Osvita.ua Середня освіта Новини середньої освіти Затверджено положення про навчальні центри для дітей з особливими потребами
Затверджено положення про навчальні центри для дітей з особливими потребами

Міністерством освіти затверджено нове положення про навчально-реабілітаційні центри, метою діяльності яких має стати реалізація права на освіту дітей з особливими освітніми потребами

Затверджено положення про навчальні центри для дітей з особливими потребами

Про це йдеться у наказі освітнього відомства, у якому визначено організаційні засади діяльності навчально-реабілітаційних центрів, робота яких має бути спрямована на реалізацію права на освіту дітей з особливими освітніми потребами та їх інтеграцію в суспільство.

Головними завданнями навчально-реабілітаційних центрів мають стати забезпечення ранньої соціалізації та підготовки дітей до здобуття відповідного рівня дошкільної та загальної середньої освіти, забезпечення кваліфікованого психологічного, медичного і педагогічного супроводу дітей та надання психолого-педагогічної допомоги батькам, які виховують дітей-інвалідів.

Особливості умов навчання дітей мають визначатися гнучкою системою навчальної, виховної та корекційно-реабілітаційної роботи.

Відповідні центри можуть створюватися на основі комунальної або приватної форм власності, відповідно джерелами фінансування є кошти місцевих бюджетів або кошти засновників, а також кошти, отримані за надання платних послуг та благодійні внески.

Державний контроль за діяльністю центрів усіх типів і форм власності здійснюватиме Державна інспекція навчальних закладів, місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.

Реабілітаційні центри мають бути розташовані у спеціально побудованих або пристосованих приміщеннях, де забезпечено безперешкодне середовище для дітей з обмеженими фізичними можливостями, а також відповідати техніці безпеки та санітарно-гігієнічним вимогам.

У центрах мають бути навчальні кабінети, обладнані відповідними засобами навчання, лікувально-фізіотерапевтичний кабінет, медико-санітарна частина, кімната психологічного розвантаження, бібліотека, читальний та актовий зали, їдальня, харчоблок та житлові приміщення для учнів.

Також навчально-реабілітаційні центри для дітей з особливими освітніми потребами мають бути забезпечені спортивним інвентарем та іншим навчальним приладдям, іграшками та іграми, матеріалами для розвитку творчих здібностей, технічним та реабілітаційним обладнанням.

Освіта.ua
18.09.2012

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!