Osvita.ua Середня освіта Новини середньої освіти Томенко: Перехід до 11-річної системи варто розглядати як певний компроміс
Томенко: Перехід до 11-річної системи варто розглядати як певний компроміс

11-річна система навчання на сьогодні виглядає як певний компроміс та менше зло для батьків, вчителів і школярів

Томенко: Перехід до 11-річної системи варто розглядати як певний компроміс

Про це заявив заступник Голови Верховної Ради України Микола Томенко перебуваючи з робочою поїздкою у Полтавській області.

Відповідаючи на запитання про реформу шкільної освіти під час зустрічей на Полтавщині, Микола Томенко сказав, що на сьогоднішній день прийняття рішення про 11-річне навчання є певним компромісом при ситуації, що склалася.

Водночас, віце-спікер наголосив, що вважає не правильною позицію - викреслити історію шкільної реформи останніх років і повернутися до 10-річного навчання, натомість, на його думку, і проект 12-річної освіти в українському виконанні виявився далеким від європейського підходу.

Як приклад, М.Томенко відмітив те, що так і не вдалося підготувати навчальну програму у такий спосіб, щоб 12 клас був класом спеціалізацій, коли вивчалися б тільки ті предмети, на яких випускники орієнтувалися б при вступі у вищі навчальні заклади.

"Крім того, має місце психологічна неготовність батьків, вчителів та, власне, і школярів перебувати у школі до такого віку", - зазначив він.

Також, серед проблем Микола Томенко назвав те, що не була продумана система вирішення проблеми відсутності випуску 2012 року, у випадку, коли б остаточно реалізувався проект повного переходу на 12-річну систему навчання.

Підсумовуючи, заступник Голови ВР зазначив, що варто й надалі аналізувати та дивитися якою повинна бути система освіти в школі, однак, на сьогодні повернення до 11-річної системи навчання варто розглядати як певний компроміс.

Нагадаємо, як повідомлялося раніше, в Раду внесено законопроект про одинадцятирічний термін середньої освіти.

Освіта.ua
21.06.2010

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
ОТ
Проблема зарита в нас самих, в нашій свідомості і визначенні пріоритетів. ніхто з представників влади не думає про майбутнє держави, а тільки про власність і гроші (мабуть треба й це пережити). Але, щоби мати майбутнє, треба змінити своє ставлення до науки, освіти - бачити в цьому пріоритети ( як Японія свого часу). Мабуть нам треба пережити страшний катаклізм, щоби почати цінувати розум, життя, як таке. а до тих пір будемо копатися у дірьмі і шукати винних...
Рома
О чем же ты милый раньше думал, когда был одним из главных идеологов и организаторов этой реформы?
учитель, успадкований Україною під час отримання незалежності
Навчати дітей 12 років не може дозволити собі бідна держава. Досить говорити неправду. Тільки мізерна оплата праці вчителів та фінансова підтримка батьків, діти яких навчаються у школі, забезпечує існування середньої школи, яка державі взагалі не потрібна. Бідні батьки не можуть навчати дитину ще один рік. Багатих батьків не більше 10-15%. Спочатку треба забезпечити достойний рівень життя людей, а потім навчати дітей не тільки 12, а можливо, і 13 років.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!