Osvita.ua Середня освіта Новини середньої освіти Парламентський комітет з освіти вимагає не розглядати закон про 11-річку
Парламентський комітет з освіти вимагає не розглядати закон про 11-річку

Комітет Верховної Ради з питань науки і освіти вимагає відкласти розгляд законопроекту №6518 щодо загальної середньої та дошкільної освіти, яким передбачається введення 11-річного терміну навчання у школах

Парламентський комітет з освіти вимагає не розглядати закон про 11-річку

Голова Комітету з питань науки і освіти, член БЮТ Володимир Полохало та члени Комітету від опозиції звернулися до Голови Верховної Ради Володимира Литвина з проханням не розглядати на засіданні 1 липня 2010 року законопроект щодо питань загальної та дошкільної освіти у зв’язку з тим, що законопроект не розглядався на засіданні Комітету з питань науки та освіти.

У зверненні наголошується, що на виконання доручення Голови Верховної Ради 30 червня цього року на засіданні Комітету планувався розгляд, зокрема, проекту Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань загальної та дошкільної освіти (№ 6518).

Однак автори законопроекту, члени Партії регіонів Луцький, Зубець і Личук на засідання Комітету не прийшли, чим свідомо зірвали виконання доручення Голови Верховної Ради щодо розгляду зазначених питань, зазначається у зверненні.

Вранці в цей же день, підкреслюється в зверненні, заступник Голови Комітету Луцький на пленарному засіданні Верховної Ради зробив заяву, у якій в черговий раз звинуватив Голову Комітету Володимира Полохала в блокуванні розгляду законопроекту № 6518, в нібито встановленому ним порядку голосування шляхом опитування по телефону, чого в практиці роботи Комітету ніколи не було і в принципі не могло бути, що підтверджують інші члени Комітету.

"Такі дії народних депутатів свідчать не про бажання виважено підійти до розгляду питання 12-річної освіти і запровадження вже з цього навчального року (за два місяці) 11-річнорго терміну навчання у загальноосвітній середній школі, яке не скрізь і не всіма підтримується так одностайно, як того хочеться Луцькому, а про намагання звинуватити Володимира Полохала в бездіяльності і за будь-що дискредитувати його як Голову Комітету Верховної Ради з питань науки і освіти" - наголошується в зверненні.

В листі також зазначається, що 16 червня 2010 року було здійснено спробу незаконного розгляду законопроекту № 6518 групою народних депутатів: Луцьким М.Г., Самойлик К.С., Зубцем М.В. і Личуком В.І.

З приводу цих подій Володимир Полохало звертався до Голови Верховної Ради України з проханням відкликати нелегітимне подання. До того ж, Комітет з питань регламенту, депутатської етики та забезпечення діяльності Верховної Ради підтвердив, що законопроект № 6518 на час проведення «засідання» комітету не було підготовлено для розгляду відповідно до вимог регламенту Верховної Ради України.

Окрім того, члени Комітету звернулись до Володимира Литвина з проханням дати доручення керівникові фракції Партії регіонів розглянути питання участі членів фракції, народних депутатів Луцького М.Г., Зубця М.В. та Личука В.І., а також Жванії Д.В. у роботі Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти.

Нагадаємо, що рекомендації парламентського комітету з освіти, про розгляд і прийняття за основу та в цілому законопроекту щодо 11-річного терміну навчання, відкривають правовий шлях для розгляду відповідного законопроекту Верховною Радою України.

Більше про перехід на 11-річний термін навчання>>>

Освіта.ua
01.07.2010

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Мама для UA
А "навчання все життя" надо понимать не сидение за партой до брачного возраста, а жизненная философия.
Мама для UA
И правильно поставлено под сумнив - Европа вырождается, как культурно, так и численно, и на это равняться? Нужна Вам такая интеграция, которая ведёт к уменьшению населения и потребительской философии? А Западу нужна, поэтому и выделяется 14 млн.евро на внедрение всякой гадости у нас - ювенальной юстиции, гендерного образования и секспросвета. И как это происходит, думаю, понятно - под красивыми лозунгами разрушается наша культура, наши ценности, что и приводит к уменьшению населения. Возьмите, хотя бы так называемую проблему трансгендеров, - прям жизненно необходима... В Европе уже "иметь два папы нормально" и нам это суют под соусом толерантности, это же так по европейски...
UA для мами
Читайте уважно: "навчання все життя" - це ідея болонської системи навчання, яка існує у 14 країнах Європи. Але з 06.07.2010р. це правило поставлене під великий сумнів, бо рішенням ВР взагалі призупинено проведення змін в напрямку до європейської інтеграції. Поясність фрази "навязывают за деньги", а також "насаждение в школе терпимого отношения к сексменшинствам": як це відбувається?
Мама для UA
А что хорошего в болонской системе? Чем выпускник ВУЗа в 80-е хуже сегодняшнего, если не наоборот? И что плохого, что человек "учится всю жизнь"? В этом человек и отличается от животного - в постоянной потребности познавать, согласны? А насчёт толерантности-терпимости, так и публичные дома тоже называли "домами терпимости". Потому и нет в нашем языке такого слова. Или Вам приемлемо насаждение в школе терпимого отношения к сексменьшинствам? Если уж природа ошиблась, то уж нам ошибаться не надо, если оно "чёрное", то глупо искать там "белое". Поэтому и комментировать тут Вам нечего - не от Бога это, а нам навязывают, за деньги, неужели в школе этого не понимают?
UA для мами
До сьогодняшнього дня, за болонською системою освіти, провідною ідеєю в нашій освіті було - "навчання все життя". Це так, щоб вам стало зрозумілим, що в цій частині ви не праві. Крім того, всі освітянські документи були пронизані ідеєю продуктивного навчання, а значить, випускники чітко повинні розуміти де будуть застосовуватися ці знання. Щодо "терпимості" - тут навіть коментувати нічого, бо це є основа толерантності. а те, що ви ображені на ТБ, так всі порядні люди цим ображені, крім пана Хорошковського, і таких, як він.
Мама
Понимаю... в моём комментарии покоробило слово "советские". Но 2+2 при любой власти, при любых технологиях всегда останется равным 4-м. Что мешает на основе СУЧАСНИХ знань запретить мерзость в телевизоре? И что мешает сейчас апробировать учебники не один год?
Мама
UA, да обратила в каком мире живём - в безнравственном, бездуховном и пронизанном насквозь коррупцией. На свои вопросы ответы не получила, но получила настоящий либерастический отпор "запроданця". Интересно получается, разве с изменением технологий будет правильней напичкать детей фактами в разных отраслях знаний вместо того, чтобы давать методологию в получении знаний на основе хорошо усвоенных азов? Даже если так, то грош цена такой "освите". Хорошо, напичкали, дети выпустились, технологии опять шагнули вперёд в своём развитии и от тех фактологических знаний полученных АЖ за 12 лет обучения останется - пшик, применить их без методологии будет нельзя. Это же касается и гендерного равенства, под красивой вывеской которого детям навязывается терпимость к гомосексуалистам и трансвеститам.
Завуч
Мама залишилась в ХХ столітті. Вибачте,але діти повинні отримати максимум СУЧАСНИХ знань! І програма тоді була НАБАГАТО простіше! І підручники проходили апробацію не один рік! Річ не в тому,що вчителі не можуть навчити, річ в тому, що в державі нема дійсного престижу знань,є престиж грошей, а найкращий вчитель - це телевізор з показом легкого ,безпечного життя. Випив пляшку пива - і крутий! Вчитись не треба!
Мамі від UA
Ви хоч звернули увагу в якому світі ми живемо? З вашого коментарю видно, що ні. Повідомляю: "залізна завіса" впала, світ вступив у постіндустріальний розвиток, де головують інформаційні технології, і, взагалі, суспільство інформатизується. Як воно? Будемо й далі згадувати рахівнички, переказування підручників і пояснення на пальцях? Для вашого часу ваших знань вистачало, а сучасним дітям треба більше знати, в тому числі і про гендерну рівність. а розучитись викладати неможливо, як неможливо розучитись їздити на велосипеді. Інша справа що і як викладати...
Мама
Какие 11-12 летки? Почему мы учились 10 лет, и из школы вынесли больше знаний и умений? Почему советские школьники были самыми умными, а профессия учителя престижной? Не хватает часов говорите? Да уберите уроки по секспросвету на основах здоровья, вот и появятся часы. Программа перегружена? Возможно, но неужели она сложнее нашей в 70-80-е? Да просто, учителя не обижайтесь, разучились преподаватели "учить учиться". А чиновники отрабатывают гранты на внедрение всякой мерзости вроде гендерной программы или сексуального образования, вот и "далеки они от народа".
UA
Скажу вам авторитетно, повірте на слово, у чиновників(чим вище сидять-тим виразніше) зовсім інше сприйняття реальності. В них інші пріоритети, інші цінності, інше розуміння важливих речей, ніж у вчителя, а тому все, що буде зроблено без урахування вчительської думки не життєве. Сто разів підтримую директора школи зі Львова, але що нам робити? сидіти і чекати поки нас загорнуть екскаватором?
Завуч
Не підуть вони на кардинальні зміни. Тоді важко буде "керувати". Краще швиденько знайти винного, тобто вчителя: не навчив,не виховав. А самі чистенькі,біленькі ако ангели.
Директор школи Львів
Кожнісінька школа України має електронну пошту. Одержати дамку директора КОЖНОЇ школи України за схемою "10, 11 чи 12 років?" - справа кількох годин. Але ж комітетам і "слугам народу" хочеться бавунцятись долями дітей, посилаючись на якісь ефемерні директорські дорадні при їхніх кабінетах. Сміху варте! На жаль, вся та київська братія НАСТІЛЬКИ відірвалась, відокремилась від нас, що хочеться сказати: - Агов! Ми і ви живемо в різних державах, виявляється!
Учитель
Рома, а твоя фамилия Табачник? Почему во всем мире 12 летнее образование, причем в старших классах идет специализация по 3-4 предметам, а наши дети до сих пор переписывают учебники на оценку по "захисту витчизни" и катают из интернета никому не нужные рефераты, на которые уходит 2-3 часа в день? По трем-четырем литературам???
Tanya
ТАКОЖ "ЗА!!!" ПРО ВСЕ, ЩО НИЖЧЕ СКАЗАНО! ГОДИНИ НА Б А З О В І ПРЕДМЕТИ Й РОЗВАНТАЖИТИ НАПОВНЮВАНІСТЬ ПРОГРАМОВОГО МАТЕРІАЛА для того, щоби АЗИ діти ЗНАЛИ й АЗАМИ В О Л О Д І Л И !!!!!!!!!
Маша
Підтримую всіх! З хімії - жах! У 9 класі напхано матеріалу за 9,10, та 11-ті класи. Реактивів - 0. Лаборанта немає. Додайте ще класне керівництво, яке "з`їдає" весь час на підготовку до уроків. Підрахувала: якісний урок - це майже 50-70 гривень з вчительської кишені - ксерокс, завдання на кожного, презентація, файли, роздатка, диски. Права Світлана!!! Звідки візьметься якість? Всі чиновники пустопорожньо теревенять про новітні технології в освіті, не розуміючи їх змісту. Які технології з ганчіркою, крейдою, дошкою та без підручників? 12 чи 11 років вже все одно, система зруйнована. Треба додати годин саме на базові предмети, фінансово підтримати вчителя, СТВОРИТИ ЙОМУ УМОВИ ДЛЯ РОБОТИ!!!. Які? Почитайте базовий перелік того, що повинно бути у сучасному навчальному кабінеті. Здивуєтесь!
ученик
А нам прикажете до 20 год в школе учиться? Большая часть уйдет в пед мед училища. Потому что 12 год учебы это бред
Думаючий
To Завуч: Повністю підтримую Вашу думку, сам вчитель фізики. А як можуть учні 9-го класу сприйняти елементи теорії ймовірності, яка вивчається в 11-му класі. Слів для обурення не вистачає. Ясно, що освітою керують люди, подібні за своїм складом розуму до тих тварин, з яких виходить чудовий шашлик, і які можуть видавати в своєму житті лище другу букву українського (та й російського) алфавіту.
Завуч
Всім відомо, що в Україні учні засвоюють матеріал на СЕРЕДНІЙ рівень! І не тому, що не хочуть,а тому що програми не відповідають віковим особливостям. Вони написані, як і підручники, дядями і тьотями далекими від звичайної школи. Учні 9 і 11 класів в цьому році вчили однаковий матеріал з фізики. Це нормально?
UA
Від чого виникає відчуття перевантаженості? Чому вчителі не встигають багато чого і немає впевненості, що учні засвоїли, бо матеріалу на 3-5 годин, а треба все вмістити в 1-2. Якщо клас підготовлений - з великими проблемами буде рух далі, а якщо - ні - на виході "0" якості і відчуття, що ти в державі ні за що отримуєш гроші. А тому треба передивитись кількість годин на вивчення предметів по-класно, і ні в якому разі не переходити на 11-річку. А з урахуванням того, що здоров"я в учнів не велетенське, м"яко кажучі, треба мати запас часу на повторення, закріплення і узагальнення. Це так, коротко.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!