Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Російська мова Понятие об обособлении. Обособленные второстепенные члены, их роль в предложении. Розробка уроку російської мови (Рос. мова)
Рейтинг
11

Розробка уроку російської мови. Мета – дати поняття до теми; організувати роботу учнів щодо застосування набутих знань на практиці; сприяти розвитку зацікавленості предметом шляхом використання інформаційних технологій; розвивати образне мислення учнів дією музичних і художніх творів

Понятие об обособлении. Обособленные второстепенные члены, их роль в предложении. Розробка уроку російської мови (Рос. мова)

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.7 з 5 на основі 3 оцінок.

Цели:

  • дать понятие об обособлении;
  • научить выделять те второстепенные члены, которые несут большую смысловую нагрузку;
  • научить определять значения обособленных членов;
  • восстановить в памяти учащихся правила расстановки знаков препинания при причастных и деепричастных оборотах;
  • организовать деятельность учащихся по применению знаний, умений, навыков по теме;
  • содействовать развитию интереса к предмету путем использования информационных технологий на уроке;
  • развивать образное мышление обучающихся посредством музыкальных и художественных произведений;
  • способствовать развитию коммуникативных навыков обучающихся;
  • воспитывать стремление к рефлексии;
  • воспитывать любовь и уважение к русскому языку.

Автор: Дмитраш Ю. Є., учитель російської мови та літератури Макіївська школа № 34 Донецької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
23.11.2010

Популярні новини
Законопроект «Про освіту» схвалений комітетом Ради Комітет з питань науки і освіти передав у ВР до прийняття в цілому проект закону «Про освіту»
Учителів найменше цінують у Києві, – дослідження Повага до вчителя напряму залежить від розмірів населеного пункту та статі й віку опитаних осіб
Школи відмовляться від карального оцінювання, - Гриневич За словами міністра, у Новій українській школі буде створено стимулюючу систему оцінювання
Оприлюднено нові програми для 5-9 класів Міністерство освіти затвердило оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!