![]() |
Рейтинг
11 |
Розробка уроку російської мови. Мета – дати поняття до теми; організувати роботу учнів щодо застосування набутих знань на практиці; сприяти розвитку зацікавленості предметом шляхом використання інформаційних технологій; розвивати образне мислення учнів дією музичних і художніх творів |
Понятие об обособлении. Обособленные второстепенные члены, их роль в предложении. Розробка уроку російської мови (Рос. мова)
Цели:
- дать понятие об обособлении;
- научить выделять те второстепенные члены, которые несут большую смысловую нагрузку;
- научить определять значения обособленных членов;
- восстановить в памяти учащихся правила расстановки знаков препинания при причастных и деепричастных оборотах;
- организовать деятельность учащихся по применению знаний, умений, навыков по теме;
- содействовать развитию интереса к предмету путем использования информационных технологий на уроке;
- развивать образное мышление обучающихся посредством музыкальных и художественных произведений;
- способствовать развитию коммуникативных навыков обучающихся;
- воспитывать стремление к рефлексии;
- воспитывать любовь и уважение к русскому языку.
Автор: Дмитраш Ю. Є., учитель російської мови та літератури Макіївська школа № 34 Донецької обл.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
Facebook
Twitter
Google+
Освіта.ua
23.11.2010