Osvita.ua Середня освіта Сучасна освіта Методика і технологія Як технології персоналізують освіту
Як технології персоналізують освіту

Змішане навчання поєднає традиційне, онлайн-навчання, а також програмне середовище

Як технології персоналізують освіту

У зв’язку з усе більшими можливостями онлайн-навчання освіта буде зміщуватися від конвеєрної моделі до особистісно-орієнтованої, яка буде персоналізована і індивідуально адаптована для кожної дитини.

У неминучості цієї тенденції переконаний Майкл Хорн, співзасновник американського Інституту Клейтона Крістенсена Інновацій в Освіті і співавтор нової книги «Змішане навчання: Використання підривних інновацій для поліпшення шкіл». (Blended: Using Disruptive Innovation to Improve Schools).

Хорн вважає, що адаптація освітнього процесу під індивідуальні потреби кожного студента є ключем як для мотивації, так і для самого успішного навчання.

Змішана модель навчання передбачає поєднання традиційної системи освіти з програмним та онлайн-середовищем навчання.

«Одна з головних причин, чому школа така стомлююча і нудна полягає в тому, що всі ми відчуваємо різні потреби у навчанні в різний час - нас включають в процес різні речі», - говорить він.

Студенту, який тільки ще освоює фундаментальні навички, не слід читати Шекспіра, пояснює Хорн, але замість цього він повинен бути поміщений в змішане навчальне середовище, що використовує програмне забезпечення для поліпшення базової грамотності, перш ніж перейти до невеликої групової дискусії з викладачем.

Змішані середовища навчання можуть також допомогти уникнути обмеження у студентів різноманітних талантів та інтересів. За словами Хорна реальність в середовищі онлайн-навчання дозволяє вчитися від кого-завгодно, де завгодно, і ви можете прослухати чудові висококласні курси та викладачів у вашому класі, навіть якщо ці викладачі живуть на іншому кінці планети.

Вчений зазначає, що важливо, дати студентам більший освітній вибір, в міру їхнього навчального прогресу, так щоб вони могли взяти на себе відповідальність за власне навчання і його подальше просування. Хорн розповідає, як на основі змішаного навчання можна створити ігрове навчальне середовище, яке заохочує студентів допомагати один одному в досягненні освітніх цілей.

Він також обговорює, як освіта виходить за рамки традиційних інститутів, про те, як буде розвиватися атестація, оцінки стануть більш органічними, а адміністрування буде орієнтуватися на результат.

reason.com
06.02.2015

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
victor
"школа така стомлююча і нудна"-таке враження, що в освіту прийшли люди, для який власне навчання, власна школа були настільки гидкими, що вони вирішили зробити школу-розвагу.Цікаво, чи хоч для когось в освіті власне навчання та власна школа були радістю та задоволенням? Не зважаючи на двійки, які, певно що, могли мати місце, проблеми, які потрібно, все ж, вирішувати дітям самостійно...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!