Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Виховання Сценарій інсценізованої відкритої виховної години-гри "Я Люблю Україну!"
Рейтинг
29

Сценарій інсценізованої відкритої виховної години-гри, котра ставить за мету виховувати любов і повагу до своєї Батьківщини ‑ України, її символів, традицій, обрядів, до предків, своїх рідних і близьких, творчу самостійність і відповідальність, уміння самоорганізовуватись, працювати командою, сприяти розвитку творчої особистості

Сценарій інсценізованої відкритої виховної години-гри "Я Люблю Україну!"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.2 з 5 на основі 13 оцінок.

Мета:

  • навчальна – закріпити знання студентів про Україну, її символи, традиції, впроваджувати елементи естетичного виховання культури спілкування;
  • розвивальна – розвивати українське мовлення студентів, культуру поведінки; уміння приймати рішення в нестандартних ситуаціях, колективну творчість і комунікативні здібності;
  • виховна – виховувати любов і повагу до своєї Батьківщини - України, її символів, традицій, обрядів, почуття глибокої поваги до предків, своїх рідних і близьких, творчу самостійність і відповідальність, уміння самоорганізовуватись, вміння працювати командою, сприяти розвитку творчої особистості.

Епіграф: Хто зберіг любов до краю і не зрікся роду, тільки той віддав всю душу, все, що зміг, народу.

Автори: Захарченко Т. М., Зінченко Т. П., викладачі, Смілянський технікум харчових технологій національного університету харчових технологій.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
11.04.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!