Osvita.ua Середня освіта Новини середньої освіти Понад 50% громадян не розуміють суті освітньої реформи... Це шокуючі цифри, - Азаров
Понад 50% громадян не розуміють суті освітньої реформи... Це шокуючі цифри, - Азаров

Прем’єр-міністр Микола Азаров під час чергового засідання уряду підбив підсумки діяльності Кабінету Міністрів у 2011 році

Понад 50% громадян не розуміють суті освітньої реформи... Це шокуючі цифри, - Азаров

"Добігає кінця останній місяць року, отже час підбивати підсумки і робити на їх основі певні висновки", - зазначив прем’єр звертаючись до міністрів.

"Майже кожного тижня я зустрічався, і, підкреслюю, буду зустрічатися з представниками громадських організацій. Насамперед тих, в сфері чиїх інтересів або вже відбуваються, або вкрай потрібні реформи, які безпосередньо визначають якість життя людей", - повідомив М.Азаров.

Він повідомив, що такі зустрічі допомагали зрозуміти, що дійсно турбує людей, що або хто насправді гальмує зміни на краще.

"Від цих зустрічей є безпосередній ефект: повідомлення, зауваження, пропозиції громадських лідерів одразу ставали основою для урядових доручень, які контролює особисто прем’єр-міністр. А стратегічний ефект полягає в тому, що політика уряду формується на основі запиту суспільства, і громадські організації беруть участь у формуванні і контролі цієї політики", - заявив Азаров.

Він зазначив, що уряд вживає заходів для зростання добробуту громадян.

"На чверть протягом 2012 року зросте посадовий оклад працівника І тарифного розряду єдиної тарифної сітки. Відчутно зросте заробітна плата всіх бюджетників", - повідомив прем’єр.

"Люди мають зрозуміти, в чому полягає їх особиста вигода від реформ. І тут ситуація невтішна. І рішучі висновки ми повинні зробити вже зараз. Сьогодні понад 50% громадян не розуміють суті медичної та освітньої реформи", - зазначив Азаров.

"Це шокуючі цифри. Як люди можуть повірити в реформи, якщо вони не знають, що у підсумку буде з ними та їхніми дітьми? Звісно, вони можуть припустити різне. Вимагаю від кожного міністра зробити принципові висновки з цієї ситуації. Тому у 2012 році першочерговою роботою для кожного з вас має стати роз’яснення суті реформ, покрокової послідовності змін і, головне, - кінцевого результату, який отримає громадянин від тієї чи іншої реформи", - сказав Микола Азаров звертаючись до членів Кабінету Міністрів.

"Ми зобов’язані зробити висновки з прорахунків і помилок поточного року. Вони були, на них вказувала громадськість, і уряд почув її голос. Робота над помилками – одне з головних завдань на початку наступного року", ‑ зазначив прем’єр-міністр України підбиваючи підсумки 2011 року.

Освіта.ua
21.12.2011

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
K-124
А король-то голый :) О какой реформе образования речь, она была похерена сразу же после прихода новой суперпроффесиональной власти. 12-летнее обучение опять превратили в 11-летнее, программы полетели в тартарары, учебники, получается, тоже. Профильная школа таковой является только в воспаленном воображении начальников из министерства. О полной нивеляции ВНО в результате "суперпрогрессивных" нововведений не писал только ленивый. Учителей окончательно похоронили под мощным бумажным прессом никому не нужной писанины, конкурсов, проверок - а чтоб головы поднять было некогда.
Рома
%0% - это очень хороший показатель. Особенно, если учесть, что более 99% руководителей МОНМСа, региональных отделов образования и учебных заведений не понимают сути реформы образования.
Учитель, успадкований Україною в 1991 році
Реформують медицину надто успішно. У дитячій консультації, де за штатом повинно працювати 12 педіатрів, працює тільки один. Скоро і в школах теж так буде. Зростання платні не покриває зростання цін. Виживати стає все важче і важче. Якщо це реформи, то краще про це не треба і говорити, нам морально буде легше.
I
"На чверть протягом 2012 року зросте посадовий оклад працівника І тарифного розряду єдиної тарифної сітки. Відчутно зросте заробітна плата всіх бюджетників", - повідомив прем’єр. тже, готуватись треба до ще гіршого стану, ніж зараз...
"Досягнення Табачника"
Прочитайте в цій статті про досягнення в освіті з Табачником http://www.unian.net/ukr/news/news-475643.html
DR
Для "Досягнення Табачника": «...наша освіта дуже потужно схиляється до радянської моделі... єдине – забрали марксизм-ленінізм...» Ось вся суть цих реформ. Невже це реформа?
к.р.о.
Для DR: В 1961 году советская модель обучения была признана лучшей в мире.
Учитель
Для к.р.о.: Отож, шановні, повертаємось у 1961 рік, а потім у 1983, а потім у 1991….
Коментувати
?!!!
Я заступник директора і теж суті тих реформ не розумію. І навіть не здогадуюсь, у чому їх суть. Хіба у збільшенні в десятки разів усілякого роду писанини: звіти, програми, концепції і т.п. і т.д. Щоб усе це вигадати і написати - йде маса часу. На виконання вже часу не залишається, бо підганяють нові звіти, програми і концепції. Навчально-виховний процес організувати і проконтролювати теж нема коли. Діти деградують, вчителі замучені, батьки самоусунулись. Ось така реформа(((
Светлана.
Оказываеться у нас есть какие то реформы в том числе в медецине. Работаю в посёлке фельдшером, зарплата чистыми на руки 1080 гр. И это при колосальной ответственности, чего стоит патронаж новорождённых и прививки детям не говоря о ночных вызовах. Жду не дождусь выхода на долевую и гори пропадом такое государство и такие правители которые уровняли и тех кто работает и откровенных бездельников.
Нещасна через реформи
А звідки цифра 50%? Знову Азарову туфту підсунули. Реформи розуміють лише їх творці та міністерські чиновники. Може ще хтось. Скажімо, 1% розуміє. Він вимагає роз"яснення суті реформ, знову обговорення почнуться, знову папери. За що нам це?
Сочувствующий
Для Нещасна через реформи: А вы их не читайте…
Коментувати
Дана
ОБЩЕСТВО ДЕГРАДИРУЕТ И ВЫМИРАЕТ...А ЭТО ПРАВИТЕЛЬСТВУ НА РУКУ:МАССОЙ ЛЕГЧЕ УПРАВЛЯТЬ И ЛЕГЧЕ ОБОГАЩАТЬСЯ...
соня
реформы ужасны,абсолютно не продуманы.
55555
ЦИТАТА:"Сьогодні понад 50% громадян не розуміють суті медичної та освітньої реформи", - зазначив Азаров." Я теж не розумію, тому що уряд говорить одне, а на місцях робиться зовсім інше. Не знаю кому вірити. Моя доля мало в чому залежить від міністра чи премєра, а от пан директор та начальник відділу освіти...
03
Певно, усім зрозуміло, для чого і для кого ото все. Питання в тому, що і ЯК можна зробити. ВСЕ,
Думайте
Если процент непонимания таков - то вывод - или непонимающие дураки в общей массе, или "реформы" в самом деле идиотские. 50% непонимающих и не поддерживающих это половина - добавте еще 1 процент - получите юридическки - что большинство против реформ. Покращення показали, чего они стоят и для кого эти покращення сделаны в первую очерерь, да и во вторую тоже...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!