Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Профтехосвіта Пароутворення і конденсація. Насичена і ненасичена пара
Рейтинг
19

Розробка уроку фізики на заявлену тему, мета якого - ознайомити учнів із тематичними фізичними явищами; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, уміння аналізувати, порівнювати й узагальнювати; стимулювати розвиток умінь учнів аргументувати свою відповідь, виховувати вміння роботи у групі; виховувати інтерес учнів до пізнання явищ оточуючого світу

Пароутворення і конденсація. Насичена і ненасичена пара

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.8 з 5 на основі 5 оцінок.

Автор: Луценко Ірина Іванівна
Посада: викладач фізики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
06.02.2014

Популярні новини
Законопроект «Про освіту» схвалений комітетом Ради Комітет з питань науки і освіти передав у ВР до прийняття в цілому проект закону «Про освіту»
Учителів найменше цінують у Києві, – дослідження Повага до вчителя напряму залежить від розмірів населеного пункту та статі й віку опитаних осіб
Школи відмовляться від карального оцінювання, - Гриневич За словами міністра, у Новій українській школі буде створено стимулюючу систему оцінювання
Оприлюднено нові програми для 5-9 класів Міністерство освіти затвердило оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!