Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Профтехосвіта Генетично модифіковані продукти. Чого більше: користі або шкоди?
Рейтинг
4
Вибір редакції

Розробка уроку на заявлену тему у формі дебатів. Дебати, як освітня технологія, дозволяють вирішити велику групу виховних завдань, до яких належать: формування комунікативної та інформаційної культури; виховання толерантності, терпимості до полярних точок зору; розвиток навичок саморегуляції та самоконтролю в суперечливих ситуаціях

Генетично модифіковані продукти. Чого більше: користі або шкоди?

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Малюта Ганна Михайлівна
Посада: викладач біології та хімії.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
22.03.2013

Популярні новини
МОН презентувало стандарт початкової освіти Документ передбачає впровадження нового змісту, що ґрунтується на формуванні компетентностей
Освітню реформу відкладено до вересня Для розгляду реформи освіти парламентарям у четвер не вистачило робочого часу
Ми розпочнемо реформу освіти вчасно, - Гройсман Прем’єр-міністр наголошує, що уряд розпочне реформу освіти і знайде джерела її фінансування
Прем’єр: ми не маємо відкладати реформу освіти За словами Гройсмана, затягувати з модернізацією нашої освіти через брак ресурсів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!