Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Російська мова Розробка уроку-практикуму з російської мови "Закрепление темы "Деепричастие" и обобщение изученного материала". (Рос. мова.)
Рейтинг
1

Розробка уроку-практикуму з позначеної теми. Мета – систематизувати й узагальнити знання учнів із теми; відпрацювати практичні навички знаходити такі конструкції; складати зв’язну розповідь з їх використанням; прищеплювати любов до російської мови

Розробка уроку-практикуму з російської мови "Закрепление темы "Деепричастие" и обобщение изученного материала". (Рос. мова.)

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 1 оцінок.

Цель:

  • обобщить и систематизировать знания учащихся о деепричастии и деепричастном обороте, об образовании деепричастия;
  • закрепить правила правописания не с различными частями речи;
  • выработать практическое умение находить деепричастные обороты и одиночные деепричастия;
  • выделять знаками препинания одиночные деепричастия и деепричастные обороты;
  • выработать навыки конструирования предложений;
  • составлять связный рассказ на лингвистическую тему, используя в речи деепричастия и деепричастные обороты;
  • воспитывать любовь к русскому языку.

Тип урока: урок-практикум (повторение и обобщение).

Оборудование:

  • учебник;
  • таблица "Опорный конспект";
  • "опорные слова";
  • мультимедийная доска;
  • компьютер;
  • репродукция картины И. Репина "Запорожцы пишут письмо турецкому султану".

Автор: Зінченко В. Д., учитель російської мови та літератури, Оріхівський НВК № 2 ім. академіка В. А. Лазаряна Оріхівського району Запорізької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
07.11.2010

Популярні новини
Міністр: не всі вчителі пройнялись цінностями реформи До реформи НУШ залучено багато людей і поки не всі вчителі пройнялись цінностями цієї реформи
МОН планує оцінювати успішність освітньої політики Лілія Гриневич повідомила, що МОН планує проводити систематичні моніторингові дослідження
Заповнення Класного журналу у першому класі: рекомендації МОН Документ визначає особливості ведення журналів класними керівниками та вчителями
Школи отримають порадники про суть освітньої реформи Посібники допоможуть вчителям зрозуміти суть освітньої реформи та нового Державного стандарту

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!