Osvita.ua Середня освіта Новини середньої освіти У школах планують запровадити уроки екології
У школах планують запровадити уроки екології

Міністр екології та природних ресурсів пропонує ввести в школах уроки екології, які мають сприяти екологічному вихованню школярів

У школах планують запровадити уроки екології

"В Україні практично відсутня сфера екологічного виховання - екологічна освіта, тому прийшла пора щось змінювати", - наголошує міністр екології та природних ресурсів Олег Проскуряков.

За його словами, старше покоління вже дуже важко привчити навіть до роздільного збору сміття, не кажучи вже про реалізацію більш серйозних екологічних програм. Тому потрібно починати з самого початку і прищеплювати українцям екологічну культуру з дитинства.

"Я вже розмовляв з цього приводу з міністром освіти та науки Дмитром Табачником і отримав з його боку повну підтримку. Зараз розробляються підручники і методичні програми, і вже з 1 вересня 2013 року урок екології в якості експерименту буде викладатися в 1-2 класах. А в тому, що факультативно такий урок потрібно вводити в кожній школі, у мене особисто немає ніяких сумнівів", - додав Проскуряков.

При цьому він зазначив, що крім розробки підручників, доведеться докласти чимало зусиль. Потрібно зробити так, щоб новий предмет не дублював існуюче природознавство, а також зрозуміти, чи можуть такий урок викладати вчителі природознавства і ОБЖ, або ж потрібно буде залучати фахівців з міністерства.

"У нас є високопрофесійні наукові співробітники Академії екологічної освіти, думаю, ми зможемо використовувати їх досвід для підготовки вчителів екології", - додав очільник Мінприроди України.

"Роботи багато. Поки ми на самому початку шляху, але обов'язково пройдемо цей шлях до кінця, тому що хочемо жити в екологічно чистій і здоровій країні", - підсумував міністр екології та природних ресурсів.

Освіта.ua
12.04.2013

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
ТАК
Можливо потрібно розказати міністру, що цілий розділ Основних орієнтирів виховання називається "Ціннісне ставлення до природи", а на всіх уроках природничо - суспільного циклу є окремі теми з екології, крім цього факультативи, курси за вибором, наприклад, "Уроки сталого розвитку"... Отже, не тут потрібно шукати вирішення проблем екології.
Екологічний критик
Ось приклад програми 11 класу Тема 8. Проблема оптимальної ландшафтно-екологічної організації території. Категорія „оптимізація”. Критерії та пріоритети ландшафтно-екологічної оптимізації території. Ієрархія цілей організації. Найвищий пріоритет природоохоронної та антропоекологічної функцій. Оптимізація „природного каркасу” території. Оптимальне співвідношення природних та господарських угідь. Обґрунтування територіальної структури природних угідь. Нормування антропогенних навантажень
Екологічний критик
В 11 класі ввели предмет Екологію. Дебільнішої (іншого слова підібрати не можу) програми і підручника під авторством Царків я ще не зустрічала. В прогамі бред "сумашедшего", підручник взагалі не можна зрозуміти, вчитель не може зрозуміти, не кажучи вже про 11-класників. Які дебіли в Міністерстві допустили таку програму і підручник? Вони не виховують екологічно, а лише викликають злість і відразу до екології. Хоча є гарні програми факультпативів, але комусь треба було грошики відмити. І про олімпіади цілком згодна - дебіли придумали, а в школах вимагають, а це АБСОЛЮТНО НІКОМУ НЕ ПОТРІБНО!
Наталія
Какая-то ерунда получается. Вводим занятия по логике, а часы по математике сокращаем, а что лучше математики научит логически мыслить ребенка? Сокращаем часы на биологию и химию, а вводим экологию. Зачем? Ведь сложно придумать что-то лучше этих предметов для формирования экологической культуры. Один ответ (нужно ведь разрабатывать программу, печатать учебники и т.д.) отмывание денег.
мила
а делается это для того, чтобы дурней дети становились.
Коментувати
Лада
Дивує факт того, що екологія вивчається в школі лише в 11 класі, в 2 семестрі! А чому ж тоді олімпіади з екології проводяться за 10 клас та 11 клас, та ще і в 1 семестрі? Адже це - нонсенс! Учні не вивчали екології як предмету! А учень-переможець так званої олімпіади нагороджується "великим бонусом" - тим, що має написати на 30 сторінок екологічний проект( за 2 тижні - це час між 2 і 3 етапом!) та ще і виготовити постер за яким його представляти, не кажучи вже і про власні фінансові витрати на всі ці речі.Все це під час навчання!!! Давно пора відмовитися від такої форми проведення 3 етапу олімпіади з екології! А також лавини акцій, конкурсів, заходів, які сиплються на голову вчителеві, як снігова лавина з усіляких екоцентрів, методичних служб, тощо! Бо виходить, що на одного того "що нивку оре "- 10 тих, що керують! Вчителю немає часу за цим всім ЯКІСНО НАВЧАТИ ДІТЕЙ!!! А екологію слід вводити як навчальну дисципліну. І навчати та виховувати екологічне мислення у кожного! Заорганізувалися!
Виталий Бабенко
и на этих уроках будут рассказывать какой была Украина до сланцевого Чернобыля!!! не уроки по экологии нужно вводить, а спасать ее от загребущих рук власти и оппозиции!!!
Мария
Для Виталий Бабенко: обычные школьники загрязняют экологию на много меньше чем наша власть и опп-я, которые даже не знают что это такое!!!
новодворская
Для Мария: И коммуняки,которые здесь пиарятся надурняк. От коммунистических понятий у них осталось одно название,в остальном "те же яйца,только в профиль".Конкретных дел за ними не наблюдается.Кому лапшу вешают?
ольга
Для Виталий Бабенко: Чернобыль сотворили ваши горячо любимые коммунисты и не стоит тянуть за уши политические трупы. Нынешняя школа абсолютно отличается от советской и требует совсем другого подхода, другое дело , что управляют нашим образованием некомпетентные личности.
Коментувати
Батьки
Шановні чиновники! Пожалійте бідних вчителів та наших дітей! Дайте всім нам спокій! Адже всі Ваши проекти та нововедення - лише головна біль батькам та вчителям! Діти на встигають засвоїти матеріал з основних предметів, тому що малюють Вам для галочки малюнки, роблять презентації і ще безліч непотрібних речей! Не потрібно все звалювати на школу, вчителі не витримують такого навантаження, звільняються висококваліфіковані спеціалісти, з такими темпами хто буде навчати дітей через пару років?! Займіться, краще, рецензуванням підручників та накладанням штрафів на тих, хто цю екологію забруднює! А бережливое відношення в моїй дитині до всього оточуючого я сама зможу виховати!
Ольга Ильницкая
Учительница экологии - ваш покорный слуга. В нашей Винницкой области я читаю такие уроки уже второй год.Стало чище? нет... Мы с ребятишками даже акцию провели, собрали гору мусора на прилегающей к школе территория. Так, что вы думаете, власти даже пальцем не пошевелили, чтобы его как-то утилизировать. ЭТО ЛИ НЕ ЭКОЛОГИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ? Власть нужно менять, а потом все остальное
Ирина Шульгина
Было бы ничего, если бы это был полезный адекватный предмет - мусор не бросайте, пластик не используйте, мудро относитесь к природе. Но это же сплошной бред - термины, термины, термины. Я достала старые советские книги, чтобы ребенку элементарно обьяснить биологию, потому что я читаю учебник для 8 класса и НИЧЕГО не понимаю. Министры, вы в глаза детей видели? Вы вообще не представляете чем они дышат и как думают?
lbhtrnjh
Просто диву даешься. Все что-то рекомендуем, вводим новое. Все это хорошо, но кто-нибудь задумывался за счет каких часов или сокращения каких предметов будем вводить экологию. Ведь в действующих учебных планах совершенно отсутствуют практически дополнительные часы в вариативной части. Следовательно нужно или убирать какие- то предметы или же раздувать учебные планы до неимоверных размеров, не взирая на санитарно-гигиенические требования. Или же учить за деньги родителей при бесплатном образовании в государстве.В программах по другим предметам учебного плана никто не изымал вопросы экологического воспитания.Вот так-то вот. Согласен, что все умеют учить и лечить и особенно чиновники от образования или других вопросов, в которых они не компетентны, но им дали порулить. Успехов министру экологии.
volvh
КТО МОЖЕТ ДЕЛАТЬ, ДЕЛАЕТ; КТО НЕ МОЖЕТ – УЧИТ, КАК ДЕЛАТЬ; КТО НЕ МОЖЕТ НИ ДЕЛАТЬ, НИ УЧИТЬ, УЧИТ, КАК УЧИТЬ. Так и министр экологии - учит как учить детей в школе.
юрий
Для volvh: согласен полностью,а учить как учить экологию проще,чем черчение,алгебру,физику,поэтому и лепечут бог знает о чем,убирая нужные и необходимые предметы.А улицы,скверы и парки скоро будут убирать одни учителя с классами,это от того что все эти министры так "ХОРОШО" работают,глаза бы не видели этот бред. А от ихнего покращення хочеться выехать в Эфиопию всем миром,оставив их управлять собой.
Коментувати
Вчитель
Я не проти навчання дітей з повагою ставитися до навколишнього середовища, але... Шановні, хто складав програму з екології для 11 класу, ви хоч 1 день в школі працювали? Для кого ви писали цю програму? На вивчення дається лише 0,5 годин на тиждень, тобто 1 урок в 2 тижні. А матеріал такого об"єму ніби дається 5 годин на тиждень. Підручник жахливий, практині взагалі кошмар... Жалко дітей, повірте !
Наташа
Интересно, что на уроках экологии расскажут детям в родном президентском городе Енакиево? Детям, которые задыхаются от смога и пыли расположенного в центре города металлзавода?

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!