![]() |
Рейтинг
5 |
У статті авторка доводить, що рухливі ігри з дидактичною спрямованістю можна використовувати і на етапах повторення і закріплення, і на етапах вивчення нового матеріалу: вони мають повною мірою вирішувати освітні завдання уроку, знімати розумове та психічне напруження, задовольняти притаманну для молодших учнів потребу в руховій активності |
Особливості використання рухливих ігор дидактичної спрямованості при навчанні учнів в початковій школі
Автор: Овчарова Надія Андріївна
Посада: викладач фізичного виховання.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Блочний конспект на серію уроків "Легка атлетика з елементами спортивних ігор"
- ▶ Загальні вимоги безпеки при проведенні занять з фізичної культури
- ▶ План-конспект заняття гуртка загальної фізичної підготовки "Програма тренувань для розвитку фізичних здібностей і набору м’язової маси"
- ▶ План-конспект заняття гуртка загальної фізичної підготовки "Форсований набір м’язової маси"
Facebook
Twitter
Освіта.ua
21.08.2020