3.03.2015 |
Як навчати сучасного учня іноземних мов
Педагог повинен бути поруч з учнем, щоби спрямовувати його діяльність з вивчення мови
|
26.02.2015 |
Освітні технології для вчителів на БЕТТ-2015
Керівник департаменту ІКТ Новопечерської школи Артур Кочарян про технології у сфері освіти
|
24.02.2015 |
Використання соціальних медіа на уроках
Поради педагогам щодо використання соціальних медіа як інструменту навчання у школі
|
12.02.2015 |
Від шкільного уроку до досконалості у професії
Сервіси та додатки з наукової тематики для учнів та вчителів шкіл, для роботи та відпочинку
|
10.02.2015 |
Як працювати з учнями після вихідних
Які методи допомагають учителям ефективно мотивувати школярів після канікул, свят або вихідних
|
6.02.2015 |
Як технології персоналізують освіту
Змішане навчання поєднає традиційне, онлайн-навчання, а також програмне середовище
|
5.02.2015 |
Сім платформ для створення тестів
Пропонуємо сім онлайн-сервісів для вчителів і викладачів вишів з тестування
|
30.12.2014 |
Професійні проби самовизначення учнів
Модель професійних проб С. Фукуями одержує визнання у країнах Європи й Азії
|
9.12.2014 |
Методи викладання: як стати ефективним учителем
Десять порад сучасному вчителю, які слід ураховувати під час навчання учнів
|
19.11.2014 |
Згадати все. Секрети пам'яті для учнів та студентів
Існують спеціальні техніки запам'ятовування великих обсягів інформації
|
19.11.2014 |
Новітні тенденції сучасної шкільної педагогіки
Використання комп'ютерних і цифрових технологій у роботі шкільного вчителя
|
27.10.2014 |
Відео під час навчання "вбиває" підручник
Поради британських учителів про інноваційне використання фільмів під час уроків у класі
|
14.10.2014 |
Сміх і гумор у роботі сучасного педагога
Почуття гумору ставиться в один ряд з іншими особливостями, що показують компетентність педагога
|
3.10.2014 |
Як англійці проводять «День врожаю» в школах
Актуальні пропозиції та ідеї від англійських вчителів для організації святкування Дня врожаю в школах
|
8.07.2013 |
Від проблеми в навчанні до проблемного навчання
То ж наскільки ефективна теорія проблемного навчання у практиці сучасної української школи?
|
4.09.2010 |
До перевірки готові!
Підбірка матеріалів надає допомогу вчителю під час багаточисленних перевірок у школі
|
4.09.2010 |
Що таке майстер-клас
Учителю необхідно постійно вчитись, учитись один в одного. І кращим збудником для цього має стати взаємообмін професійним досвідом
|
4.09.2010 |
Урізноманітнення форм навчання
Найголовніше в роботі педагога - це повага до дитини, пробудження в неї інтересу до навчання. У дошкільному віці хлопчики та дівчатка хочуть іти до школи й по різному мотивують своє бажання навчатись: одні тим, що їх приваблює положення школяра, інші - бажанням більше знати, треті - тим, що їм цікаво займатися з друзями
|
11.02.2010 |
Шкільна методична комісія - осередок зростання педагогів
Об'єктом експериментального дослідження є соціально-психологічний розвиток учнів і педагогів у навчально-виховному процесі школи
|
10.02.2010 |
Акмеологічні технології в підвищенні якості освіти
Акмеологічні технології спрямовані на розвиток внутрішнього потенціалу, підвищення професіоналізму й адаптаційних можливостей людини. Вони включають комплекс природничо-наукових і гуманітарних знань
|