Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Профтехосвіта Пароутворення і конденсація. Насичена і ненасичена пара
Рейтинг
19

Розробка уроку фізики на заявлену тему, мета якого - ознайомити учнів із тематичними фізичними явищами; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, уміння аналізувати, порівнювати й узагальнювати; стимулювати розвиток умінь учнів аргументувати свою відповідь, виховувати вміння роботи у групі; виховувати інтерес учнів до пізнання явищ оточуючого світу

Пароутворення і конденсація. Насичена і ненасичена пара

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.8 з 5 на основі 5 оцінок.

Автор: Луценко Ірина Іванівна
Посада: викладач фізики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
06.02.2014

Популярні новини
Наші педагогічні виші не готові змінюватись, - Гриневич За словами міністра, вищі навчальні заклади часто залишаються закритими до нового
МОН затвердило нове положення про ДПА молодших спеціалістів Державна підсумкова атестація відтепер буде проводитись письмово або у формі ЗНО
В ПАРЄ відбудуться дебати щодо закону України «Про освіту» Парламентська асамблея РЄ проведе термінові дебати щодо 7 статті закону України «Про освіту»
Розпочато реєстрацію учасників конкурсу «Учитель року» Учасниками змагань можуть стати вчителі шкіл, які мають п'ятирічний стаж роботи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!