Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Виховання Управління системою громадянського виховання в загальноосвітньому навчальному закладі

Представлені матеріали дослідження подано за таким планом: вступ, теоретичні основи управління системою громадянського виховання у школі, сутнісна характеристика системи громадянського виховання, шляхи реалізації системи, особливості управління, висновки. До роботи додається список використаних літературних джерел, у додатках – анкета та тест

Управління системою громадянського виховання в загальноосвітньому навчальному закладі

Оцініть публікацію
 

Мета курсової роботи: теоретично обґрунтувати сутність, засоби реалізації та особливості управління системою громадянського виховання в загальноосвітній школі.

Об’єкт дослідження: система громадянського виховання в загальноосвітньому навчальному закладі.

Предмет дослідження: управління системою громадянського виховання в загальноосвітньому навчальному закладі.

В ході дослідження нами висунуто таку гіпотезу (припущення): вивчення теоретичних основ управління системою громадянського виховання дасть змогу проаналізувати стан проблеми в загальноосвітньому навчальному закладі та розробити комплексно-цільову програму щодо вдосконалення управління системою громадянського виховання.

Автор: Терещенко О. Л., магістр управління, учитель історії та суспільно-політичних наук, Мереф’янська школа № 6 Харківської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
31.05.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!