Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Трудове навчання Автоматичні машини для зварювання під флюсом. Методична розробка уроку спецтехнології зварювальників із заявленої теми у формі виробничої гри
Рейтинг
6

Методична розробка уроку спецтехнології зварювальників із заявленої теми у формі виробничої гри. Мета ‑ узагальнити та систематизувати знання з теми уроку; розвивати розумову діяльність учнів шляхом постановки проблемних запитань, розбору ситуацій; виховувати любов до професії та прагнення до успіху

Автоматичні машини для зварювання під флюсом. Методична розробка уроку спецтехнології зварювальників із заявленої теми у формі виробничої гри

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 2 оцінок.

Тип уроку: узагальнення і систематизації знань.

Цілі:

  • узагальнити і систематизувати знання з теми уроку;
  • розвивати розумову діяльність учнів шляхом постановки проблемних питань, розбору ситуацій;
  • виховувати любов до професії та прагнення до успіху.

Час роботи: 90 хвилин.

Форма організації навчальної діяльності:
робота в малих навчальних групах.

Метод навчання: виробнича гра.

Дидактичне забезпечення:

  • завдання для груп;
  • елементи для презентацій.

Автор: Шишкіна Л. М., старший майстер, викладач спец дисциплін, Алчевське ВПТУ № 40 Луганської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
14.11.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!