Osvita.ua Середня освіта Новини середньої освіти Підготовка вчителя вимагає принципової корекції, - Суліма
Підготовка вчителя вимагає принципової корекції, - Суліма

Перший заступник міністра освіти та ректори вищих педагогічних навчальних закладів обговорили проблеми нового наповнення змісту вищої педагогічної освіти

Підготовка вчителя вимагає принципової корекції, - Суліма

Євген Суліма наголосив, що у зв’язку із затвердженням нових державних стандартів початкової загальної освіти та базової і повної загальної середньої освіти підготовка вчителя вимагає принципової корекції.

Він повідомив, що сьогодні питання проблеми нового наповнення змісту вищої педагогічної освіти є особливо гострим, адже з 1 вересня 2012 року запроваджується Державний стандарт початкової загальної освіти.

За його словами, невідкладним завданням педагогічних ВНЗ є забезпечення підготовки вчителя початкових класів до викладання нових предметів: "Сходинкам до інформатики", "Я у світі", іноземним мовам та природознавству.

Окрім того, Євген Суліма зазначив, що "не можна оминути увагою необхідність врахування вимог зазначених стандартів початкової загальної освіти і загальної середньої освіти до підготовки вчителя при розробленні нової Концепції розвитку педагогічної освіти, роботу над якою розпочато у міністерстві".

Заступник міністра наголосив, що "особливу увагу в новій Концепції потрібно приділити змістовому наповненню педагогічної освіти відповідно до нових стандартів середньої освіти, що є основою підготовки педагогічного працівника і має передбачати забезпечення достатнього рівня академічної та професійної підготовки".

На думку Суліми, нова Концепція розвитку педагогічної освіти має передбачати поступовий перехід на підготовку вчителів, не нижче освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра. У зв’язку з цим, він підкреслив, що "необхідно відпрацювати питання щодо зміни статусу педагогічних училищ на педагогічні коледжі. Йдеться про посилення кадрового потенціалу цих закладів кандидатами і докторами наук. Це дасть нам можливість без великих затрат і проблем перейти на підготовку бакалаврів з таких спеціальностей, як дошкільна освіта, початкова освіта, музичне мистецтво, образотворче мистецтво, технологічна освіта".

Євген Суліма окреслив основні питання, які необхідно врахувати під час розроблення Концепції, зокрема, щодо підготовки стандартів вищої педагогічної освіти фахівців за поєднаними спеціальностями, а також коректування психолого-педагогічної та методичної складових зазначених стандартів; гуманітарної та соціально-економічної підготовки педагогічних працівників; практичної підготовки вчителя та ін.

Освіта.ua
19.03.2012

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Вчитель
Уже згадали! В місті Орджонікідзе на Дніпропетровщині сьогодні вчителів, які приймали ДПА в минулому навчальному році примушують заповнити Декларацію про доходи і витрати, зробити це до понеділка, підкріпити довідками із відповідних установ, і вкласти в свою особову справу. Корупціонерів шукають серед учителів! А потім знайдуть у якоїсь вчительки, яка живе на зарплату, економить на всьому, якусь невідповідність, і прозвітують: знайшли злісну корупціонерку Марію Іванівну, корупція подолана! Ура!!! Гидко останнім часом працювати...
VV
Вже почали принципову корекцію, відповідно до закону України "Про засади запобігання і протидії корупції". Кожен директор та його заступники (читай посадові особи, які отримують заробітну плату з бюджету) повинні заповнити декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру. А там і про вчителів згадають.
Юрій
Цікаво яким чином буде відбуватись "посилення кадрового потенціалу педагогічних училищ кандидатами і докторами наук"?

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!