Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Профтехосвіта Генетично модифіковані продукти. Чого більше: користі або шкоди?
Рейтинг
4
Вибір редакції

Розробка уроку на заявлену тему у формі дебатів. Дебати, як освітня технологія, дозволяють вирішити велику групу виховних завдань, до яких належать: формування комунікативної та інформаційної культури; виховання толерантності, терпимості до полярних точок зору; розвиток навичок саморегуляції та самоконтролю в суперечливих ситуаціях

Генетично модифіковані продукти. Чого більше: користі або шкоди?

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Малюта Ганна Михайлівна
Посада: викладач біології та хімії.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
22.03.2013

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!