Osvita.ua Середня освіта Новини середньої освіти 11-річка не є відмовою від профільної школи, - Дмитро Табачник
11-річка не є відмовою від профільної школи, - Дмитро Табачник

Одинадцятирічна система освіти не передбачає відмову від профільної школи

11-річка не є відмовою від профільної школи, - Дмитро Табачник

Про це під час наради в КМДА повідомив міністр освіти і науки Дмитро Табачник, повідомляє ІМК.

"Ми будемо розбудовувати профільну школу, і, починаючи з 1 вересня цього року, згідно з постановою уряду, середня загальна освіта повинна забезпечити перехід до профільної школи", - наголосив міністр.

Він також зазначив, що однією з переваг закону про 11-річну систему освіти є серйозна економія коштів Державного бюджету в розмірі близько 7 млрд грн на рік.

"Ми також знімаємо багато зайвої регламентації щодо тривалості навчального року, щодо інших обмежень… Ми більш творчо та гідно будемо підходити до навчального процесу, це забезпечить можливість швидше змінювати стандарти освіти і програми", - наголосив Д.Табачник.

Більше про перехід на 11-річний термін навчання у школах>>>

ІМК
03.08.2010

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Ernest
Люди добрі...ну ви мені тепер скажіть - а як ми тепер маємо вчитись?!?!?!? Якщо один клас відняли, а ще й програму були розтягнули, то ви хоть уявляєте, що виходить......Я з першого вересня йду в 10 клас, і мені зовсім не хочется, щоб мені тепер збільшували кількість навчальних годин....ітак вистачає... А якщо відкинути всякі "важливі" предмети типу Художньої культури, Основ здоровья (ОБЖ і так є), то все встигните. Достатнь повернути старі програми, за якими я закінчив навчання. Профільне - також реально. Сам закінчив фіз-тех ліцей. Тут не потрібна 12-річка.
Ruts
Люди добрі...ну ви мені тепер скажіть - а як ми тепер маємо вчитись?!?!?!? Якщо один клас відняли, а ще й програму були розтягнули, то ви хоть уявляєте, що виходить......Я з першого вересня йду в 10 клас, і мені зовсім не хочется, щоб мені тепер збільшували кількість навчальних годин....ітак вистачає...=\
Я
Згодна з Андрієм. Для визначення профілю майбутньої освіти більше користі було б від безкоштовних чи не дуже дорогих гуртків та факультативів, в яких діти різного віку могли б "приміряти"на себе якусь професію чи напрямок і визначитись яка спеціальність їх приваблює.А завдання школи-дати загальну освіту .
Андрій
Кращий варіант - 10 років ЗАГАЛЬНОЇ середньої освіти. Саме загальної. Профільність класів - це здебільшого фікція!!! Порахуйте, скільки біологів чи хіміків (або хоча б лікарів) виходить х хіміко-біологічного класу? І так переважно в усіх класах. Освіта повинна бути 10-річною, загальною і однаковою для всіх. А талановиті і зацікавлені діти повинні відвідувати факультативи, спеціалізовані гуртки тощо...
Володимир Петрович
"Творчий підхід до навчального процесу" вже можна оцінити одним словом -БАРДАК! Навчальних планів нема, програм...... Знову вчителю прийдеться "героїчно" латати всі дірки, а батькам платити за цей "творчий підхід"!
НЕРОЗУМНИЙ ЧИТАЧ
Так, шановні, з програмами якось тупо виходить.Я теж скоро йду на роботу з відпустки. Раніше до виходу вже впорядковувала свою документацію, а тепер...Нагребла на купу грошей методичок нових для 10-го класу 12-річної школи...Зрозуміло,що не викину,але й 100% працювати за ними вже,мабуть,не можна буде.А на секційних заняттях для вчителів у кінці серпня попереливають з пустого у порожнє і відправлять нас сіяти.А що сіяти?Знову на пальцях,на голому ентузіазмі?Знову висиджувати годинами з методичками та інтернетом у пошуках чогось цікавого і корисного для уроку?Я теж роботу свою і дітей люблю.Але так образливо.Відчуття,ніби ми,вчителі,робимо якусь зайву,тільки нам потрібну роботу.Може,тому нас згадують останніми?ось так і руйнується мотивація.Скільки це ще триватиме? Скажіть,будь ласка...
ДИВАК
ТО ДЕ Ж ПРОГРАМИ, ШАНОВНЕ МІНІСТЕРСТВО??? ВИХОДЖУ З ВІДПУСТКИ ХОЧУ ПИСАТИ ПЛАНИ, ОЗНАЙОМИТИСЬ З МАТЕРІАЛАМИ ПСИХОЛОГА ПО НОВОМУ КОНТИНГЕНТУ УЧНІВ, АДЖЕ КЛАСИ ЗМІНЯТЬСЯ В ЗВЯЗКУ З НОВИМ НАВЧАЛЬНИМ ПЛАНОМ, ПРИДБАТИ ХОРОШУ МЕТОДИЧНУ ЛІТЕРАТУРУ, ЯКІСНО ПІДГОТУВАТИСЬ ДО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ. Я ДИВАК - ДУЖЕ ЛЮБЛЮ ДІТЕЙ І СВОЮ РОБОТУ!
я
To Маша: На 200% підтримую Машу!!!!!!!!!!!!!!!!!!
L
To Для Л.: Гарно звучить "від кожного за здібностями...", а в реальному житті як обирається профіль? Школа має один традиційний профіль, у кращому випадку - два з року в рік. Учень йде в 10 клас до школи, де вчився до 9 класу, його профільність цікавить одиниці. Статистикою каже, що 12% випускників продовжують навчатись за профілем, решта в ВНЗ мучаться, бо по не профільних шкільних предметах, які вони вивчали оглядово їх рівень нижче плінтуса! Ви знали на 100% куди вступатиме ваша дитина, коли вона закінчувала 9 клас?!
Маша
Навчальна практика не потрібна, питання, навчальні екскурсії або неможливі (сходіть на екскурсію до аптеки або до лікарні - на вас подивляться як на божевільного і виженуть з проханням не заважати працювати), або платні і більшість дітей неспроможні їх оплатити. У батьків почалися відпустки, вони забирають дітей, а ми малюємо липові оцінки. І все це одночасно з табором та іспитами. Часто вчитель одночасно і на практиці в 5 класі і вихователь в 7, а ще в нього консультація в 9-му. Чиновники вважають, що ми можемо розірватися. Навіщо ці знущання? Може їм здається що нам у червні нічим зайнятися? Пане Табачник, ДЕ ПРОГРАМИ?????
Для Л.
Погоджуюсь з вами, але частково, бо учні школи ІІІ ступеню в сучасних умовах повинні готуватися до вибору професії і вступу до вузу. Базова освіта (9-ть класів) на те і базова, що всі мають однакову кількість годин, а далі - "від кожного за здібностями - кожному по праці". Система проведення предметних олімпіад потребує серьозних змін. Те, про що ви пишите давно псує кров міліонам викладачів, та хто нас слухає?
UA
Пане Табачнику, і куди ж ви направите зекономлені 7 млрд. грн.? І чи вважаєте ви, що в "новій" системі координат не треба фінансувати профільність середньої школи, не треба кадри і покращувати матеріальну базу таких "сучасних" перефірійних шкіл? А може з прийняттям нового закону не актуально говорити про рівний доступ до якісної освіти???
НЕРОЗУМНИЙ ЧИТАЧ
Повністю підтримую Л та Ладу. Але, якби ж ці коментарії читали ті, які дійсно можуть вплинути на стан речей...А так ми лише самі собі плачемося у жилетку((
лада
Ще б відмінили нікому не потрібну навчальну практику, або хоч уточнили її тематику по предметах і по класах!
Л.
Я проти профільності! Якщо це математичний профіль - діти обмежені у вивченні мов, а якщо філологічний - природничо-математичні дисципліни вивчають оглядово. Жоден з них на початку 10 класу ще не знає куди поступатиме через два роки. Освіта в школі повинна даватись хороша грунтовна по всіх без виключення предметів. Вийшовши із ЗОШ всі діти мають бути в рівноцінних умовах, а освіту по спеціальності повинен дати ВНЗ. Сьогодні навіть на олімпіаду (ну наприклад) з англійської зганяємо учнів 10-х класів різних профілів (одні мають 2 уроки в тиждень, інші - сім) і завдання для них дають однакові! Що така олімпіада показує? І ГОЛОВНЕ - КРІМ ГАРНИХ ВИСТУПІВ НА СЬОГОДНІШНІЙ ДЕНЬ НІЧОГО КОНКРЕТНОГО: НІ ПРОГРАМ, НІ НАКАЗІВ, НІ РОЗЯСНЕНЬ П0 ПРЕДМЕТАХ! А ВЧИТЕЛІ ЧЕРЕЗ 10 ДНІВ ВИХОДЯТЬ З ВІДПУСТОК!!!

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!