Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Профтехосвіта Реалізація міжпредметних зв’язків хімії та спецтехнології як засіб підвищення професійної компетентності учнів
Рейтинг
7

У матеріалі на заявлену тему авторка пише, що зв’язок між навчальними предметами є відображенням зв’язків між відповідними науками, кожна з яких у своїй галузі вивчає єдиний, об’єктивно існуючий матеріальний світ, а реалізація їх відіграє важливу роль у гармонійному розвитку учнів

Реалізація міжпредметних зв’язків хімії та спецтехнології як засіб підвищення професійної компетентності учнів

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.5 з 5 на основі 2 оцінок.

Автор: Маляренко Наталія Петрівна
Посада: викладач хімії.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
04.04.2014

Популярні новини
Чиновників і депутатів просять не йти до шкіл 1 вересня Можновладців закликали відмовитись від радянської традиції відвідання шкільних лінійок
МОН роз'яснило, як викладати предмети у новому навчальному році Міносвіти розробило рекомендації з викладання предметів у 2017/2018 навчальному році
Електронні версії підручників для 9 класу Міністерство освіти опублікувало електронні версії підручників для розміщення у вільному доступі
Гриневич: наше завдання - навчити дітей мислити За словами міністра, ЗНО вимагає від учнів завчити матеріал, але не дозволяє його проаналізувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!