Osvita.ua Середня освіта Новини середньої освіти Міносвіти неспроможне вирішувати управлінські завдання, - Гриневич
Міносвіти неспроможне вирішувати управлінські завдання, - Гриневич

Лілія Гриневич жорстко розкритикувала дії Міністерства освіти, яке не змогло якісно оголосити тему переказу з української мови під час проведення державної підсумкової атестації учнів 11-х класів

Міносвіти неспроможне вирішувати управлінські завдання, - Гриневич

Про це голова профільного парламентського комітету з питань науки і освіти написала на своїй сторінці у Facebook, коментуючи технічні проблеми, що виникли під час оголошення тексту переказу для учнів 11-х класів.

"Вкотре вся країна переконалась в неспроможності міністерства освіти вирішувати складні управлінські завдання", - пише Гриневич.

Вона зазначає, що традиційно тему переказу для 11 класів обирали в прямому ефірі телебачення, коли учень обирав з лототрону кульку з темою, демонструючи таким чином чесність і прозорість у виборі теми для іспиту.

"Але наше міністерство вирішило показати свою "просунутість" в IT технологіях і повідомити тему через інтернет-трансляцію просто в себе на сайті. Окрім того, для переказу передбачили день, коли на загальнонаціональних каналах проводилась профілактика. Хоча можна було екзамен провести в інший день", - наголошує політик.

"Про це треба було подумати заздалегідь. Як і про те, що коли на один сайт одночасно зайдуть з понад 12-ти тисяч шкіл, тоді, як кажуть технарі, "сайт ляже". Учні півгодини чекали поки телефоном через управління освіти повідомили тему. Які вже тут прозорість та інновації?", - резюмує Лілія Гриневич.

Як відомо, в понеділок, у зв’язку з технічною неготовністю, Міністерству освіти не вдалося вчасно та синхронно оголосити школам текст завдання іспиту з української мови, який складали всі випускники українських шкіл. У п'ятницю 31 травня державну підсумкову атестацію з української мови проходитимуть учні 9-х класів.

Освіта.ua
28.05.2013

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
ІВАН
Такого НЕПРОФЕСІОНАЛІЗМУ не було вже років 40. МОН немає жодного школознавця,тому й такі наслідки. А прочитайте монівські накази,листи.Жахіття. Україна повільно грузне у освітньому заболотті.
виталий
о чем мы говорим, в МОН наукой и не пахнет. Сам факт несоответствия програм детскому психологическому восприятию и отсутствия таких специалистов в министерстве, это круто, сам слышал от Жебровского.
Ирина Шульгина
Это ни для кого не новость, но почему госпожа Гриневич не предлагает каких-то конкретных шагов? "надо было подумать, надо не допустить, было бы хорошо". Задолбало это нытье и никаких действий
Екатерина
Ох уж эта Атлантида !!!)
Учитель Чугуїв
Бо повсюди одні проФФесіонали
учитель
про ці факти (телебачення і техн.характеристики сайтів )відомо навіть школярам,це ж елементарно!
helena
Для учитель: Колего, підтримую! Було соромно і перед дітьми, і педагогами за нашу недолугість у спробі бути "продвинутими".
Наталія
Так, ситуація не з кращих. Проблеми серверів мають вирішувати лише спеціалісти. Ідея хороша, але... чому не було передбачено план Б? "Щоденник" здався, що сталося, адже пропозиції досить потужні, а можливості виходить - ніякі. Спостерігала в очах педагогів розгубленість, гнів та й сором за недосконалість інформаційних систем. Як бути учителю, коли комп'ютеризація - за кошт батьків, оплата Інтернету, ремонт еомп'ютерів - за кошти учителя, інформатика 2 клас та 5 клас з вересня - а кабінетів, що відповідають санітарним нормам - немає. Щось не так... Продовжуємо "виживати", а не насолоджуватись життям!
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!