Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Профтехосвіта Генетично модифіковані продукти. Чого більше: користі або шкоди?
Рейтинг
4
Вибір редакції

Розробка уроку на заявлену тему у формі дебатів. Дебати, як освітня технологія, дозволяють вирішити велику групу виховних завдань, до яких належать: формування комунікативної та інформаційної культури; виховання толерантності, терпимості до полярних точок зору; розвиток навичок саморегуляції та самоконтролю в суперечливих ситуаціях

Генетично модифіковані продукти. Чого більше: користі або шкоди?

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Малюта Ганна Михайлівна
Посада: викладач біології та хімії.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
22.03.2013

Популярні новини
МОН планує подолати нав'язане репетиторство За словами міністра освіти, потрібно подолати таке явище у школі, як репетиторство
Свобода школи: МОН знає, як школам писати документи Відомство звертає увагу, що документи мають виготовлятись за допомогою комп'ютерної техніки
Вчитель Нової школи матиме свободу творчості, - Гриневич За словами міністра, педагогіка партнерства має бути однією з основ нової школи
Розпочалась друга сесія обговорення програм 5-9 класів Учителів запрошують долучитись до обговорення та удосконалення програм базової школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!