Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Виховання Технологічні прийоми роботи з класними керівниками
Рейтинг
5

На думку авторки одним із критеріїв ефективності виховного процесу є діагностика готовності педагогів до виховної діяльності. Без розв’язання цієї проблеми не представляється можливим вихід на проведення моніторингу якості виховання, тому що його гарантом є педагог, повною мірою підготовлений до здійснення ефективного виховного процесу

Технологічні прийоми роботи з класними керівниками

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Аналіз сучасних концепцій виховання дозволяє сформулювати основні підходи, які його визначають. Під вихованням розуміють:

  • педагогічне керування процесом розвитку особистості;
  • цілеспрямоване створення умов для розвитку і саморозвитку особистості;
  • формування відносин до навколишнього світу;
  • цілеспрямована діяльність по формуванню ціннісних орієнтацій.

Автор: Колесник О. О., заступник директора з ВР, Торезький НВК – ліцей "Спектр" Донецької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
28.11.2010

Популярні новини
МОН затвердило нові шкільні освітні програми Міністерство освіти затвердило нові типові освітні програми початкової, базової та старшої школи
Вільні місця у школах розподілятимуть через лотерею За словами міністра, порядок прийому школярів у перший клас буде передбачати лотерею
«Учитель року» покликаний виявляти новаторів, - Гриневич У заключному етапі конкурсу «Учитель року-2018» змагатимуться 100 вчителів
Принцип "гроші ходять за дитиною" запрацює з 2019 року За словами Гриневич, у новий закон «Про освіту» закладено низку прогресивних норм

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!