Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Трудове навчання Урок обслуговуючої праці у 5 класі
Рейтинг
37

План-конспект комбінованого уроку з елементами інтерактивних технологій у 5 класі з теми "Техніка" (Практична робота 1. Вправи з керування швейною машиною. Практична робота 2. Заправляння ниток у машину та виконання строчок). Мета ‑ ознайомлення учнів із будовою швейної машини; формування навичок керування швейною машиною; свідоме виконання правил із техніки безпеки

Урок обслуговуючої праці у 5 класі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.1 з 5 на основі 9 оцінок.

Мета:

  • ознайомлення учнів з будовою швейної машини з ручним приводом ПМЗ класу 2-М і будовою ручного привода;
  • формування навичок керування швейною машиною без ниток і з нитками;
  • розвиток уваги, логічного мислення;
  • виховання охайності, дбайливого ставлення до обладнання, свідомого виконання правил з техніки безпеки.

Обладнання:

  • швейні машини з ручним та ножним приводами;
  • таблиці: "Правила безпечної праці", "Швейна машина ПМЗ 2-М кл.", "Види швейних машин".

Інструменти і матеріали: нитки, ножиці.

Основні поняття: будова швейної машини (основні частини, деталі та механізми), будова шпульного ковпачка, будова машинної голки.

Тип уроку: комбінований.

Автор:
Коміссарчук А. І., учитель обслуговуючої праці, Павлоградська школа № 9 Дніпропетровської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
20.06.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!