Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Профтехосвіта Пароутворення і конденсація. Насичена і ненасичена пара
Рейтинг
19

Розробка уроку фізики на заявлену тему, мета якого - ознайомити учнів із тематичними фізичними явищами; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, уміння аналізувати, порівнювати й узагальнювати; стимулювати розвиток умінь учнів аргументувати свою відповідь, виховувати вміння роботи у групі; виховувати інтерес учнів до пізнання явищ оточуючого світу

Пароутворення і конденсація. Насичена і ненасичена пара

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.8 з 5 на основі 5 оцінок.

Автор: Луценко Ірина Іванівна
Посада: викладач фізики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
06.02.2014

Популярні новини
Освітяни у Києві вимагали підвищення зарплат Відбулась всеукраїнська акція протесту профспілок, до якої долучилась освітня профспілка
Е-підручники вперше отримали гриф МОН Міністерство освіти вперше надало гриф відомства шкільним електронним підручникам
МОН розробило рекомендації з реагування на домашнє насильство Документ визначає види насильства та окреслює дії вчителів у разі виявлення його ознак
В областях України відбулись протестні акції профспілок Другий етап акції профспілок із пікетуванням уряду та парламенту відбудеться 17 жовтня

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!