Osvita.ua Середня освіта Новини середньої освіти Справжнім реформуванням освіти є створення нових якісних стандартів, - Д.Табачник
Справжнім реформуванням освіти є створення нових якісних стандартів, - Д.Табачник

Під головуванням міністра освіти Дмитра Табачника відбулася нарада щодо обговорення проекту Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти

Справжнім реформуванням освіти є створення нових якісних стандартів, - Д.Табачник

У нараді, що відбулася у Пирятині Полтавської області, взяли участь вчителі-практики з усіх регіонів країни та представники міністерства освіти.

У вступному слові Дмитро Табачник зазначив, що справжнім реформуванням освіти є створення нових якісних стандартів, нового змісту, який відповідав би потребам часу та суспільства.

У 2011 році з метою розроблення Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти створено організаційний комітет, який очолив Президент Національної академії педагогічних наук України Василь Кремень.

Дмитро Табачник зауважив, що проект Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти було розміщено для громадського обговорення на сайті Міністерства освіти, під час якого робоча група отримала близько 2 тис. пропозицій щодо його удосконалення.

На думку міністра, Державний стандарт, по-перше, має бути революційно новим документом, по-друге, створити умови для творчості та свободи вчителя.

Міністр звернув увагу присутніх на те, що в новій редакції Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти співвідношення між інваріативною та варіативною складовими становить 50 на 50 відсотків, що створює можливості для викладання профільних предметів; курсів за вибором учня, цікавих та необхідних йому; максимального врахування навчально-методичного та матеріального забезпечення школи.

Як відомо державний стандарт початкової загальної освіти затверджений відповідною постановою уряду №462 від 20 квітня цього року.

Прийнятим стандартом передбачено вивчення іноземної мови з першого класу в усіх загальноосвітніх навчальних закладах, посилено природничу складову, зокрема введено нову освітню галузь "Природознавство", а також передбачено впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі початкових класів.

Освіта.ua
21.11.2011

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Надія
Возникает ряд вопросов: 1. как введением новых стандартов можно реформировать образование? Стандарт может создать новые ориентиры ( очередные за последние 10 лет), но не произвести реформы. 2. Куда уж дальше чиновникам в министерстве зарождать реформы? Они уже просто угробили качественное образование новыми бездарными програмами и "100%" обеспечением некачественными учебниками. мониторингами и тестами. Попробовали бы реформировать свою работу: оставили бы в МОНе человек 15 и в городских структурах человек по 5 - сразу бы у педагога и администрации появилась время на работу, а не на пложение макулатуры 3. Прежде чем реформировать обращзование, надо перестать им дырки затыкать: в цирк, планетарий, музеи, на идиотские спектакли и соревнования перестать водить детей за счет уроков по письменным ы устным...
Лора
Зачем изобретать велосипед, не пойму. Как показывает время, старшее поколение имеет более фундаментальное базовое образование, чем наши дети. Учились по субботам, сдавали экзамены каждый год и никто не умер от перегруза мозгов. Если наши граждани выезжали за границу, то их детям в их возрастном классе делать было нечего. Какого лешего надо было поламать все хорошее, искуственно отупить детей?
Катерина
Прежде чем вводить второй язык, посмотрели бы, как учащиеся справляются с первым. Для них уже русский - иностранный
Светлана
Что значит "створення нових якісних стандартів"! Придумать новые стандарты не проблема, у наших чиновников с фантазией все в порядке! А вот как этих стандартов достигать обычным учителям? Учебников не хватает на всех учеников, наглядности нет. У меня в кабинете таблицы по черчению, страшно сказать, 1969 года!!! Компьютеры устаревшие в кабинете информатики, за свою зарплату ноутбук я купить не смогу, мультимедийка одна на школу. Какие иновационные технологии, какие новые качественные стандарты!
оксана
про яке вивчення іноземної з першого класу говорять? Це хіба вивчення, коли в класі 27 учнів і клас не ділиться на підгрупи? Як один вчитель може навчити за 40 хвилин таку кількість дітей? Краще б ввели поділ! А то це не урок, а гурток ( хоч і з першого класу0 !
читач
Для оксана: Тривалість уроку в першому класі 35 хвилин.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!