Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Виховання Стаття «Виховна система класу. Особливості розвитку дитячого колективізму»
Рейтинг
5

У матеріалі на заявлену тему з досвіду роботи авторка пише, що кожна з фаз соціального розвитку особистості в колективі має серйозні наслідки для її становлення і можливостей самореалізації. Завдання педагога полягає в тому, щоб сприяти створенню в дитячому колективі умов для доброї адаптації, індивідуалізації й інтеграції у ньому кожної особистості

Стаття «Виховна система класу. Особливості розвитку дитячого колективізму»

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Кодола Інна Василівна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
31.10.2016

Популярні новини
Рада ухвалила новий закон про середню освіту Ухвалення закону обумовлено потребою в нормативному забезпеченні реформування шкільної освіти
МОН оновило рекомендації з ведення класного журналу НУШ Документ містить вимоги до заповнення журналу класними керівниками та вчителями
МОН демонополізує ринок підвищення кваліфікації вчителів Учителі отримають можливість підвищувати кваліфікацію у приватних установах
Визначені школи, в яких проведуть інституційний аудит Перший аудит розпочнеться вже 21 січня в одній зі шкіл Дніпропетровської області
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!