Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Профтехосвіта Пароутворення і конденсація. Насичена і ненасичена пара
Рейтинг
19

Розробка уроку фізики на заявлену тему, мета якого - ознайомити учнів із тематичними фізичними явищами; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, уміння аналізувати, порівнювати й узагальнювати; стимулювати розвиток умінь учнів аргументувати свою відповідь, виховувати вміння роботи у групі; виховувати інтерес учнів до пізнання явищ оточуючого світу

Пароутворення і конденсація. Насичена і ненасичена пара

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.8 з 5 на основі 5 оцінок.

Автор: Луценко Ірина Іванівна
Посада: викладач фізики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
06.02.2014

Популярні новини
Уряд затвердив план впровадження шкільної реформи Документ визначає заходи до 2020 року, що необхідні для старту Нової української школи
Учні коледжів і училищ складатимуть ДПА у формі ЗНО Учні, які отримують повну загальну середню освіту, складатимуть ДПА у формі ЗНО
Школи мають надати дані про випускні класи Навчальні заклади мають внести дані про випускні класи старшої школи до бази даних УЦОЯО
МОН: не всі учителі миттєво сприймуть зміни При впровадженні реформи МОН планує зосередитись на підтримці агентів змін

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!