Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Трудове навчання Підвищення ефективності навчально-виховного процесу на уроках трудового навчання шляхом організації ігрової діяльності учнів
Рейтинг
7

Автор доводить необхідність використання гри, як ефективного елементу організації навчальної діяльності учнів на уроці. Додається зразок уроку у 5 класі, де навчальна гра – провідна форма роботи дітей

Підвищення ефективності навчально-виховного процесу на уроках трудового навчання шляхом організації ігрової діяльності учнів

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.5 з 5 на основі 2 оцінок.

Гра у навчальному процесі створює мотивацію, близьку до природної, збуджує інтерес, підвищує рівень навчальної праці, розвиває комунікативні навички. Порівняно з іншими формами навчання й вихован­ня, перевага гри полягає в тому, що вона досягає своєї мети непомітно для вихованця, тобто не потребує ніяких способів насильства над особистістю дитини.

Ми просто граємо, і саме гра є могутнім інструментом задоволення третього, основного інстинкту — потреби пізнання світу.

Гра ні в якому разу не терпить примусу і є процесом суто добровільним.

Гравці не ставлять перед собою ніякої дидактичної мети і завдань, їх цікавить тільки ігровий результат. Тому на ігровому уроці в навчальному кабінеті присутня тільки одна людина, що чітко уявляє, для чого все це почато — вчитель. Ця обставина й визначає педагогічні принципи впровадження ігрової діяльності у навчальний процес.

Конспект уроку. Ручні стібки і строчки. Технологія виконання швів: "уперед голку", "за голку".

Мета:

  • навчальна – ознайомити учнів із прийомами виконання ручних швів, їхнім графічним зображенням, навчити виконувати й розпізнавати ручні шви;
  • виховна – виховувати акуратність і старанність під час вишивальних робіт;
  • розвиваюча – виховувати естетичний смак, інтерес до рукоділля.

Тип уроку: комбінований з елементами гри.

Методи:
розповідь, демонстрація прийомів роботи, бесіда, елементи ігрової діяльності, самостійна робота учнів з підручником, самостійна практична робота учнів, оцінка учнями своєї навчальної діяльності.

Методичне забезпечення:
таблиця, стенд з роботами учнів, приладдя для вишивання.

Автор:
Фролова А. О., учитель трудового навчання, Миколаївська гімназія № 4.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
08.04.2010

Популярні новини
Уряд затвердив план впровадження шкільної реформи Документ визначає заходи до 2020 року, що необхідні для старту Нової української школи
Учні коледжів і училищ складатимуть ДПА у формі ЗНО Учні, які отримують повну загальну середню освіту, складатимуть ДПА у формі ЗНО
Школи мають надати дані про випускні класи Навчальні заклади мають внести дані про випускні класи старшої школи до бази даних УЦОЯО
МОН: не всі учителі миттєво сприймуть зміни При впровадженні реформи МОН планує зосередитись на підтримці агентів змін

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!