Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Російська мова Понятие об обособлении. Обособленные второстепенные члены, их роль в предложении. Розробка уроку російської мови (Рос. мова)
Рейтинг
11

Розробка уроку російської мови. Мета – дати поняття до теми; організувати роботу учнів щодо застосування набутих знань на практиці; сприяти розвитку зацікавленості предметом шляхом використання інформаційних технологій; розвивати образне мислення учнів дією музичних і художніх творів

Понятие об обособлении. Обособленные второстепенные члены, их роль в предложении. Розробка уроку російської мови (Рос. мова)

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.7 з 5 на основі 3 оцінок.

Цели:

  • дать понятие об обособлении;
  • научить выделять те второстепенные члены, которые несут большую смысловую нагрузку;
  • научить определять значения обособленных членов;
  • восстановить в памяти учащихся правила расстановки знаков препинания при причастных и деепричастных оборотах;
  • организовать деятельность учащихся по применению знаний, умений, навыков по теме;
  • содействовать развитию интереса к предмету путем использования информационных технологий на уроке;
  • развивать образное мышление обучающихся посредством музыкальных и художественных произведений;
  • способствовать развитию коммуникативных навыков обучающихся;
  • воспитывать стремление к рефлексии;
  • воспитывать любовь и уважение к русскому языку.

Автор: Дмитраш Ю. Є., учитель російської мови та літератури Макіївська школа № 34 Донецької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
23.11.2010

Популярні новини
Уряд подасть у Раду закон про середню освіту У МОН розраховують, що закон дозволить захистити реформу Нової української школи
В Україні розробляють закон щодо захисту освітян Чинне законодавство не передбачає дієвого механізму захисту професійної гідності вчителя
МОН затвердить опис цифрової компетентності освітян Документ має бути розроблений та поданий на затвердження до 31 травня 2019 року
МОН: школи мають врахувати думку дітей на ДПА Під час вибору третього предмета на ДПА в 9-му класі має враховуватись побажання учнів
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!