Osvita.ua Середня освіта Сучасна освіта Положення про координаційно-методичну раду

Положення про координаційно-методичну раду

Координаційно-методична рада (КМР) є органом управління освітнім процесом у школі, головною метою якого є цілеспрямована взаємодія та співробітництво керівництва школи зі всіма учасниками освітнього процесу

1. Загальні положення

1.1. Координаційно-методична рада (КМР) є органом управління освітнім процесом у школі, головною метою якого є цілеспрямована взаємодія та співробітництво керівництва школи зі всіма учасниками освітнього процесу, спрямовані на його оптимізацію.

1.2. У своїй діяльності КМР керується Законом «Про освіту» та дійсним положенням:

  • проблемний аналіз стану й оцінка освітнього процесу;
  • надання допомоги адміністрації у вивченні результативності роботи окремих педагогів, методоб'єднань, творчих і проблемних груп, одержання об'єктивних даних про результати освітнього процесу;
  • розробка методичних рекомендацій педагогам з метою підвищення ефективності й результативності їхньої праці, росту професійної майстерності, активізації роботи методоб'єднань;
  • експертна оцінка нововведень, дослідно-експериментальних програм педагогів, виявлення прогресивного педагогічного й управлінського досвіду;
  • організація оглядів кабінетів, конкурсів професійної майстерності педагогів, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду й наукових розробок;
  • створення атмосфери відповідальності за кінцеві результати праці.

1.3. КМР працює за планом, що є складовою частиною плану навчально-виховної роботи школи на поточний рік.

2. Організація діяльності КМР

КМР відповідно до задач організує таку діяльність:

2.1. Вивчає роботу окремих педагогів, методоб'єднань, проблемних і творчих груп.

2.2. Проводить діагностичні та контрольні роботи, анкетування, розробляє аналітичні таблиці для вивчення стану освітнього процесу у школі.

2.3. Заслуховує звіти педагогів, бібліотекарів, керівників методоб'єднань, проблемних і творчих груп, керівників експериментів із реалізації функціонала та про результати діяльності, розробляє для них свої рекомендації.

2.4. Затверджує положення про огляди кабінетів, про проведення конкурсів, олімпіад, змагань професійної майстерності педагогів, узагальнює передовий педагогічний досвід шкіл і рекомендує його до впровадження. Забезпечує контроль створення навчально-методичного комплексу.

2.5. Організує інформаційне та методичне забезпечення контролю, його гласність.

3. Склад КМР

3.1. КМР очолює директор школи, який є його головою.

3.2. Членами КМР є всі заступники директора, керівники методоб'єднань, проблемних і творчих груп, психолог, соціальний педагог, педагог-організатор.

Освіта.ua
05.08.2007


Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!