Osvita.ua Середня освіта Новини середньої освіти Держава вивчатиме об’єктивний стан якості освіти
Держава вивчатиме об’єктивний стан якості освіти

Кабмін затвердив порядок проведення моніторингу якості освіти, що має на меті отримання об’єктивної інформації про якість та стан усіх ланок освіти

Держава вивчатиме об’єктивний стан якості освіти

Кабінетом Міністрів України затверджено порядок проведення моніторингу якості освіти, що визначає механізм організації та проведення моніторингу якості дошкільної, позашкільної, початкової, базової і повної загальної середньої, професійно-технічної, базової та повної вищої освіти.

Відповідно до тексту документа, основними завданнями моніторингу є отримання об’єктивної інформації про якість та стан системи освіти, прогнозування її розвитку, а також забезпечення органів державної влади відповідною статистичною та аналітичною інформацією.

Функції визначення напрямів проведення моніторингу, затвердження плану заходів щодо його проведення та здійснення контролю за виконанням покладено на Міністерство освіти і науки, молоді та спорту.

Моніторинг має проводитися на локальному, регіональному та загальнодержавному рівні, шляхом опитування різних груп респондентів, тестування, збору статистичних даних про стан системи освіти та вивчення документів навчальних закладів, органів управління освітою.

Результати проведених досліджень мають доводитися до відома органів управління освітою та громадськості, а також враховуватися Міністерством освіти під час формування та реалізації державної політики в галузі освіти.

Освіта.ua
16.12.2011

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Алена
Люди! Дайте спокойно работать, учить детей! А не писать бесконечные отчеты, протоколы, журналы инструктажей (три тысячи подписей за год), дневники учащихся превратились в дубликат воспитательного плана, так еще и научной работы требуют, а количество конкурсов зашкаливает!!!!!
ya
Для Алена: Я делаю ТО, что считаю НУЖНЫМ. Соответственно собственному плану. Конкурс - это для тех, кто занимается внеклассной работой. Пожалуйста, пусть хоть так заинтересуют детей посещать их занятия. А для моих - ЕСЛИ пожелают. Детям нужны РЕАЛЬНЫЕ победы, а не учительсткие работы с их фамилиями... Ребёнок ДОЛЖЕН прочувствовать ВКУС ПОБУДЫ, в таком случае есть шанец вырастить деятельного человека, которому ПРОСТО ИНТЕРЕСНО будет что-то творить, достигать каких-то целей. Несколько высших, нежели - купил-продал...
Коментувати
Лілія
Знову., як завжди, будуть взяті зі стелі нереальні цифри та факти! І все у нас в освіті - чудово!
0341
Підходить батько п*ятикласника розпитати про успіхи сина. Десь тижнів за два до того просила НЕ давати вдома калькулятор для обрахунків,бо дитя НЕ має навиків виконання дій. Реакції-нуль, як не виконував дома в зошити обрахунків, відповідно і в класі - проблеми, так і не виконує. Розмова начеб-то тиха-спокійна. Аж ось:" Не всім і потрібна математика.Мені-аби сдачу привильно дати(автомобіль,сучасна знімальна апаратура...). А от ВЧИТЕЛЬКА П О Ж А Л І Л А ДЛЯ МЕНЕ ЧЕТВІРКУ. ТРИ ПОСТАВИЛА..." І в очах настрій"І ЦЯ пожаліє синові"... Голова батьківського комітету... От тепер питання в тім, що чекати через кілька років-вимоги директора про підвищення балу, чи вже зразу малювати бал трохи вище реального? То це лише у нас, а по країні скільки таких?І НІЯКИЙ моніторинг тому НЕ завадить...
55555
Все эти мониторинги сводятся к выкачке денег с карманов учителей и родителей. Придумают тесты, и покупайте по спекулятивных ценах. Почему родной методкабинет продаёт эти материалы по той же цене, что и на рынке? На рынке хоть налоги платят, а здесь развели бизнес в рабочее время в госучреждениях. Весной депутаты немного приостановили кормушку крыс от образования, а они опять за своё. Вот кого бы промониторить соответствующим органам.
Наталія
Люди, невже ви не розумієте, що все це робиться для того, щоб відволікти вчителя від реальності його жебрацького життя. Вам треба підвищити зарплату? Так нате вам моніторинг, щоб багато не хотіли. Вам мало класного керівництва за жалюгідну подачку чи методичної роботи взагалі за безплатно ? Так будете ще нові " забаганки" міністерства виконувати. Ось так нас, вчителів, цінять.
Дана
Для Наталія: ПІДТРИМУЮ Вас!!! Все правильно!!!
Коментувати
Сергей
новая выкачка денег......надо же в Киеве на Мерсах разьезжать и недвижемость в Европе прикупать....Падлы.....сами в Европе уже давно устроились, а народу втюхивают чушь ....
T
Чого тільки не придумають люди, щоб показати, що вони потрібні суспільству і без них людям буде не просто погано, а дуже погано!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Навіщо проводити моніторинг - ВІЗЬМІТЬ РЕЗУЛЬТАТИ ЗНО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Чи ще щось треба вивчати??????????????? Чи може з них нічого нікому не ясно????????????????7 Якщо знайти за початком теореми Піфагора знайти кінцівку не можуть половина тих, що здавали тест - то якого ще моніторингу треба??????????????????? За існуючими програмами половина школярів нормально вчитись не можуть-це речення я знайшла на цьому ж сайті в інших матеріалах. Хтось же ж це написав. Отже, хтось жеж знає, що пише і проводити ніяких моніторингів не треба - це даремна трата грошей і часу. Про стан в освіті знають всі кому треба, От тільки щось змінювати - .....
Наталя
Готуємось весною купляти збірники задач!
T
Для Наталя: Це точно - не знаєш чого чекати, і звідки, бо нас ніхто з тих, хто керує нами, за людей не вважає! З нами роблять те, що хочуть - скільки років ? - і всі мовчать... Пробували помаранчеві щось змінити - ну й що з того вийшло ?всі знають! Коментувати безглузді ідеї вважаю даремною тратою часу - краще дійсно піти на свіже повітря чи зробити що-небудь. Критикують МОН всі, а толку з того . Що хочуть те й роблять і будуть робити лише невідомо скільки часу... Ось так завжди: роблять експерименти, а потім дивляться чи треба було і чим це скінчилося...
Коментувати
ффф
..."чуть что, учитель не в состоянии научить на 4?" Задумаемся какой правовой документ, содержит норму, что указывает на оценку работы учителя по тому как учатся ученики.Какие основания отвечать за их учёбу.Конституция говорит об индивидуальной ответственности личности.Помним и применяем это в своей работе...
Филипп
Для ффф: Если бы по Конституции. А то ведь мониторят по понятиям да неписаным "законам".
Коментувати
Независимый
В первую очередь надо мониторщиков промониторить. Это не пустые слова.
666
да не мониторинг нужен, а просто СОЗДАНИЕ УСЛОВИЙ для нормального оценивания (чтобы учитель НЕ БОЯЛСЯ) выставить то, что есть в реальности, чтобы программы адекватные были, а не "галопом по европам"... но ведь разве тот, или те, от кого это зависит, прислушаются и примут во внимание? ведь уже и предлагалось не раз...
жертва мониторинга
Интересно, в мониторинге тоже тройки, двойки выставлять нельзя, как у нас в городе - чуть что, учитель не в состоянии научить на 4? Снять категорию.
Провінціал
Як уже набридли ці моніторинги, перевірки, конкурси... Хоч би до дітей частіше відпускали нас , не створювали видимість роботи "чинуші".
Рома
Когда один орган и командует и контролирует, то ничего хорошего из этого не получается. Никакой объективной информации Кабмин от этого мониторинга не получит. Пустая трата бюджетных денег.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!