Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Виховання Наукове шкільне суспільство „Зоряна школа” як альтернативна форма роботи з обдарованими дітьми у профільних фізико-математичних класах у рамках регіональної програми „Обдаровані діти”

У статті з досвіду роботи авторка наголошує, що особливої уваги потребує залучення широкого кола педагогів до діагностики обдарованих учнів, забезпечення їх творчого зростання та реалізації особистісного потенціалу, виявлення та розвитку нестандартних здібностей ліцеїстів

Наукове шкільне суспільство „Зоряна школа” як альтернативна форма роботи з обдарованими дітьми у профільних фізико-математичних класах у рамках регіональної програми „Обдаровані діти”

Оцініть публікацію
 

Автор: Рижкова Світлана Степанівна
Посада: учитель фізики й астрономії.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
21.06.2014

Популярні новини
Уряд ініціює програму захисту дітей на дорогах Мінінфраструктури опрацює програму забезпечення дітей світловідбиваючими наборами
Google розробив курс для школярів з безпеки в Інтернеті Школярі та вчителі мають можливість пройти «Онлайн-курс з мережевого етикету та безпеки»
Освітяни Нікополя рахуватимуть пасажирів автобусів Освітяни міста братимуть участь у обстеженні пасажиропотоку на міських автобусних маршрутах
Для перевірок шкіл наберуть 625 аудиторів На утримання територіальних органів Державної служби якості освіти необхідно близько 126 млн

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!