Osvita.ua Середня освіта Новини середньої освіти У МОН обговорили проблеми дитячого аутизму
У МОН обговорили проблеми дитячого аутизму

4 квітня відбулася Всеукраїнська конференція "Сучасні підходи до організації роботи в дошкільних закладах з дітьми з особливими потребами"

У МОН обговорили проблеми дитячого аутизму

У Конференції взяли участь провідні науковці з Національної медичної академії імені Шупика, Інституту корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету, Українського науково-дослідного інституту соціальної і судової психіатрії та наркології, Львівського національного університету, корекційні педагоги, нейропсихологи, практичні психологи, вихователі дітей з особливими потребами, а також батьки дітей з особливими потребами.

У ході конференції заступник міністра освіти Борис Жебровський зазначив, що "раніше вирішення проблем, пов’язаних з дитячим аутизмом, повністю трималося на ентузіазмі батьків, але сьогодні інша ситуація: наука прогресує, з’явилися корекційні педагоги, внесені важливі зміни до Закону України "Про загальну середню освіту" щодо інклюзії, а Урядом видані відповідні постанови та розпорядження".

Також Жебровський, оцінюючи сучасний стан проблем, пов’язаних з навчанням і вихованням дітей з особливими потребами, зазначив, що централізоване вирішення таких складних питань – процес доволі складний, оскільки не піддається плануванню.

Він підкреслив, що зі свого боку Міністерство освіти і науки робить усе можливе для того, щоб цей процес пришвидшити.

Після фото-презентації дітей з симптомами аутичного спектру, до слова запросили директора Центру лікувальної педагогіки, нейропсихолога Олену Яковенко, яка у своєму виступі особливу увагу звернула на педагогічні простори.

Директор Центру вказала, що у дошкільних навчальних закладах також має відбуватися рання діагностика дітей із синдромами відхилення у розвитку і це дасть можливість вчасно отримати важливу інформацію, а значить і допомогти дітям розвиватися, адаптовуватися до навколишнього світу.

Анатолій Чуприков, доктор медичних наук, професор Національної медичної академії імені П. Л. Шупика, також акцентував увагу на важливості ранньої діагностики проявів аутизму у дітей. Окрім того, він зазначив, що однією з ефективних форм допомоги дітям з особливими потребами є зоотерапія, зокрема, такий її вид, як дельфінотерапія.

Чуприков розповів, що заради отримання високих результатів у роботі з дітьми-аутистами, батькам, медикам, педагогам та психологам необхідно об’єднувати свої зусилля, адже лише завдяки обміну досвідом і практичними напрацюваннями можливий поступальний розвиток у роботі з дітьми-аутистами.

Борис Жебровський висловив сподівання, що законопроект про зміни до Закону України "Про дошкільну освіту", що включає інклюзивну освіту дітей дошкільного віку, найближчим часом буде прийнятий Верховною Радою України. Окрім того, запропонував додатково провести семінар-практикум, на якому педагоги з дошкільних навчальних закладів обговорять питання організації роботи з дітьми з особливими потребами.

Освіта.ua
04.04.2013

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!