Osvita.ua Середня освіта Реформа середньої освіти Комітет ВР доопрацював законопроект "Про освіту"
Комітет ВР доопрацював законопроект "Про освіту"

У парламентському Комітеті з питань науки і освіти підготували доопрацьовану версію проекту закону "Про освіту"

Комітет ВР доопрацював законопроект "Про освіту"

У парламентському Комітеті з питань науки і освіти підготували доопрацьовану версію проекту закону "Про освіту". Про це повідомили у прес-службі комітету.

Авторами остаточної редакції законопроекту є народні депутати - члени Комітету з питань науки і освіти.

Голова профільного комітету під час проведення Погоджувальної Ради повідомила, що відкрите засідання Комітету з питань науки і освіти щодо розгляду проекту Закону "Про освіту" № 3491 відбудеться 30 березня та запросила на нього представників всіх фракцій.

За словами Лілії Гриневич, проект закону має багато нових положень.

«Ми сподіваємося на попереднє обговорення в парламенті, щоб потім в залі парламенту було легше схвалювати цей фундаментальний закон», – підсумувала голова комітету.

Як відомо, 18 лютого Верховна Рада направила розроблений Міністерством освіти проект закону "Про освіту" на повторне перше читання до Комітету з питань науки і освіти.

Також у профільному комітеті підготували порівняльну таблицю до проекту закону.

Порівняльна таблиця законопроекту

Освіта.ua
29.03.2016


Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
розенко
Те, кто дорабатывал законопроект, помнят, что говорилось по поводу категорий и роста оплаты за повышения квалификации? Здесь указано, что, как и раньше, за 2 категорию доплачивается 10% и так далее. Для чего нужно было рассказывать всем, что за 2 кат будут доплачивать 15%, за 1-ю 30%, за высшую 50%? Ероунда получается.
Бандерлог
Українська освіта на 38 місці, а після рефом стане.... угадайте? Рехформатори не трогайте те, що ще живе в нашій країні. Займіться економікою, створіть робочі місця, підвищіть рівень життя. А коли це зробите, от тоді настане час реформувати середню освіту. Не знищуйте те добре, що нам дісталося від старшого покоління. Хто закриває школи - відкриває тюрми. Схаменіться!
вчитель
Прочитав. Порівняв. Чомусь не побачив нічого в законі про відповідальність і засоби впливу на ледарів і хамів (як учнів, так і їхніх батьків)! Реформатори! Воду в ступі мішають! ГЕТЬ!!!
Я
Для вчитель: Згоден на 100%. Учні-хами спочатку доводять до сказу вчителя, а потім...вуаля...вас знімає прихована камера. Ну а потім на Ютуб, міськвно і так далі. Вчителі, будьте обачні з учнями. Зважуйте кожне слово, яке Ви промовляєте при учнях.
Коментувати
Tatjana Shvec
Допоки вчитель бігатиме за учнем щоб той виконав завдання, здав, підготував то діла не буде і держава не підніме ні якість навчання ні престиж професії. Відмовитесь від радянського принципу загальнообов’язковості і зрушення на краще стануть очевидними. Освіта потрібна але не яка-небудь а якісна. Тому питання: чому й досі в законі написано про загальнооов’язковість і не передбачечено, що атестат учень отримає коли здасть ЗНО чи комплексні тести і не як небудь а хоча б середнього рівня. Не передбачена можливість пройти повторно курс навчання за той предмет, котрий учень не вчив і на будь які аргументи вчителя відповідав "А воно мені не треба." Чому наше демократичне суспільство по радянському спихнуло на вчителя щоб той з розуму сходив вигадуючи як навчити людину якій цей предмет "не треба". Де демократія? Ну визначтесь з обовязковими і додатковими предметами! Вкажіть конкретно дитині: треба тобі атестат - покажи результат. Ні в одній країні такої безалаберності стосовно дітей нема.
Пучковська Тетяна
Для Tatjana Shvec: Цілком згідна з кожним словом. Бачу в нашій освіті основну проблему - всі забули, що навчання процес двохсторонній, і сьогодні більшість учнів зовсім не хоче вчитися і не вчиться. Потрібно не вчителів міняти, а підхід до навчання. Ми не маємо на учня НІЯКИХ важелів впливу, лише ввічливе прохання, яке сучасні діти навіть не чують. Невже в тій же Фінляндії чи Польші (які тут часто слугують прикладами) учень може послати вчителя, не приходити місяцями в школу, ігнорувати вчителя на уроці і співати, бігати, грати мобілкою... і йому нічого за це не буде.
Москальський агент
Для Tatjana Shvec: Школа вчила дітей бути відповідальними. Рівень успішності був набагато вищий, ніж зараз. Вчителі займалися виключно навчально-виховною діяльністю. Держава повністю забезпечувала підручниками та іншими матеріально-технічними засобами. Знання, отримані в школі, були потрібними у житті. Були недоліки, але значні. Чим погані радянські принципи? ... На сьогоднішній день, всі позитивні риси тієї системи зруйновані і знищені.
учебники
Для Москальський агент: покупались.Школа давала ЗНАНИЯ, образование же осуществлялось окружением, массовой культурой, что тоже немаловажно в процессе формирования ответственности.А в остальном ДА, Вы прав, хотть и агент.Но и москали умные тоже есть.
Коментувати
Завуч
Шановні модератори! Порівняльна таблиця не відкривається. Будь ласка, виправте помилку.
олег
Для Завуч:
Коментувати
Vladimir Zvan
А какие будут категории у учителей? Я что-то не нашел?
вчитель
Для Vladimir Zvan: Категорія одна -РАБ
Для вчитель
Коротко и ясно. Спасибо.
007
Для вчитель Целью раба, в лучшем случае, является свобода, на собственность хозяина он не претендует. Если же раб не стремится к свободе, какова его цель? Лучшая кармежка, поменьше работать? ..... правда интересно если вдуматься
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Розвиток дитини

Дякую,
не показуйте мені це!