Osvita.ua Середня освіта Новини середньої освіти Сотні тисяч дітей не вивчатимуть другу іноземну мову, - Гриневич
Сотні тисяч дітей не вивчатимуть другу іноземну мову, - Гриневич

Голова парламентського комітету з питань науки і освіти Лілія Гриневич заявляє, що задеклароване запровадження другої іноземної мови є черговою маніпуляцією громадською свідомістю

Сотні тисяч дітей не вивчатимуть другу іноземну мову, - Гриневич

"Знання іноземних мов – невід’ємна складова сучасної освіти. Але задеклароване запровадження другої іноземної мови – це чергова маніпуляція громадською свідомістю. Міністерство не створило жодних передумов для якісного навчання другій іноземній мові", - зазначає політик на своїй сторінці у Facebook.

"У результаті, на уроках замість другої іноземної діти вивчатимуть мову, яку добре знають – бо російська для частини дітей є рідною, а для іншої частини – однією з мов повсякденного спілкування", - пише Гриневич.

Вона висловила переконання, що таким чином сотні тисяч дітей реально не вивчатимуть другу іноземну мову.

"Для цих дітей міністерство насправді звужує, а не розширює стартові життєві можливості. Запровадження другої іноземної мови треба починати зі створення умов, насамперед – забезпечення соціального статусу педагога, а також друку необхідної кількості якісних навчальних матеріалів", - зазначає голова профільного комітету Верховної Ради.

Також вона наголосила, що сьогодні оплата праці молодого вчителя іноземної мови трохи вище технічного працівника школи.

"Молода людина не є вмотивованою йти у школу, бо на ринку праці, просто займаючись перекладом вона може без проблем знайти кращі пропозиції", - наголосила Лілія Гриневич.

Освіта.ua
10.06.2013

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Валентина
День української писемності... Об 11.00 Україна пише радіодиктант. Голос українського радіо диктує текст у змісті якого чергове приниження нашої нації. На початку нам пояснюють, що таке диктант через етимологію ключових "слів- родичів" - диктат, диктатор... Актуально? Це - перша картинка для підсвідомості учасника акції. Друга картинка - історія Андрійка. Виявляється, що щорічно, після написання диктанту, активні учасники пишуть листи до редакції. З усіх листів автори вибрали дуже "типовий" приклад з життя українського школяра. Це розповідь тринадцятилітнього Андрія Власенка з Черкащини, який, пасучи череду, об 11.00, коли усі школярі в школі, настільки перейнявся акцією, що причіпивши на дерево радіоприймач, сів писати диктант на пасовищі... Так, сільські діти пасуть худобу, допомагають батькам. Це добре, І я б повірила у правдивість історії, але надто насторожує вік і місце перебування автора: 13 років, Черкащина. А може нам ще раз нагадали, що від Шевченкового "Мені !3 минало, я пас ягнята..."...
Хризолит
На рус. яз. дети пишут безграмотно так что пусть учат
Вчитель іноземної
Для Хризолит: Никто не говорит,чтоб не учили,речь идёт о том что мы русского всегда поймём а вот американца или немца не всегда,и самое главное как русский может быть и государственным и иностранным?
kiev_poznyaki
В любой нормальной школе русский должны учить просто как РОДНОЙ язык большинства детей, ну и плюс можно 2 буржуйский - английский и немецкий, ну или албанский, кому как нравится.
Олекса Позняк
Для kiev_poznyaki: Есть у меня "умная" невестка, кандидат биологических.Из села репаного как и этот киев-позняки.Оба родителя знают украинский, но они ж не сельо, в семье говорят по русски. Вырос внук-патриот, и вроде украинский знает, но отшлифовать его можно только ежедневным общением в семье. Результат - низкий бал по украинскому и пролетел он мимо прикладной математики как фанера.Учится на программиста, тоже вроде неплохо но не мечта.В нормальной школе украинский должен быть на высоте , по рюському вам ЗНО не сдавать.Если рюський радной то и шуруй туда где он радной. Я работаю в школе и вижу как дети тянутся к украинскому языку, только 1-2 человека на перемене говорят по русски с 30-35 учеников класса и то в некоторых классах.Родители не делайте ошибок к которым вас призывает этот селюх из позняков
Коментувати
Olga
У нас так же вводят второй язык русский как иностранный, при этом есть два учителя немецкого (оч востребованный язык для Европы) с неполной нагрузкой, ведь учителей русского и литературы с совка осталось аж 6 человек - всем нагрузки не хватает.))) Так что и рады, да не дадут.
Ирина Шульгина
Для Olga: Видите, это как в какой школе. У нас всех русских филологов перевели на зарубежную литературу, догрузили трудами. Может, кому-то и русский надо, но у нас так. Но в целом это нововведение, как топором нейрохирургическую операцию делать, по-дурацки. А Гриневич как Гриневич, говорит уже после всего, ай-яй-яй, опять злочинна влада
Вчитель іноземноої
Ольга,вот и у нас та же ситуация,учим немецкий,все кричали английский нужен(интересно,что кричали учителя),когда дали шанс изучать немецкий+английский,то уже будем учить русский)СМЕШНО!
kiev_poznyaki
Для Olga: скажи спасибо "совку", благодаря ему ты хоть писать научилась. А вот будут ли уметь это делать в "хохляндии" - большой вопрос. Уровень безграмотности в нэзалэжной зашкаливает.
Коментувати
Sveta
Во-первых: все зависит от школы. Город, пристижность - будет не только русский а и 2-3 иностранных. Село, или не пристиж город - сомнительно даже качество украинского. Во-вторых: когда речь идет об таких умниках как Гриневич или Леся Оробець, которые детей, как в зоопарке, на расстоянии от себя видели, кого даже теоретиками назвать язык не поворачивается (они сами себя таковыми не считают) вспоминаются слова класика: "Страшно далеки они были от народа".
N
Для Sveta: "пристижность" - правильно писать прЕстижность, "пристиж" - правильно писать прЕстиж, "класика" - правильно писать класСика.
Коментувати
Elizabeth Svardovsky
Чтобы куда-то добавить часы, нужно вакантные место иметь, а их у нас его и так нет, ибо в 11-м классе просто необходимо изучение художественной культуры, технологии, обществоведение и т.д. и т.п. И дополнительные часы куда будут идти? Девятым уроком? В таком случае выгоднее изучать русский на правах языка национальных меньшинств, потому как большинство учеников Западной Украины знают русский, как ученики Восточной Украины польский. И дело вовсе не в утеснении прав украинского и английского языков, а в несбалансированном распределении ресурсов.
Девушка
Смешно конечно считать русский язык иностранным, но я считаю что русский язык должен знать каждый ребёнок! Даёшь второй державный!
Надія
а мені взагалі цікаво: коли пані Гриневич, крім критикувати. буде ще щось робити. Язиком теревені правити - всі майстри, а практична робота коли розпочнеться? бути в опозиції до діючої влади - класний спосіб виправдати власну бездіяльність.. і то не так, і це не так, а як так - я й сама не знаю... поговорила про оздоровлення на асфальті, душу освітянам розтруїла - і що змінилося? так і тепер... собака гавка. а караван іде...
Ах!
Ах, як прикро! "Сотні тисяч" дітей не будуть вивчати другу іноземну мову! А хто-небудь проводив дослідження з приводу того, чи потрібна вона "сотням тисяч" дітей? Рішення про введення вивчення другої іноземної було прийнято людьми, які жахливо далекі від школи. 1) Далеко не всім з них дано вивчити навіть одну іноземну або навіть рідну 2) Далеко не всім з них потрібна навіть одна іноземна, не говорячи вже про дві 3) Найбільш раціональним в цьому випадку, да і дешевшим для держави, є вивчення для всіх обов*язково однієї іноземної і можливість вивчення другої за бажанням (так, доречі, роблять у США, а це-набагато заможніша країна) 4) Якщо вводиться обов*язкове вивчення другої іноземної, то ці години з якогось предмету заберуть, може й з математики або з історії, або з іншої мови. Ось і вийде гірше щодо вивчення інших предметів. Подивіться на перелік предметів, які найбільш затребувані на ЗНО. Логічно на них виділити більше годин, ніж пропонувати другу іноземну для вивчення
Вчитель іноземної
Звичайно,а як учень може вивчити іноземну хоча б одну нормально,коли замість того щоб ввести дійсно другу іноземну(англійську,німецьку,французьку,іспанську,польську тощо),вводять російську,а першу іноземну скорочують!!!Це по-перше.А по-друге не потрібно людині товкти постійно,що вона "дурна" вибачте,на слові,але хоч і некультурно ,але виражусь "Якщо комусь товкти що він дурень,то й він стане дурнем!!!І до чого тут батьки,батьки що викладитимуть іноземну???А якщо вчитель не може навчити дітей,то це або у вас такі діти,які нічого не вчать,або такий вчитель,який не зацікавлює дітей своїм предметом!
Ирина Шульгина
Для Вчитель іноземної: ну у нас просто ничего мудро не делают. У некоторых и с родным проблемы, а им еще два иностранных, и в итоге ни одного нормально. Меня вообще все нововведения МО вводят в ступор... Про какой-либо баланс и разумный подход речи нет
так отож
Для Вчитель іноземної: варіант "діти, які не вчать" підходить? Вчитель може викладатися на всі 200,та якщо дитині не дано (генетика, психологія, розум), то тут вчитель нічого не зробить
Коментувати
антидот
Все верно! Наше МО что не делает-все через известное место.Конечно,русский-второй иностранный-это абсурд в квадрате.Абсурд - второй иностранный,т.к. и один нормально не преподают:покажите мне добросовестного ученика из рядовой школы,который без репетитора вышел бы из школы со знанием иностранного,достаточным хотя бы для бытового общения в стране изучаемого языка...Как быть,если русский-язык обучения?Ну а социальный статус педагога для министерства понятие вообще несуществующее.
Вчитель іноземноої
Для антидот: У меня девочка в прошлом году вышла с отличным знанием немецкого,причём без репетитора и из сельской школы,и уже в этом году едет в Германию.Так что не судите всех по себе.
Ирина Шульгина
Соглашусь. Если ребенок хочет, если понимает, что у папы нет бизнеса, будет пробиваться своми силами. Сейчас даже дети понимают, что если нет толстого кошелька, только своими силами, надо выгрызать себе место. Жалко, что образование ничего не гарантирует... Пока найдешь место, желательно не менеджера по рекламе, а потом еле-еле на еду хватает и жилья в перспективе просто нет.
антидот
Для Вчитель іноземноої: Сужу я не только по себе.Ваша девочка( в единственном числе) -исключение,только подтверждающее правило.
Коментувати
Учитель
А знает ли пани Гриневич, что ин. яз. ложится тяжелым бременем на родительский кошелек? Далее, по окончанию школы большинство детей(если это не спец. класс)знает ин.яз. на уровне латыни - читать, переводить, да и то не все. Давайте озадачим родителей еще одним языком, а результат будет прежним
Анастасия
Полностью поддерживаю больше часов русского языка в школах!
Ирина Шульгина
Також вона наголосила, що сьогодні оплата праці молодого вчителя іноземної мови трохи вище технічного працівника школи. - Гриневич в очередной раз показала, что и близко не знакома с школьными реалиями. Во-первых, оплата любого молодого учителя мизерная, но иноземники в привелигированном положении - кружки, дополнительные занятия, репетиторство нехилая подмога. Так что если уж печется, об учителях, пусть добивается, чтобы у них были такие согарантии, как 25 лет назад - нормальная зарплата, перспектива жилья и уважение в обществе

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!