьки учнів Драчинської школи, Кіцманського району, Чернівецької області. Оскільки нас на цьому сайті назвали "Клєвєтніками", просимо МОНУ направити у нашу школу таємну та без попереджень перевірку. У нас в школі дійсно директор не веде свої уроки математики, пів року відсутня учителька німецької мови, столярну та слюсарну майстерню знищили. За все інше мовчимо. Крім того за словами учителів пенсіонерів спортзал та актовий зал побудований не надійно. Оскільки були допущенні помилки при будівництві. Про педради, наради нехай пишуть учителі. Також перед нами вже більше року ніхто не веде ніякої звітності. У багатьох класах школи холодно. Крім того ще є багато речей про які ми не можемо тут написати. Думаємо, що адміністрацію в особі директора за завуча треба змінити.
Что Вы говорите?
Для Батьки: Может такое и ваша директорша написала. Вы об этом подумали? А проверку требовать это правильно.
петя
Для Батьки: "Пойди туда, не знаю сам куда...". Кто - "мы"? Где первоначальное официальное обращение руководителям города, села, ... Необразованное население - страшно. Изучайте Законы Страны, хотя бы сейчас, бо и дети ваши вырастут не зная их. Научитесь читать и самостоятельно получать знания, купите учебники, пособия и самообразовывайтесь, причем тут учитель.
такие дела
Для петя: Страну продадут и разворуют, а власть дальше будет ждать обращений? Сами себя послушайте.
Коментувати
сільський вчитель
Слова,слова.... Створили НВО,пройшло майже 3 місяці,а справи тільки на гірше. Додався ще один контролюючий орган-опорна школа. І якщо раніше звітували безпосередньо у район, то тепер двічі: у опорну школу і район.Може колись,років через 10-15 щось зміниться на краще. Вважаю,що спочатку треба було підготуватись, а потім робити "переворот". А то у нас як завжди: мета гарна,а втілення її нікудишнє. Ще "Закон про освіту" не прийняли, а опорні школи робимо у правовому вакуумі.Гроші "освоїмо" та й потому...
Владимир Белый
Для сільський вчитель: Що для такого та йому подібних текстів змушував колег ховатися як реальним авторам думок?
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!