Автор запрошує всіх освітян взяти участь у дискусії з проблеми становлення духовності особистості учня та ставить ключове запитання: "Хіба може дитина жити, не відаючи свого призначення в цьому світі? Може саме в цьому полягає головна місія вчителя?"

Становлення духовності особистості

Оцініть публікацію
 

Хіба може дитина жити, не відаючи свого призначення в цьому світі?

Місія вчительства, науковців, працівників культури полягає не в розвінчуванні дитини, не в критиці, як в самоцілі, а в утвердженні добра, пошуках ефективних шляхів до одухотворення навчання, через пошуки високого смислу буття людини, через єднання науки й релігії.

Вибір соціально-гуманістичного змісту життя диктує шляхи й засоби реалізації високого суспільного ідеалу – виховання вільної, гармонійної, духовно-інтелектуальної, високоморальної творчої особистості, адаптованої до нових умов, різнобічно розвиненої, соціально зрілої, яка успішно засвоює ціннісно-нормативний досвід попередніх поколінь людства й свого народу, виробляючи свій власний досвід діяльності, творчості, спілкування.

Де пролягає шлях до духовності учня? Насамперед, через духовність вчителя, мудрого наставника, який спрямовує свої творчі зусилля на плекання духовної особистості через забезпечення дитині морального, психологічного здоров'я, через програму духовно-інтелектуального саморозвитку дитини, через виховання моральної культури, аксіологію юної особистості, через формування національної самосвідомості громадянина України, коли дитина тонко й болісно відчуває на собі всі негаразди й проблеми.

Автор: Ковтун Н. О., учитель початкових класів, Одеська приватна художньо-естетичного профілю школа "Костанді".

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
13.06.2010

Популярні новини
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Загрузка...