Рейтинг
5

У статті авторка доводить, що рухливі ігри з дидактичною спрямованістю можна використовувати і на етапах повторення і закріплення, і на етапах вивчення нового матеріалу: вони мають повною мірою вирішувати освітні завдання уроку, знімати розумове та психічне напруження, задовольняти притаманну для молодших учнів потребу в руховій активності

Особливості використання рухливих ігор дидактичної спрямованості при навчанні учнів в початковій школі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Овчарова Надія Андріївна
Посада: викладач фізичного виховання.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
21.08.2020

Популярні новини
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Розпочалося підключення шкіл до електронних журналів В Україні розпочато підключення шкіл до сервісу електронних шкільних журналів та щоденників
Загрузка...