Osvita.ua Середня освіта Новини середньої освіти Сьогодні немає ніякого розуміння між регіонами і міністерством освіти, - Президент
Сьогодні немає ніякого розуміння між регіонами і міністерством освіти, - Президент

Віктор Янукович доручив міністру освіти і науки Дмитру Табачнику розібратись, чи були порушення при закритті середніх шкіл в Україні

Сьогодні немає ніякого розуміння між регіонами і міністерством освіти, - Президент

Про це глава держави сказав на засіданні Керуючої ради Комітету з економічних реформ, повідомляє УНІАН.

Президент зауважив, що старт реформи в сфері середньої освіти був позитивним, оскільки було ухвалено рішення про створення освітніх округів, яке відкривало шлях для оптимізації мережі навчальних закладів.

Водночас, він зауважив що, одразу з’явилась хвиля протестів проти закриття шкіл, а також з’явились сигнали у ЗМІ, що під приводом реформ готують відчуження майна закритих закладів освіти.

Президент зазначив, що призупинення чи закриття роботи шкіл торкнулось понад 4 тисяч учнів. "Чи всі такі рішення приймались обґрунтовано? На основі аудиту мережі за критеріями і методичними рекомендаціями Міністерства освіти? Чи проведена роз’яснювальна робота з людьми?", - запитав Президент.

Він висловив переконання, що в цій сфері проводилась недостатня робота. "Однозначно хочу сказати – недостатньо. Тому я вимагаю, щоб профільний міністр та Генеральна прокуратура провели перевірку кожного з випадків у 10-денний термін і доповіли", - сказав Янукович.

За його словами, якщо будуть виявлені зловживання, то винні відповідатимуть за чинним законодавством.

При цьому Президент висловив думку, що якщо б все робилось на належному рівні, то не було б такого збурення у суспільстві.

"З людьми треба по-людськи було говорити - роз’яснити, а сьогодні значна кількість людей ототожнює реформи освіти з закриттям шкіл", - зауважив Янукович.

Водночас, він підкреслив, що необхідно продовжувати роботу щодо оптимізації мережі середніх навчальних закладів. Підкресливши, що перед тим як закривати навчальний заклад необхідно визначати, куди будуть переведені учні, наскільки краще їм там буде навчатись і не менш важливо, як вони будуть добиратися до нового місця навчання.

Президент також зазначив, що в нього складається враження, що Міністерство освіти не розуміє, що відбувається на місцях.

"Міністерство не встигає за процесами на місцях. І я відверто вам скажу, я постійно моніторю ситуацію: сьогодні немає ніякого розуміння між регіонами і міністерством. Тобто чи ви відірвалися, чи ви взагалі не керуєте ситуацією", - сказав Янукович, підкресливши, що в багатьох регіонах місцева влада, не чекаючи вказівки зверху, втілює реформи, які б мали йти згори.

Необхідно зазначити, Президент України не вперше вимагає роз’яснення ситуації щодо процесу закриття шкіл. Як відомо, під час виступу на засіданні Комітету з економічних реформ 22 лютого 2011 року, Віктор Янукович зазначав, що йому необхідна офіційна відповідь з цього питання від міністра освіти та прем’єр-міністра.

Після чого Дмитро Табачник заявив, що Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України за 20 років "не закрило і не відкрило жодної школи, оскільки, відповідно до законодавства, не має на це права і повноважень", зазначивши, що таке право мають виключно органи місцевої влади.

Також нагадаємо, що 6 квітня 2011 року, Верховна Рада відмовилася схвалити мораторій на закриття сільських шкіл. Законопроект передбачав встановлення мораторію на закриття державних і комунальних загальноосвітніх навчальних закладів у сільській місцевості на період до 1 липня 2012 року. За відповідний законопроект внесений народним депутатом В’ячеславом Кириленком не проголосували представники Партії Регіонів та Блоку Литвина.

Освіта.ua
12.05.2011

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Володимир
Якщо побудувати модель сучасної освіти то це буде структура для «перекачування» коштів для чиновників від батьків, та державного бюджету. Сучасні учні вже в старших класах здатні працювати не гірше більшості вчителів, які відстають від них в освоєні сучасних технологій. Індивідуальна дистанційна освіта та профільна школа, якщо її організувати правильно знищить і середні школи в вищі навчальні заклади. Учням необхідно дати реальну роботу. Для цього необхідно організувати оплату праці учням старших класів. Це може бути пошук інформації та контактів для підприємців, складання бази даних для місцевих органів влади, дистанційне управління телеметричними технологічними пристроями та охоронними системами… Всі технології для цього уже існують, необхідно знайти лише організатора менеджера на державному...
Володимир
Всі технології для цього уже існують, необхідно знайти лише організатора менеджера на державному рівні, здатного подолати юридичні та економічні бар’єри.]
111
Для Володимир: Вы работаете в школе?? Или просто писатель-фантаст. Такие ученики о которых вы пишите наверное есть, но в каком количестве? Особенно понравилось предложение составлять базы данных. Вы имеете представление о структуре баз данных, о этапах их создания. Или вы имели в виду заполнение данными. "истанційне управління телеметричними технологічними пристроями та охоронними системами…", не являюсь специалистам по таким системам, может это просто???!!
Tatjana
Для 111: "Сучасні учні вже в старших класах здатні працювати не гірше більшості вчителів, які відстають від них в освоєні сучасних технологій. Індивідуальна дистанційна освіта та профільна школа, якщо її організувати правильно знищить і середні школи в вищі навчальні заклади. Учням необхідно дати реальну роботу."- никто же и не говорит о великом количестве ТАКИХ детей. А тем, кто СПОСОБЕН в юном возрасте ЯВЛЯТЬСЯ ТАКИМ СПЕЦИАЛИСТОМ, почему бы нет? Почему бы детям не дать реально заработать собственным интеллектом? ..... Вот только У НАС это НИКОМУ НЕ НУЖНО!
Коментувати
пан чи пропав
Яка профільність? Які зарплати?.. Як взагалі може "керувати ситуацією" людина, котра не розбирається в питаннях освіти?!.
пересічний учитель
«Ти диви!» Навіть президент помітив, «що Міністерство освіти не розуміє, що відбувається на місцях!» Пане Президенте, потерпіть. У новому навчальному році, відповідно до Ваших нововведень, буде ще цікавіше! Куди там підсумковим контрольним роботам!
директор
Біда януковичів, раніше ющенків, в тому , що вони біля ''корита'' САМІ втратили нюх. А те, що вони щось там доручають комусь - є чистої води, БЛЕФ, імітація, яка не містить корисної дії. Доказ - пригадайте хоч одну однісіньку справу добру для освіти... Словами ж табачника, він - брехун від освіти. ОСВІТА ТРИМАЄТЬСЯ НА ЕНТУЗІАЗМІ ВЧИТЕЛЯ. А їхні подачки у вигляді мізерної зарплати - крихти з барського столу. ЯКЩО ТИ ВЧИТЕЛЬ, а не раб - ВИЙДИ НА ПРОТЕСТ 17-18.05. ЗАХИСТИ СЕБЕ І ДІТЕЙ ВІД НАРУГИ азарових, табачників, місцевих гнид , що опускаються нижче пояса... вони - пиявки на ТВОЄМУ ТІЛІ.
Світланка
Для директор: ПІДТРИМУЮ!!! але сьогодні мені стало відомо, що акції протесту 17 і 18.05. відмінили, адже нам уже дуже багато пообіцяли з 0 1.07. Кинули кістку, і бюджетні профспілки сховати свої кігтики, які начебто збиралися показати.З таким терпінням волячим ми ніколи не станемо отримувати більше і жити краще, відчуваючи себе просто жінками чи чоловіками, у яких є сім"ї, сімейні справи, просто вільний час для відпочинку, а не кріпаками держави, яка навіть не бажає визнати нас у себе на службі.
Tatjana
Для Світланка: Світланка! Профспілки годуються з рук керівництва ! Невже собака стане кусати руку, яка кістку дає? Пани ВЖЕ ВПЕВНИЛИСЬ у нашій НЕСПРОМОЖНОСТІ. Вертаємось до початку створення радянського союзу. Фразу прочла шикарну -"Дресировані українці". Якраз про нас
Коментувати
Бєлий Володимир
"... в умовах моделі загальноосвітньої «каші» неймовірно важко організувати повноцінну профільну освіту старшокласників. Як реально-якісно вписати усіх випускників 9-х класів до нової профільної структури, та ще й щорічно змінюючи її відповідно до мінливих нахилів учнів за незмінного вчительського складу?! У вимірах суто географічних, місія такого «ліцею» чи школи сягає не дальше мікрорайону, тобто суспільно обмежена, «хуторянська». Інші бачать освітянську місію у побудові різнозакладної освітньої мережі зі зростаючою з віком дітей системною варіативністю. Вони виходять з того, що успішною може бути лише природовідповідна до людини педагогіка... -див. повністю матеріал "Мережа класів і мережа закладів: яка різниця?"
444
Для Бєлий Володимир: "Мережа класів і мережа закладів: яка різниця?"-де шукати?
ex.U5Q
Для 444: http://www.experts.in.ua/baza/analitic/index.php?ELEMENT_ID=35520
ex.U5Q
Хто б РЕАЛЬНО ЗРОБИВ ВАМИ ЗАПРОПОНОВАНЕ? І наступне - ПТУ надають проблемним дітям харчування, житло, а головне - стипендію. Чого не буде в профільній школі. З цим як?
Коментувати
Людмила
"Я перевірю, я моніторю., мені відзвітують.....". Може хватить вже моніторити, а почати виводити нашу освіту з того місця куди ви її пани запхали. Один дуже впливовий політик сказав: "Япросто в шоці від того що діється в країні та у Раді. В такий скрутний момент вони не думають, як покращити життя для людей, а додають собі коштів на внутрішні потреби наших обранців."
Сільський директор
Для Людмила: Видно той впливовий політик прилетів на Україну з космосу
вчитель
Для Сільський директор: Цей "впливовий політик" вплинув на 1- вивіз підприємств за кордон; 2- створення статусу вчителів на рівні "ніжче плінтуса"; 3- повний розвал системи освіти. Оскільки ВСІ політики ВР , які працюють в НІЙ не менше 5 років, є тими, хто довів країну до теперішнього стану.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!