Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Російська мова Розробка уроку-практикуму з російської мови "Закрепление темы "Деепричастие" и обобщение изученного материала". (Рос. мова.)
Рейтинг
1

Розробка уроку-практикуму з позначеної теми. Мета – систематизувати й узагальнити знання учнів із теми; відпрацювати практичні навички знаходити такі конструкції; складати зв’язну розповідь з їх використанням; прищеплювати любов до російської мови

Розробка уроку-практикуму з російської мови "Закрепление темы "Деепричастие" и обобщение изученного материала". (Рос. мова.)

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 1 оцінок.

Цель:

  • обобщить и систематизировать знания учащихся о деепричастии и деепричастном обороте, об образовании деепричастия;
  • закрепить правила правописания не с различными частями речи;
  • выработать практическое умение находить деепричастные обороты и одиночные деепричастия;
  • выделять знаками препинания одиночные деепричастия и деепричастные обороты;
  • выработать навыки конструирования предложений;
  • составлять связный рассказ на лингвистическую тему, используя в речи деепричастия и деепричастные обороты;
  • воспитывать любовь к русскому языку.

Тип урока: урок-практикум (повторение и обобщение).

Оборудование:

  • учебник;
  • таблица "Опорный конспект";
  • "опорные слова";
  • мультимедийная доска;
  • компьютер;
  • репродукция картины И. Репина "Запорожцы пишут письмо турецкому султану".

Автор: Зінченко В. Д., учитель російської мови та літератури, Оріхівський НВК № 2 ім. академіка В. А. Лазаряна Оріхівського району Запорізької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
07.11.2010

Популярні новини
Міністр: учителі не мають ходити по будинках та шукати дітей Учителі не мають займатися «всеобучем», але повинні надавати консультації батькам
МОН пропонує об'єднати предмети у старшій школі За визначенням авторів реформи, інтеграція надасть можливості сформувати цілісну картину світу
Розенко: не можна допустити переходу на півставки В уряді мають намір не допустити скорочень працівників або переведення їх на півставки
МОН проведе моніторинг якості початкової освіти В Україні вивчать стан читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!