Osvita.ua Середня освіта Новини середньої освіти У березні в Києві пройде семінар Шалви Амонашвілі з гуманної педагогіки
У березні в Києві пройде семінар Шалви Амонашвілі з гуманної педагогіки

З 23 по 27 березня 2011 року в м. Києві в Національному педагогічному університеті ім. М. П. Драгоманова відбудеться п’ятиденний авторський семінар Ш. О. Амонашвілі - "Гуманно-особистісний підхід до дітей в освітньому процесі"

У березні в Києві пройде семінар Шалви Амонашвілі з гуманної педагогіки

Семінар Ш.О.Амонашвілі спрямований на допомогу вчителю у його роботі. Автор поділиться власним багаторічним досвідом роботи з дітьми та батьками, розкриє глибокі поняття гуманної педагогіки, висвітлить сучасні проблеми виховання та способи їх розв’язання.

У семінарі візьме участь Ніорадзе Валерія Гівіївна, доктор педагогічних наук, професор, яка проведе майстер-клас письмово-мовленнєвої діяльності.

На семінар запрошуються педагоги, психологи, методисти шкіл та дошкільних закладів, керівники навчальних закладів, викладачі вузів, студенти педагогічних та психологічних факультетів, батьки, представники громадських організацій.

Умови участі у семінарі:
семінар відбудеться з 23 по 27 березня в залі урочистостей Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова за адресою: м. Київ, вул. Пирогова, буд. 9 (ст. метро "Університет").

Реєстрація учасників семінару й видача запрошень відбудеться 23 березня 2011 року в фойє Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова з 8-00 до 11-00.

Оргвнесок складає 120 грн за п’ять днів участі у семінарі, або 30 грн – за кожен день семінару, якщо учасник не може бути на семінарі всі п’ять днів.

Оргвнесок можна внести також на рахунок ПМКО "У майбутнє через Культуру" ЕДРПОУ - 25961189, ХОД ВАТ "Райффайзен банк Аваль" м. Хмельницький, МФО 380805, р/р 26005280704.

По закінченні семінару його учасники отримують іменний Сертифікат за підписом Ш.О.Амонашвілі (за умови відвідування усіх п’яти днів семінару).

Проїзд, проживання та харчування учасників семінару здійснюється за власний рахунок.

Заявки на участь у роботі cемінару (завантажити форму) направляти на e-mail: mlada@ukr.net.

Довідки за телефонами:
(044) 517-43-62; (066) 206-14-37; (067) 269-65-03; (063) 603-26-89.
Людмила Олександрівна Мазур;

або (044) 250-12-20; (098) 236-02-50 (Вікторія Володимирівна).

Освіта.ua
03.03.2011

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Микола
Педагогіка Сухомлинського, Амонашвілі, Шаталова, Гузика тощо - це найкраще, на що здатна об'єктна педагогіка. Подяка за це їй велика. Але її епоха - епоха навчання й виховання ззовні -завершується. Спіраль еволюції людини як біосоціальної істоти і самоорганізуючої системи, обумовленої відкриттям синергетики, виходить на новий виток - виток суб'єктної педагогіки. яка передбачає розвиток індивіда зсередини самого себе. Отже настає час педагогіки самоорганізації особистості. Не проспи вчергове, Україно, людину у дитині!
ігор
Почитав трохи відгуки... "Педагогіка апріорі гуманна" - це вже я чув. Сьогоднішня педагогіка авторитарна, більше або меньше. Зміст дитинство - навчання, розвиток. То чому ж діти не хочуть вчитися в школі, вчитися у дорослих. тому що ми їх примушуємо, деколи принижуємо, демонструємо свою вищість та дитячу меншовавартість. Це якщо відверто. Я батько трьох діток і знаю, що таке повсякденна батьківсько-педагогічна практика. Амонашвілі застарів? Сухомлинський також? Корчак, Песталоцци? Всіх у смітник? Всі класики - родом з майбутнього, всі вони випереджали суспільство далеко-далеко. Амонашвілі - живий класик, живий у всіх змістах. Якщо маєте можливість - ідіть і побачти його хоча б раз, а якщо маєте можливість послухати - це враження на все життя
Микола
Для ігор: Гордіться собою! Класична педагогіка, справді, найближча людському єству. У її світлі людина є об'єкт пізнання і суб'єкт самопізнання. Нинішня педагогіка ( у т.ч. педагогіка Сухомлинського, Амонашвілі тощо) не претендує на статус класичної. оскільки вона не вносить у свій зміст наступного, продиктованого часом, елементу - самоорганізації. Людство довго не знало про існування саморухомого (заведеного)Всесвіту. Зараз кажемо: світ самоорганізований! А людина? Це - найбільш виражена самоорганізована СИСТЕМА, яка влаштована складніше самого Всесвіту. І поки людина не оволодіє ключем до неї, до тих пір вона буде трагічно-катастрофічною істотою. Педагогіка буде справді гуманною лише в одному випадку: якщо вона виведе людину на шлях раціональної самоорганізації особистості.
Коментувати
Микола
Для Dana. Не "гуманний", не "особистісний", а "гуманно-особистісний", на зразок"тепло-сонячний". Узимку сонячно, але - холодно. То ж з "гуманно" погоджуємося. "Особистісний?". Тут, скорше, - данина "моді" називати учня особистістю, аніж визнання його ЛЮДИНОЮ, про що свідчить наступне - "підхід до дітей". Старий педпотенціал! "Підхід" не конкурує з "методом". Це - виверт у досягненні педагогічної мети: дитину зробимо ще більшою дитиною, аби вона не здогадалася, що її хочемо виховати гуманною людиною. Не згодні? Тоді - до Я.Корчака: "Немає дітей. Є люди". Новіше - "Немає людей. Є індивіди". Це - святе: першим виявом людини є її індивідуальність. Леліймо її, а не що інше. Тому я провів би семінар на тему: "Методика гуманного розвитку індивіда у школі". А Ви вирішуйте, на який підете.
Микола  для  Віктора
Основна ідея педагогіки самоорганізації особистості полягає у реалізації фахівцем педагогічного алгоритму " ВІДКРИТИ - ЗАХОПИТИ - СПРЯМУВАТИ", згідно з яким педагог має відкрити в учневі ЛЮДИНУ разом з її особистісним всесвітом длясебе і для нього самого, захопити його ідеєю самовдосконалення (завести двигун самоорганізації) та спрямувати дитину, підлітка, юнака на шлях благородного саморозвитку. Методика проведення педагогом цієї роботи описана нами у навчально-методичному посібнику "Метод самоорганізації особистості", який чекає на своє видання.
Микола  для  Віктора
Дякую Вам за увагу! Ідея самоорганізації особистості у педагогіці школи бере початок від загальної концепції самоорганізації , на основі якої нами створена Концепція самоорганізації особистості учня ( ж. "Рідна школа", № 8,1993 р.) та однойменний Метод. Найновіші наші публікації: ж. "Відкритий урок", №№ 11-й та 12-й за 2009 р; цей же журнал - за весь 2010 рік ( крім № 2); ж. "Директор школи" (вид. "Плеяди", № 1 за 2010 р.) Семінар Амонашвілі розглядаю як грузинські милиці для української педагогіки, а Концепцію і Метод самоорганізації особистості - повним педагогічним циклом виховання самодостатньої людини, найвизначальніша риса якої і є гуманність.
Dana
Може ще хтось з відвідувачів таких семінарів напише свої враження...бо хочеться знати ,чи є за що платити, ну звісно крім того, що поспілкуватися з таким видатним педагогом сучасності ... хоча не можу погодитися , що ця технологія не на часі...бо мали ми вже найгуманніше суспільство в світі, і де ми з цим ...от от там само
Євген Смотрицький
Для Dana: "...от от"... Як же "на часі", якщо "мали ми вже найгуманніше суспільство в світі", і воно нам не сподобалося. І таки мали! Попри усі негаразди! А який взірець ми беремо собі, до чого прагнемо? Ми самі колишні нам сьогоднішнім не подобаємося. Європа з США – звичайно взірець, тільки не для мене, бо вони сьогодні готуються до ГУМАНІТАРНОЇ інтервенції у Лівію. Будуть, мабуть, використовувати ГУМАННУ зброю. НЕ НА ЧАСІ! Не на часі, бо ІНША логіка рухає сьогодні людиною, інша логіка рухає суспільство.
Dana
Для Євген Смотрицький: Пане Смотрицький, що ви хотіли сказати, вибачте, але не цілком зрозуміло, до чого Європа і США, беремо ми від них якраз не найкраще, і від колишнього суспільства теж чомусь не краще залишилося... запутали ви все своїм коментарем остаточно))))
Євген Смотрицький
Для Dana: Шановна пані Dana! Я вибачаюся, якщо я заплутав і може сам чогось не зрозумів… Пояснюю, як зрозумів, і що сам хотів сказати. Я зрозумів так, що Ви вважаєте, що тема своєчасна, потрібна, важлива. Ваші слова: «…хоча не можу погодитися , що ця технологія не на часі...». Я ж вважаю, що тема застаріла, «не на часі». Якщо тема «на часі», як Ви вважаєте, то її потрібно розкривати, обговорювати, осмислювати… Але далі Ви пишете: «…бо мали ми вже найгуманніше суспільство в світі, і де ми з цим ...от от там само». Отже, те, що вже в нас було нам не подобається. А що подобається? Ви не кажете. Я ж від себе додаю про Європу та США, бо гуманізм – поняття європейської культури. Так от, «наш» гуманізм недавнього минулого Вам не до вподоби. Мені не до вподоби європейський гуманізм. Я про нього згадав, бо третього вже не знаю. Так який...
Коментувати
Євген Смотрицький
Что-то не то во всём этом. При всём моём уважении к заслуженному Педагогу. Дух времени изменился. Можно, конечно, говорить о гуманной педагогике как о должном за неимением сущего, но я не уверен и в том, что ЭТО есть ДОЛЖНОЕ. Вообще, миф о гуманизме вообще ждёт ещё своего осуждения. Где и когда был В ЖИЗНИ гуманизм, с тех пор как о нём заговорили? Во время Инквизиции? В Треблинках и Освенцимах? В ГУЛАГЕ? Ну, может один раз БЫЛО: в почти пустой Бастилии. Правда, вокруг раздавался скрип передвижной гильотины.... Ладно.... Люди! Будьте бдительны и... ГУМАННЫ!
Микола
Гуманна педагогіка? Це щось на зразок того, що олія олійна? Педагогіки негуманної немає, якщо то - педагогіка. Педагогіка має синонім - гуманність.Або однойменну єдинослівну характеристику. Інша справа, що те, чим займається нинішня українська школа, педагогікою назвати не можна. Тому семінар Амонашвілі послухати треба, щоб невідкладно перейти у найближчому майбутньому (наступного ж дня після семінару)! до т еми самоорганізації особистості, яка автоматично розв'яже проблему гуманного виховання гуманної людини в Україні. Пропоную вітчизняному вчимтелю семінар (безоплатний): " Самоорганізація особистості учня - цивілізоване виховання людини"
Віктор
Для Микола: Мене зацікавила Ваша пропозиція. Де можна ознайомитися з Вашими дослідженнями з цього питання?Що є тут основною ідеєю?
Коментувати
Ірина
Була на такому семінарі. Мені не сподобалося. Нічого цікавого. На сцені сиділи студенти замість учнів і не розуміли, що з них хочуть, а сам Амонашвілі помітно від цього нервувався, що виглядало зовсім не гуманно. Виступали директори Московських шкіл, де "папи мажори" і не оцінюють дітей. Пропагується безоціночне навчання. А як же середній бал атестата?

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!