Osvita.ua Середня освіта Новини середньої освіти У Міносвіти вивчатимуть стан підготовки учителів іноземної мови
У Міносвіти вивчатимуть стан підготовки учителів іноземної мови

У міністерстві зазначають, що підготовка компетентних учителів іноземної є одним із пріоритетних завдань системи освіти та повідомляють: лінгвістична революція в Україні вже почалася

У Міносвіти вивчатимуть стан підготовки учителів іноземної мови

У понеділок у Міністерстві освіти відбулася установча конференція в рамках спільного з Британською Радою проекту "Шкільний вчитель нового покоління". У заході взяли участь заступник міністра Борис Жебровський, представники Британської Ради в Україні, викладачі іноземних мов та методики викладання іноземних мов вищих навчальних закладів.

Під час засідання обговорювалися питання, пов’язані з реалізацією спільного проекту міністерства та Британської Ради в Україні, серед яких: вивчення сучасного стану підготовки вчителів іноземної мови загальноосвітніх шкіл, аналіз та використання передового досвіду університетів України та Великої Британії щодо підготовки кваліфікованих спеціалістів, розробка відповідної нормативно-правової бази тощо.

Звертаючись до присутніх, Борис Жебровський зазначив, що підготовка компетентних вчителів іноземної мови є одним з пріоритетних завдань сучасної системи освіти України.

Він підкреслив, що це питання набирає ще більшої актуальності, враховуючи, що, починаючи з 2012/2013 навчального року у школах запроваджено обов’язкове вивчення іноземної мови, починаючи з 2 класу, а у 2013 році планується введення другої іноземної мови з 5 класу.

"Лінгвістична революція, про яку всі так довго говорили, почалася. Вчителі – це носії окреслених змін та реформ, тому питання стоїть не лише у перепідготовці вчителя, а, власне, у його додипломній підготовці", - зазначив Жебровський.

Також він висловив переконання, що запровадження обов’язкового вивчення іноземної мови у початковій школі та реалізація усіх пов’язаних з цим проектів, – позитивні зрушення в системі освіти України.

"Ми не зможемо будувати повноцінні суспільно-політичні відносини з країнами Європи, не знаючи іноземних мов", – зазначив заступник міністра.

Освіта.ua
04.03.2013

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
tetiana
Боюсь, "вивчення стану" как обычно сведется к проверкам гороно и наказанием виновных либо отчетами наверх, что у нас учителя английского 100 % "володиють мовою", равно как и компьютерами. Чтобы учитель хорошо владел языком, его нужно посылать не на наши курсы переподготовки, а за границу на языковую практику хотя бы раз в два года. Не говоря уже у допотопных учебниках с ошибками и о том. что дети на периферии немотовированы к изучению иностранных языков, так как не видят его практического применения в своем будущем. К сожалению.
Olga
Для tetiana: Погоджуюся з вами на 100%! У цьому році проходила курси. ніби й було спілкування іноземною, проте між собою. Практики ж спілкування з носіями мови не маю взагалі, і, працюючи в маленькому містечнку, будучи завантаженою підготовкою до уроків, позакласних заходів, методичною роботою, можливостей для вдосконалення мови НЕ МАЮ. курси потрібні не у інститутах удосконалення, а за кордоном, або ж у мовних школах, де є можливість спілкування з іноземцями - носіями мови.
Коментувати
Оптимист
Наше министерство по-детски наивно хочет привлечь "квалифицированных специалистов" по иностранным языкам в школу на нищенскую зарплату! За последние 15 лет у нас в школе сменилось больше 30-ти преподавателей иностранного. Приходили разные девочки, в основном хорошие и подающие надежду. Но отработав год, а часто, и меньше, бежали отсюда, что есть силы. Им есть, где себя применить, имея при этом намного большую оплату труда и намного меньше нервотрепки. Может быть, с точки зрения министерства образования, ситуация и не такая уж катастрофическая: на начало учебного года вроде бы вакансии "иностранцев" закрыты. А на деле: каждый год они уходят, приходят новые, без опыта работы, и вновь уходят. А ведь хороший учитель, как правило, рождается после нескольких лет работы в школе
Антидот
Для Оптимист: Самые стойкие приспосабливаются за счет репетиторства.Без него дети зачастую знают только алфавит."Лінгвістична революція, про яку всі так довго говорили, почалася"-очередная сказка!
Коментувати
Olga
"починаючи з 2012/2013 навчального року у школах запроваджено обов’язкове вивчення іноземної мови, починаючи з 2 класу". Не можу зрозуміти, чому діти, які тепер у 10-му класі, вивчають іноземну мову дев'ятий рік, а ті, що у 11-му - десятий? складається враження, що наше міністерство взагалі не орієнтується в ситуації, яка є у школі. Те ж саме із заявами про запровадження уроків плавання з наступного навчального року. Де діти будуть плавати? Уже запроваджували уроки футболу... Панове міністри, ви де? У космосі? Агов!????

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!