Osvita.ua Середня освіта Новини середньої освіти У Міносвіти просять атестаційні комісії зменшити паперовий тиск на учителів
У Міносвіти просять атестаційні комісії зменшити паперовий тиск на учителів

Міністерство освіти звернулося до атестаційних комісій з вимогою зменшити обсяг паперообігу та звітів під час атестації вчителів, оскільки це лише створює видимість роботи

У Міносвіти просять атестаційні комісії зменшити паперовий тиск на учителів

Таке звернення міститься у листі профільного міністерства та пов’язане зі зверненнями педагогічних працівників з приводу вимог про надання великої кількості узагальнюючих матеріалів при проходженні атестації.

У Міносвіти нагадали, що норми положення про атестацію педагогічних працівників не передбачають написання педагогічними працівниками, які атестуються, звітів про роботу у міжатестаційний період, оформлення папок з документами про результати своєї роботи, планами уроків, методичними розробками, сценаріями виховних заходів та надання відеозаписів уроків й інших відомостей про роботу.

Водночас у міністерстві зауважили, що педагогічні працівники, які претендують на присвоєння педагогічних звань "викладач-методист", "учитель-методист", "вихователь-методист", "практичний психолог-методист", "педагог-організатор-методист", "керівник гуртка-методист" повинні мати власні методичні розробки, що пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами.

"Покладення на педагогічних працівників обов’язків з підготовки зайвих звітів та штучне збільшення паперообігу лише створюють видимість роботи атестаційних комісій і, як правило, приховують неналежну організацію роботи з вивчення професійної діяльності осіб, які атестуються та відсутність дієвого контролю за організацією навчально-виховного процесу", - йдеться у листі міністерства, що підписаний заступником міністра Борисом Жебровським.

Також у міністерстві наголосили, що вимоги голів та членів атестаційних комісій про надання педагогічними працівниками, які атестуються, будь-яких звітів про роботу, є порушенням норм Типового положення про атестацію педагогічних працівників.

"Підготовка та оформлення великої кількості матеріалів призводить до перенавантаження педагогічних працівників, відволікає їх від виконання своїх безпосередніх обов’язків та негативно позначається на якості роботи", - повідомляється в листі.

Варто зазначити, що міністерський лист не містить чіткого роз’яснення, яким чином атестаційні комісії мають ознайомлюватися з навчальною документацією щодо виконання педагогічним працівником своїх посадових обов'язків, чого вимагає положення про атестацію, у непаперовій формі.

Освіта.ua
30.10.2012

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
оксана
Має право, якщо доведе вам (аргументовано), що ви не готові до уроку, тобто він спочатку відвідає урок, ви розповісте йому про мету та завдання уроку, і, якщо ви не зробили того,що планували, ось тоді директор може спитати як ви готували отой урок, чому не зробили того, що напланували. А можливо, не планували... А ну покажіть-но свій конспект... Ну і так далі.
Оксана
Для Гелла. У моєму розкладі на один день - 8 (мова), 10 (мова, академ. рівень) 10 (мова, стандарт), 5(мова), 11 література, 8(література), 10 (література). І так практично кожного дня, + "вікна" та "двері"
Stalinsnami@yandex/ru
Чи має право директор школи перевіряти конспект уроку вчителя, який не атестується? Вкажіть будь ласка положення
катерина
якщо вчитель не буде готувати папери для атестацїйної комісії, то їх буде готувати заступник директора, який працює на півставки, має безліч роботи, а ще й зарплатню отримує меншу, ніж учитель.
tanya
Для катерина: Это его обязанность готовить документы для аттестационной комиссии (если не нравится работа, то ее меняют обычно, не надо было ему (или ей) соглашаться на работу заместителя директора, если он (она) считает, что зарплата не компенсирует затраты труда), но к "узагальненню досвіду вчителя" документы для аттестационной комиссии не имеют ни какого отношения. Это совсем другие документы.
Коментувати
tanya
Варто зазначити, що міністерський лист не містить чіткого роз’яснення, яким чином атестаційні комісії мають ознайомлюватися з навчальною документацією щодо виконання педагогічним працівником своїх посадових обов'язків, чого вимагає положення про атестацію, у непаперовій формі. _______________________________________ Мне кажется, что учебная документация для учителя в бумажной форме - это календарные планы, тетради контрольные и журналы. Вот это и надо проверять аттестационной комиссии. Можно еще проверять "методичні розробки, що пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами" (для тех , кто получает или подтверждает звание учитель-методист). А даже поурочные планы по закону МОН от 17.05.2005 N 297 "Про подолання проявів бюрократизму в освіті" (он действующий) относится к компетенции учителя.
вчителька фізкультури
нас примусово змусили сісти за компютери щоб працювати в онлайні, в той час коли спортзали зачинені через недозвіл санстанцій, немає елементарно спортивного інвентарю, розвалені пришкільні спортивні майданчики, зруйновані стадіони, наші діти зависають і спиваються в нічних клубах, ми сидимо друкуємо, скидуємо на диски нікому не потрібну інформацію, відповідаємо на запитання онлайн, готуємо атестаційні папки, які ніхто не читає і це все для того, щоб проатестуватись. А це, як ти проводиш уроки, практично нікого не цікавить. Є дуже багато практикуючих вчителів, які погано, або зовсім не володіють компютером, замість того, щоб в позаурочний час працювати з дітьми, сидять годинами і опановують нікому не потрібний компонент, як для уроку фізкультури так і для багатьох інших предметів загально освітньої школи.
ника
Если учитель работает годами, имеет свой опыт работы, он знает и сумеет что-то показать, а если работник "штучный" и работает только в год атестации, то у него "перевантаження"
ДА УЖ...
Для ника: завуч? или рьяный блюдолиз???
элла
Что значит "штучный"? Если так относиться к коллегам своим, зная всю сложность профессии, то грош цена тебе самому "ника"!
Коментувати
Вчителька фізкультури
Підготовка та оформлення великої кількості матеріалів призводить до перенавантаження педагогічних працівників, відволікає їх від виконання своїх безпосередніх обов’язків та негативно позначається на якості роботи
mamochka
Кожного року працює МО і подає звіти , розробки та інші методичні доробки у папку МО для адміністрації школи . Не треба багато часу , щоб переглянути роботу вчителя за п"ять років, якщо він працював.
Пересічний вчитель
Погоджуюсь, з тим, что потрібно переглянути положення про атестацію. А взагалі, приємно, що на це нарешті звернули увагу, адже "бумажні" йде велика кількість.
Rik
цікаво, що тоді робити атестаційним комісіям? діяти згідно положення про атестацію чи згідно вимог мону? хіба саме положення про атестацію не мон складало? чи не простіше змінити положення?.....
vasylychka@mail.ru
Ну, я, таки люблю наше міністерство. Моя паперова промисловість працює краще за китайську- просто стоси папок, а ще навчальний рік щойно розпочався.
Учителька
Для vasylychka@mail.ru: Все одно нічого не змінеться. Міністерство краще б надсилало ці Листи у міські відділи освіти, і щоб там на колегіях читали вголос усім, як ми на уроках дітям читаємо. А то знву фікція!
Bohun
Для Учительки: Не "змінеться", а "зміниться"
Т.Г.
Для управления образования Краматорска Донецкой обл. "Прорсьба министерства"- Филькина грамота .Нодо только приказ.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!