Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Трудове навчання Щоденник з професійно-практичної підготовки за професією "Пекар"
Рейтинг
1

Коментар до використання щоденника з професійно-практичної підготовки за професією "Пекар" може бути корисним не тільки викладачам і майстрам виробничого навчання за будь яким профілем, а й учителям старшої ступені загальноосвітньої школи

Щоденник з професійно-практичної підготовки за професією "Пекар"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 1 оцінок.

"Ще один навчальний посібник, тільки не для  вчителя, а для учня?" - скажете Ви, взявши у руки цей щоденник. І так, і ні, - відповімо ми.

Дійсно, кожен із нас, прийшов до навчального закладу з досить значним багажем теоретичних знань і зі свого предмету і з методики викладання, і з теорії педагогіки і психології. Та, мабуть, кожен учитель-початківець зіткнувся із проблемою поєднання теорії з практикою, кожен іде своїм власним тернистим шляхом від новачка до вчителя-професіонала, майстра своєї справи.

Навіть набувши певного досвіду, ніколи не зупиняєшся, переосмислюєш вже пізнане, завжди шукаєш щось нове, доповнюєш  власні наробки, збагачуєшся досвідом колег.

І, як часто говорять досвідчені педагоги, іноді виникає відчуття, що не встигаєш за величезним потоком інформації, базові знання, застаріли або забулися, та й у мірі повсякденних професійних справ не завжди є час (або й фінансова можливість) відшукати  необхідну інформацію з різних джерел.

Професійно-технічна підготовка фахівців для хлібопекарської промисловості постійно переглядає і розширює межі своїх можливостей, категорій та понять. Та й взагалі, погодьтесь, що це надзвичайно складна наука, адже вона вивчає найвищий витвір природи - хліб.

З іншого боку виробництво хліба - наука неоднозначна, іноді навіть суперечлива і досить суб'єктивна. Та головне, як на мій погляд, вона надзвичайно цікава, цікава й історією свого розвитку, і відкриттями, й помилками та розчаруваннями.

Предметом розгляду "Щоденника з професійно-практичної підготовки" є контрольно-корекційний етап діяльності учня під час виробничого навчання та виробничої практики.

Автор: Пищик О.В., завідувач НПЦ РС, Державний професійно-технічний навчальний заклад "Чернігівський центр професійно-технічної освіти".

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
19.12.2009

Популярні новини
Керівники шкіл та вишів подаватимуть е-декларації Починаючи з 01 січня 2017 року, освітяни-керівники будуть зобов'язані подавати е-декларації
В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів Міністерство освіти має намір зробити відкритою процедуру надання грифу навчальній літературі
МОН зменшить регуляторний вплив на школи У відомстві переглянуть накази МОН на предмет зменшення регуляторного впливу в освіті
В Україні планують провести Рік німецької мови Україна та Німеччина обговорили питання проведення у 2017 році Року німецької мови в Україні

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!