Osvita.ua Середня освіта Новини середньої освіти Міністри освіти держав Євросоюзу занепокоєні постійним зниженням успішності учнів у школах ЄС
Міністри освіти держав Євросоюзу занепокоєні постійним зниженням успішності учнів у школах ЄС

Цю тему вони обговорювали на засіданні в шведському Гетеборзі, яке скликала головуюча нині у ЄС Швеція. За словами шведського міністра освіти Яна Бйорклунда, результати, що показують школярі Євросоюзу із кожним роком стають гіршими. При чому винні в цьому здебільшого не діти, а їхні вчителі, вважає міністр

Міністри освіти держав Євросоюзу занепокоєні постійним зниженням успішності учнів у школах ЄС

За його словами, якщо в школі працюють висококваліфіковані викладачі, успішність дітей підвищується з 50 до 90 відсотків.

Втрачений престиж

Нині ж знайти таких вчителів не так вже й легко. Оскільки на відміну від 50-х -60-х років минулого століття, професія педагога не є такою ж престижною, як адвоката чи лікаря. Тому найкращі студенти найчастіше йдуть працювати не до школи, а до якоїсь іншої установи, де до того ж платять краще.

Тож, молодих учителів дуже мало, а загалом вихованням дітлахів опікуються люди у віці, які здебільшого не є гнучкими щодо методів викладання і дуже не охоче беруть участь у курсах підвищення кваліфікації. На це нарікає, зокрема, Єврокомісар з питань освіти Ян Фіґель.

Винагороджувати за успіхи

Окрім цього, в багатьох країнах ЄС відсутній механізм оцінки роботи викладачів. Так, за даними Організації економічної співпраці та розвитку, три з чотирьох учителів у ЄС ніколи не отримують порад чи коментарів з приводу своєї роботи.

Поки що ж головуюча у ЄС Швеція пропонує підвищувати престиж професії вчителя за допомогою запровадження винагород за успішну роботу та забезпечення можливості підвищення кваліфікації протягом усієї кар'єри.

Освіта.ua
28.09.2009


Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Общалась с учителями,подготовившими призёров областных олимпиад. Бесплатно. То есть-
родители детей учителю за дополнительные занятия не платили. Ставкой и часами такие занятия не предусмотрены. Так вот, учительница за ОГРОМНЕЙШИЙ ТРУД получила премии 100 гривен. Перед этим (на сцену же выходить,люди смотреть будут)она отдала 50 гривен за причёску в парикмахерской. Вопрос - стоит ли работать с учеником,тратить собственное время,чтобы подготовить его к победе в олимпиаде? Ведь это же время можно потратить на репетиторство, которое стоин в разы дороже?

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!