![]() |
За словами Голови комітету ВР, школа має перестати ретранслювати знання, а почати готувати дітей до життя |
Успішність реформи залежить від підтримки вчителів
Голова парламентського комітету з питань науки та освіти Лілія Гриневич підкреслює, що освітня реформа має шанс на успіх тільки тоді, коли її підтримують вчителі, директори шкіл, а також батьки. Про це народний депутат повідомила під час участі у круглому столі на тему "Реформа середньої освіти: школа очима батьків, вчителів та директорів шкіл".
За словами Лілії Гриневич, саме вчителі реалізовуватимуть освітню реформу і тому необхідно налагоджувати комунікацію з освітянським середовищем.
Зокрема, коментуючи результати опитування учителів і батьків, згідно з якими переважна кількість батьків та учителів не підтримують ініціативу із запровадження 12-річної системи загальної середньої освіти, а також з недовірою ставляться до впровадження 3-етапної системи у середній школі, Гриневич звернула увагу до досвіду проведення реформи в освіті у Польщі.
"У Польщі цій реформі навчали у школах, розбудовуючи вчительське середовище", - зазначила голова профільного парламентського комітету.
Вона зауважила, що обов’язковою складовою комунікаційного проекту має стати співпраця з медіа.
"Засоби масової інформації повинні вчитися, яким чином розповідати про реформу в освіті. Увага засобів масової інформації повинна бути прикута до того, що чекає наших дітей", - підкреслила Лілія Гриневич.
Як зазначила Голова комітету ВР, школа має перестати ретранслювати знання, а почати готувати дітей до життя. І це повинні розуміти учасники освітнього процесу.
Перехід до 12-річного навчання, на думку Лілії Гриневич, це можливість, якою не тільки можна інтегруватися у європейський освітній простір.
"Це створює базу для наших дітей для отримання кращої освіти і освіти для життя, а головне – вирівнювання їх можливостей", - наголосила Голова парламентського комітету.
Посилання за темою:
Освіта.ua
15.09.2015