Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Виховання Наукове шкільне суспільство „Зоряна школа” як альтернативна форма роботи з обдарованими дітьми у профільних фізико-математичних класах у рамках регіональної програми „Обдаровані діти”

У статті з досвіду роботи авторка наголошує, що особливої уваги потребує залучення широкого кола педагогів до діагностики обдарованих учнів, забезпечення їх творчого зростання та реалізації особистісного потенціалу, виявлення та розвитку нестандартних здібностей ліцеїстів

Наукове шкільне суспільство „Зоряна школа” як альтернативна форма роботи з обдарованими дітьми у профільних фізико-математичних класах у рамках регіональної програми „Обдаровані діти”

Оцініть публікацію
 

Автор: Рижкова Світлана Степанівна
Посада: учитель фізики й астрономії.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
21.06.2014

Популярні новини
Затверджено професійний стандарт вчителя початкових класів Новий професійний стандарт визначає конкретний перелік функцій вчителя початкових класів
Профспілка: роботу вчителів у суботу 1 вересня мають компенсувати Залучення працівників до роботи у вихідні дні може проводитись, але має компенсуватись
Методичні рекомендації з вивчення предметів у 2018/19 році Школи отримали методичні рекомендації з вивчення навчальних предметів в 2018/19 навчальному році
У МОН назвали основні тези серпневих конференцій Відомство просить залучити максимальну кількість учителів до проведення  серпневих конференцій

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!