Osvita.ua Середня освіта Моніторинг у 5-х, 10-х класах Збірник моніторингу з біології містить помилки
Збірник моніторингу з біології містить помилки

В Інституті інноваційних технологій повідомили про помилки у збірнику моніторингу "Біологія. 10 клас"

Збірник моніторингу з біології містить помилки

Збірник завдань для проведення моніторингу якості освіти за результатами навчання учнів в основній школі з біології містить помилки.

"Інститут інноваційних технологій і змісту освіти повідомляє, що під час підготовки до друку збірника "Біологія. 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі" українською мовою (авт. Матяш Н.Ю., Козленко О.Г., Додь В.В.) вкралися технічні огріхи", - йдеться у повідомлені інституту.

В ІІТЗО наголошують, що завдання слід читати так:

ВАРІАНТ 4

9. Установіть відповідність між ознаками будови в родині Бобові.

А вільна верхня пелюстка

Б кількість тичинок

В дві нижні зрослі пелюстки

Г дві бічні вільні пелюстки

1 вітрило

2 десять

3 два

4 весла

5 човник


ВАРІАНТ 10

16. Робота з графіком. На графіках «Тривалість різних видів пам’яті» зображено різні види пам’яті залежно від тривалості зберігання інформації: І – сенсорна; ІІ – короткочасна; ІІІ – довготривала.

1. Розгляньте графіки тривалості різних видів пам’яті.

2. Поясніть, як змінюється тривалість різних видів пам’яті.

3. Яке це має значення для людини?
___________________________________________________

Як відомо, проведення моніторингу якості загальної середньої освіти з біології за результатами навчання учнів 10 класів в основній школі відбудеться у вівторок 19 листопада 2013 року.

Більше про моніторинг якості загальної середньої освіти учнів 5-х та 10-х класів.

Освіта.ua
18.11.2013

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Emvina
Щось не зрозуміло: ІІТЗО пропонує нам прийняти їх безграмотні відповіді? Адже по деяких школах дирекція наполягає на офіційних відповідях при перевірці! Якщо не повідомляють про "огріхи" тоді про яку перевірку знань взагалі можна говорити???!!!
вчитель біології
Чому інститут інноваційних технологій до цього часу не повідомляє про "технічні огріхи" у відповідях? Стидно перед учнями за таких "професіоналів" чиновників.
Lex
Міністерство того не підозрюючи, влаштувало саме собі моніторинг, результат якому -- одиниця. Невже вони ще досі вважають себе професіоналами? Профани, лузери, ламери і економічне бидло -- ось хто вони.
учитель біології
Кому потрібен цей моніторинг? Кому ми замилюємо на цей раз очі? Що за повний дебілізм і це, доречі, тільки у нашій неньці Україні таке "грамотне" міністерство освіти!!! Авторам збірника завдань з біології перед тим як складати цей моніторинг слід було "га-а-арнесенько" перпеглянути програму з біології або хоч рік викладати цей предмет у школі!!! Нічого вже не зміниться на краще, або ще більші "дебрі" створять для дітей.
дубровський
"... будови в родині Бобові". Будови чого??? Квітки??? Хоча б там, да знайшли помилку, виправте і стилістику. Оцініть красу гри: учень повинен (?!) пам`ятати кількість тичинок у родині Бобові. Саме у родині. Це для чого???
вчитель хімії
Я сьогодні лище дібралась до свого зошита - а там не просто огріх - там ОГРІШИЩЕ!!! Просто переплутані критерії оцінювання!!! Шановні хіміки! В 1 варіанті завдання 1 - яка правильна відповідь?
wer
Для вчитель хімії: а
Коментувати
І так завжди
У міністерських відповідях, викладених на сайті. в 3 варіанті помилки в номерах 4, 5 та 132; у варіанті 7 в номері 13. Там що цілковиті дебіли? Я думала, що просто дебіли.
Учитель біології, що дожив до вівторка
Для І так завжди: та не дебіли, це організми, які вважають, що їм все сходить з рук (що має місце), це організми, які вважають що вчитель все сприйме на віру (а це вже неправда), одним словом це просто організми. В 3 варіанті у завданнях 4 правильно В; 5 правильно Б (з того переліку, що є в тестах), а у 13 завданні - Б, В,Г,А,Д. У міністерських відповідях РАПТОМ ЗНОВУ З*ЯВИЛИСЯ ТЕХНІЧНІ ОГРІХИ, цікаво хто на цей раз буде винуватцем, також якесь видавництво? ЧИ СЕКРЕТАРКА?
Коментувати
дубровський
"Технічним огріхом" є само міністерство. Я не знаю жодної грифованої книги, де не було б хоч десяток "огріхів".
Настя
о,хорошо,что написали ошибки! а то сижу,смотрю и думаю,что за секреторная память??!вроде хорошо учу биологию,думаю,может что-то пропустила.
Татьяна
не знаю: смеяться или плакать?! Ошибок больше, чем две! В седьмом варианте вместо кривых отделения желудочного сока - кривые отделения поджелудочного сока. А углеводы почему-то окончательно переварились в двенадцатиперстной кишке... проверять-то как? по ошибочным ответам?
Emvina
Для Татьяна: в вопросе 5(билета 3) идет речь об отделе,где впервые расщепляются углеводы до глюкозы.
Коментувати
Ірина
ДЛя чого цей моніторинг, як відповіді на кожен предмет вже в контакте давно є , і діти знають краще за нас які варіанти будут на решту предметів, вже всі все списали. Це разві чесний моніторинг. А потім будут говорити що вчитель дурень, погано перевірив і тому подібне.......
Учениця
Якщо чесно, під час підготовки я помилок не помічала. Але турбує одне - задачі. Наша вчителька каже, що в програму вони не включені. Чому ж тоді, якщо це не передбачено програмою, ми повинні це вирішувати?
Татьяна
Для Учениця: потому что задачи - арифметические.
Галина
И молярну концентрацію в школі вчать, правда?
вчитель хімії
навіть по хімії не вчать! Звичайно, не в профільних класах - там вчать.
Коментувати
Неграмотна вчителька
А нам на нараді сьогодні завуч розповідала, які ми неграмотні, що не можемо звіти заповнити...
Юнний Хімік
Для Неграмотна вчителька: Канєшно, як так, то не грамотні, а як на олімпіади, то ходіть..
Коментувати
вчитель біології
чому тести перевіряє вчитель біології, а підписує вчитель хімії ?
Юрій
Для вчитель біології: щоб вчителям біології було менше роботи:-)
Коментувати
Вікторія
Хто би сумнівався

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!