Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Виховання Технологічні прийоми роботи з класними керівниками
Рейтинг
5

На думку авторки одним із критеріїв ефективності виховного процесу є діагностика готовності педагогів до виховної діяльності. Без розв’язання цієї проблеми не представляється можливим вихід на проведення моніторингу якості виховання, тому що його гарантом є педагог, повною мірою підготовлений до здійснення ефективного виховного процесу

Технологічні прийоми роботи з класними керівниками

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Аналіз сучасних концепцій виховання дозволяє сформулювати основні підходи, які його визначають. Під вихованням розуміють:

  • педагогічне керування процесом розвитку особистості;
  • цілеспрямоване створення умов для розвитку і саморозвитку особистості;
  • формування відносин до навколишнього світу;
  • цілеспрямована діяльність по формуванню ціннісних орієнтацій.

Автор: Колесник О. О., заступник директора з ВР, Торезький НВК – ліцей "Спектр" Донецької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
28.11.2010

Популярні новини
Опубліковано рейтинг шкіл України 2017 року Освіта.ua складено рейтинг шкіл України за результатами зовнішнього оцінювання випускників шкіл 2017 року
Вчителів звільнили від ходіння по мікрорайону Залучати учителів до організації та ведення обліку дітей, охоплених освітою, відтепер буде заборонено
МОН шукає фахівців з дерегуляції Метою проекту є зменшення бюрократичного тиску на школи і педагогічних працівників
Парламент ухвалив новий закон «Про освіту» В уряді та Міносвіти заявляють, що шкільна реформа є одним із головних пріоритетів держави

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!