Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Виховання Наукове шкільне суспільство „Зоряна школа” як альтернативна форма роботи з обдарованими дітьми у профільних фізико-математичних класах у рамках регіональної програми „Обдаровані діти”

У статті з досвіду роботи авторка наголошує, що особливої уваги потребує залучення широкого кола педагогів до діагностики обдарованих учнів, забезпечення їх творчого зростання та реалізації особистісного потенціалу, виявлення та розвитку нестандартних здібностей ліцеїстів

Наукове шкільне суспільство „Зоряна школа” як альтернативна форма роботи з обдарованими дітьми у профільних фізико-математичних класах у рамках регіональної програми „Обдаровані діти”

Оцініть публікацію
 

Автор: Рижкова Світлана Степанівна
Посада: учитель фізики й астрономії.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
21.06.2014

Популярні новини
Школам доручили провести «диктант єдності» Інститут модернізації змісту освіти просить школи провести «диктант єдності»
Затверджено нове положення про вибір підручників Документ визначає порядок проведення конкурсного відбору проектів шкільних підручників
МОН: зарплату вчителям підняли, іншим - у вересні Міністерством освіти надана відповідь щодо підвищення заробітних плат педпрацівникам
МОН затвердило програму підготовки тренерів НУШ Метою програми є підготовка тренерів для підвищення рівня компетентності вчителів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!